Hedwig hij heeft dat pas gemeldt juist als hij uitcheckte hij was waarschijnlijk bang voor de rekening die ging volgenlol2lol2lol2:wub:
ja, en ik maar denken dat het de vogeltjes waren die buiten aan het fluiten waren, maar het was andersom … lol2lol2lol2:wub:
Groetjes, Hedwig
de reizen zijn in engeland altijd duurder dan bij ons,hun volledige levensstandaard ligt minstens 20%duurder dan hier.en worden daar vroegboekerskortingen gegeven ofzo want dat kan ook al een groot verschil maken in de eindprijs.Zij de vrienden van susan al terug thuis???wij hebben ook mensen die eens een kijkje gaan nemen voor ons (als het niet te ver ligt van hun hotel natuurlijk.
groetjes
Ik heb die rekening inderdaad gekregen, maar heb gezegd dat gij ze wel zou betalen, maar die hollandse turk heeft mij toen geantwoord, dat het reeds geregeld was met die notenkaaslol2lol2lol2lol2lol2lol2
:kus: Hedwig, het moest maar zo’n deugd niet gedaan hebbenlol2lol2lol2lol2
Hierbij foto’s van deze maand voor de stand van zaken ivm de bouw van dit hotel. Het ziet er precies wel prachtig uit, niet? Groetjes, Hedwig
http://img143.imageshack.us/img143/5051/img0848ej.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/6825/img0849q.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/2244/img0955z.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/8258/img0953md.jpg
dit hotel wordt precies wel een prachtig resort , heey fruithof , jullie ook hier ? ![]()
hoe gaat het met jullie ?
aahjah ik heb de msn van joyce nog niet maar zal mijne al geven , [EMAIL=“stefaan.elegheer@hotmail.com”]stefaan.elegheer@hotmail.com
groetjes X
Dag stefaan93,
Ik zal Joyce zeggen dat je naar haar msn vraagt.
Ze zal hem dan wel doorgeven.
Groetjes.
hallo allemaal
enkele model kamers van royal holiday palace
grt.joopenbep
Sorry, Joopenbep,
maar hoe kunnen dit nu kamers zijn van royal holiday palace als deze maar pas open gaat in april volgend jaar?
De laatste foto’s die we hebben gezien, stond het hotel nog in ruwbouw.
Groetjes,
Flipper
hoi hoi,
dan moet je op deze site kijken daar staan ze op met nog mer info!
groetjes Susan
:dag:
sorry dit is de site (link):wub:
:dag::dag::dag:
Ja, maar dit zijn wel maquettes waar een beetje aan gefotoshopt is. Echte foto’s kan je onmogelijk vinden op dit moment aangezien het hotel pas in april 2011 opent.
Groetjes,
flipper
dat ziet er schitterend uit, we kunnen al uitkijken naar volgend jaar misschien komen we elkaar terug tegen in dezelfde periodes
Wij zijn hier ook al een tijdje alles aan het volgen en wie weet kunnen we dit voor volgend jaar wel boeken aan promotieprijzen.
Als het hotel is zoals de andere hotels van diezelfde groep ziet het er heel erg goed uit.
Zit nu in cornelia de luxe belek.
Net even auto gehuurd en wat rond gereden.Holiday palace ziet er nu al zeer indrukwekkend uit.Denk dat ik hier volgend jaar heen ga ben ook nog even terug geweest in royal wings geweest in 2007 om een folder te halen van holiday palace word schitterend hotel. Werd weer zeer vriendelijk ontvangen en mocht nog even wat rond kijken royal wings is ook een mega mooi hotel net als royal dragon 2008 geweest.
groeten
:wub:
Er beweegt nog niet veel op dit forum zo te zien.
Alemaal nog aan het nagenieten van de Granada?
Groetjes,
Flipper:zon02:
Dat zal stilte voor de storm zijn.
Er is natuurlijk nog niet veel info beschikbaar hierover. Dus, wie iets te weten komt, laat maar komen, we zullen het met plezier verwelkomen.
Wie iemand kent die in de buurt is …
Of iemand die in de andere hotels zit van de keten Royal, misschien weten ze daar nog iets extra’s (kraakbass, een grote bedank voor de moeite)
En de prijzen natuurlijk, hopelijk ook introductieprijzen.
Groetjes, Hedwig
Wij zijn ook vol ongeduld aan het wachten om de prijzen te weten te komen. Dit hotel is een grote kanshebber voor ons volgend verblijf in Turkije indien de prijzen meevallen natuurlijk.Dus alle info is meer dan welkom.
Groetjes
Ge zult wel zeggen eindelijk leefd die nog ,inderdaad het heeft lang geduurd maar allee beter laat dan nooit.
Ik vertrek nu vrijdag 13 augst naar marmaris voor 2 weken en zal niet naar lara kunnen gaan dit is wat ver he ! Maar einde sept begin okt ga ik naar de omgeving denk ik en ik zal dan eens gaan kijken ok
grt jos