Nieuw hotel: Royal Holiday Palace in Lara

alleè Jos jullie staan er goed voor in ieder geval een goede reis en geniet ervan en we horen nog wel iets over dat nieuw hotel groetjes

5 likes

Hallo,
Wij gaan volgende week naar Delphin palace met onze dochter en schoonzoon en 4 kleinkinderen, wij mogen meegaan om de valiezen te dragenlol2 en achteraf te :was:.
Dus zullen wij ook eens een kijkje gaan nemen… en natuurlijk wat foto’s maken.
Misschien worden wij dan weer de eerste Belgen volgend jaar???
Net gelijk in Granada Luxury resort, maar dan met wat minder pech…
We vinden het fijn dat er zoveel vooruitgang gemaakt is in dit hotel, toch horen wij de negatieve dingen van het eerste uur altijd terug.
Te weinig plaats bij het eten, kamerreservaties die niet altijd goed lopen, eten in de zon… hopelijk zal de winterstop hier ook verbetering brengen.
Aan allen die nog gaan doe ze ginder de groeten.
Gerda en Marcel

8 likes

:wereld:Hoi Gerda en Marcel, ook voor jullie een prettige vakantie toegewenst. Als je nieuws hebt van de royal holiday palace, laat maar komen.:zon02:

7 likes

Ik heb een email gestuurd naar jetair met de vraag of ze al iets weten van dit hotel voor hun brochure maar dat is voor het moment nog niet het geval. Dit zullen ze schijnbaar pas echt weten wanneer de definitieve brochure uitkomt in januari van volgend jaar. Dus afwachten maar.
:frown:
Groetjes, Hedwig

10 likes

hallo,

is er al iemand die geboekt heeft voor ‘royal holiday palace’ ??

3 likes

heey hedwig , de brochures van jetair komen meestal uit eind november begin december :slight_smile:
maar zoude ze die bij sunjets niet in het aanbod nemen ?
groetjes X

5 likes

Volgend jaar (medio mei 2011) wordt in Alanya ook een nieuwe hotel geopend. Het gaat om hotel Eftalia Aqua.
http://www.eftaliahotels.com/tr/eftalia-aqua.html

4 likes

Stefaan,
de brochure van november/december van jetair schijnt nog een beetje een “voorlopige” te zijn. De brochure van sunjets is een selectie van de brochure van jetair. Laat ons hopen dat dit hotel er bij zit. Dat scheelt hem toch altijd op de prijs.
Groetjes, Hedwig

6 likes

ziet er ook prachtig uit, we zullen weer niet weten welk te kiezen

5 likes

hoi hoi,

Ik heb contact met mijn reisbureau gehad en Holland International heeft volgend jaar het hotel Royal Holiday Palace in hun brochure opgenomen.:cheer:
De prijzen zijn nog niet bekent helaas!

Groetjes Susan:dag:

5 likes

ik denk niet dat deze in jetair zal komen,vermits alle andere royals in den thomas cook en neckermann staan.Erikaatje1969 is een kijkje gaan nemen in lara dus wanneer die terug is uit granada zal ze wel wat posten zekers,'kzal haar er aan herinneren.onze vrienden die in lara gezeten hebben hebben ook eens gaan kijken allee de vrouw dan toch want de man heeft een ganse week ziek in zen bed gelegen en ze wist te vertellen dat hij langs buiten af is en er heel mooi uitzag dan zal er toch wat meer ruimte over zijn voor de binnenafwerking wat in granada op veel kortere tijd moest gebeuren.aja als je op holidaycheck gaat kijken staan er al wa meer foto’s op van den bouw.:dag:

5 likes

dat zal dan rap beslist zijn wanneer de prijzen te zien zijn.ik denk dat de royal holiday best prijzig zal zijn dat zijn al die royals en toen den dragon openging 2 jaar geleden was die ook nie echt goedkoop.Ik denk nie dat we ons aan de prijzen van de granada moeten verwachten,we zullen dat geluk nie hebben:zon02::dag:

7 likes

Hallo mensen,
Ik heb even gaan opzoeken en de andere hotels van Stone Group zijn te boeken via corendon.Dus misschien de Royal holiday ook.

7 likes

Ik denk dat dit hotel in de NL ook wel door de grote touroperators worden aangeboden. (bijvoorbeeld: Tui , Oad etc etc)

2 likes

Hallo, wij zijn momenteel in Lara, nl in Delphine Palace, naast de Fame, en wij zijn van plan om morgen of zo te gaan kijken. Wij zullen heel zeker ook al een paar foto’s gaan nemen. Van op de pier bij ons zie je inderdaad dat de bouw al zo goed als af is. Binnenkort dus meer nieuws van ons,… en moesten er al vragen zijn, dan kunnen wij die nu nog beantwoorden! Het weer is op dit moment … met gloeiend heet te omschrijven.
Groetjes
Gerda en Marcel

8 likes

ik heb foto’s van royal palace van augustus, vanaf het strand genomen.
wij zelf zaten in baia lara top hotel

10 likes

zouden ze dan royal holiday palace in den sunjet staan hebben aangezien de granada wel in de sunjet stond en niet in de jetair??

ik ben vrijdag eens gaan horen bij neckermann maar daar wisten ze ook nog van niets en zal het wachten zijn op de zomerboek.:dag:

7 likes

:cheer:hallo decel,
kunt ge u daar zo wa verwarmen???tzal allesins beter zijn dan hier,profiteer ervan want hier ist gene vetten.ben je al eens gaan kijken en weet jij ondertussen al iets meer???groetjes en geniet er nog van:dag::zon02:

3 likes

nee ik weet verder niets ff op de boeken wachten

1 like