Spijtig genoeg zitten wij terug in dit rotweer… van vandaag.
Het was lekker warm, soms vééél te warm, maar nu klagen we zeker niet.
Wij hebben foto’s gemaakt en zullen die morgen op de site zetten.
Wij hebben ook een folder gekregen over het hotel. Die zit ook nog ergens tussen de papieren, maar de zin om veel te doen is er nog niet.
Eerst :was: en dan de rest.
Het Delphin Palace hotel is wel een aanrader voor iedereen.
Nog nooit zoveel extra’s gehad in een hotel en voor onze kleinkinderen een paradijs, met glijbanen en zelfs een echte kermis.
Het eten kan zeker niet vergeleken worden met granada, spijtig dat we dit moeten zeggen!!! Om maar iets op te noemen, we konden kiezen uit 10 soorten vis en die dan laten bakken naar wens, dan zwijgen we van de uitgebreide buffetten binnen en buiten. De netheid en vriendelijkheid sprongen er ver boven uit. En voor de prijs moet je het ook niet doen, is zeker niet duurder dan Granada.
Gerda en Marcel
Hier de foto’s dan… we hebben ook een folder maar dat is moeilijk om in te scannen en niet duidelijk.
Zoals jullie kunnen zien is het nog niet helemaal af!
Regenachtige groeten vanuit Tessenderlo
Wij gaan eind van de maand september naar Royal Wings.
Ben heel benieuwd wat we daar zien. Zal ook kijken of we er foto.s van kunnen maken. Lijkt wel mooi op de plaatjes.
ik vind dit zelf ook vrij duur…valt me tegen.
Ben bang dat me zo m`n snoepreisje voor volgend jaar mei door de neus geboord word…
Maar wie weet…andere aanbieders hebben ook andere prijzen:wink:
En anders zijn er nog een paar andere goede hotels in Lara, gaan zal ik!! hahaha
Due to open in summer 2011, the high quality Royal Holiday Palace is set to offer modern décor, spacious rooms and great standards of service. Set within beautiful grounds and overlooking sandy Lara Beach, a wide range of facilities for both couples and families of all ages will make this a perfect place for a relaxing or active holiday. Location Overlooking sandy Lara Beach, close to a small selection of bars, shops and restaurants in Lara; 17km to the centre of Antalya Features (Planned) Free−form swimming pool with free sunloungers and parasols; main buffet restaurant; five à la carte restaurants; beach bar, pool bar and bistro serving snacks at selected times; lobby bars; 24hr reception; mini−market Activities See All Inclusive features for free activities and entertainment; spa centre For Children (Planned) Pools; hotel−run kids’ club (4−12yrs); funfair; children’s buffet; mini disco; games area; free cots and highchairs Rooms are planned to have a double bed and a single bed (plus additional child bed if required), air conditioning, satellite TV, hairdryer, bathroom and balcony. Prices are based on 2 adults sharing on **All Inclusive. **Rooms for sole use and sea view rooms are available at a supplement. Family duplex rooms are planned to have facilities as above and offer a double bed and shower room upstairs and twin bedroom and full bathroom downstairs. Prices are based on 2 adults sharing on All Inclusive. 3 bedroom family rooms with a double bedroom and 2 twin bedrooms (plus additional child bed if required) are available at a supplement.
Child prices: age limit 9 (11 in family rooms)
(Planned) 495 rooms Added value
• Honeymooners receive complimentary fruit and wine in room on arrival
• Single parent offer: adult pays adult price plus twin for sole use supplement and child pays 1st child price All Inclusive Food Buffet−style breakfast, lunch and dinner; up to five à la carte restaurants planned (restrictions apply); snacks served at selected times between meals; patisserie; bistro open through the night when main restaurants are closed Drinks An unlimited amount of hot, soft and alcoholic drinks (including some international brands) served 24 hours; minibar replenished daily with soft drinks and beer Sports & Leisure Activities (planned) usually include aerobics, aquaerobics, basketball, beach volleyball, darts, table tennis, tennis (daytime); pool and beach towels provided Entertainment (Planned) frequent daytime activities and evening entertainment usually includes games, competitions and shows Health & Relaxation (Planned) Gym; sauna; Turkish bath
Ik heb zojuist op corendon gekeken en je kunt dit hotel al boeken of toch prijzen berekenen MAAR voor ons betaalden we in granada 2800 euro, voor de royal holiday palace kwam dat voor juist hetzelfde bij corendon op ongeveer 5020 euro das toch wel een verschil ik denk dat we dat hotel op onze buik zullen kunnen schrijven (bij manier van spreken). Misschien vinden we een reisagentschap waar het goedkoper is maar dat is toch geen introductieprijs.
Ik bij Correndon voor 2 volwassenen en 1 kind van 7 jaar en een baby 5038,- kwijt ben voor 15 dagen!
Ik heb dan een 2 pers. kamer met bijplaatsing van bed en zeezicht.
Ik vertrek dan op Zaterdag 6 Augustus (schoolvakantie zuid).
NIET BEPAALD INTRODUCTIEPRIJZEN AL ZEG IK HET ZELF…
:zon02:
wij hebben hem ook voor 6640 euro (3 volwassenen) vertrek op 1/8 voor 15 dagen das het dubbele van de granada.Als de andere touroperators ook zo’n prijzen hanteren amai mijn oren dan.Dan wens ik iedereen een goede vakantie daar maar ons gaat ge daar niet zien :crybaby:zet dan allemaal maar veel foto’s op de site en ik zal zo wel meegenieten.Groetjes:cheer::dag::vak01: