hoi,
ze hebben een website: www.royalholidaypalace.com
daar zie je een paar foto,s
gr.
petra
Hallo,
nog iemand iets nieuws ontdekt in verband met dit hotel?
Groetjes, Hedwig
hallo hier een foto vanaf royal wings genomen van het nieuwe hotel
royal holiday palace,het word in april 2011 geopend,
foto gemaakt in mei
Hoi Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum en kom hier toevallig bij uit omdat mijn nichtje eergisteren terug gekomen is van Royal Dragon.:vak02:
Zij vertelde mij dat er van Royal Holiday Palce een groot schilderij staat in het hotel waar hun verbleven!
Nu wou ik met mijn gezin volgend jaar naar Royal Wings gaan maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nu heel erg twijfel!
Het hotel ziet er fantastische uit!:wub::wub:
Vrienden van ons vertrekken a.s dinsdag naar Royal Wings en ze zouden is pols hoogte gaan nemen bij het hotel.
Ik zal op dit forum regelmatig terug keren om te kijken als er nog nieuws is!
groetjes Susan :dag:
Dag Susan,
Het zou magnifiek zijn moesten jullie vrienden foto’s kunnen nemen van de werkzaamheden van dit hotel, zo zien we in welke mate dat daar allemaal vooruit gaat. wij denken ook dat dit een mooi hotel gaat worden. Volgens de maquette moet dit een serieuze oppervlakte hebben. wij kijken er al naar uit.
Groetjes, Hedwig
waar kunnen we boeken, weet iemand dat al???
ja dat vraag ik me ook af , wij zijn gewoon langs sunjets te boeken dus ik hoop dat dit hotel ook bij sunjets beschikbaar zal zijn en anders jetair ofzo Xx we zien wel
Dit hotel is al boekbaar voor volgende zomer via Engeland op een engelse site, een richtprijs voor 2 weken vanaf Londen begin juli 2011 is 1550 pond, omgerekend een 1850 euro per persoon dus, dat noem ik niet bepaald ‘introductieprijzen’ !
omg :o , da kan toch zo veel nog ni zijn in het begin , welke engelse website is dat ? kan je mij di eens geven aub X
Heb dit hier gevonden :
http://www.directline-holidays.co.uk/Royal%255FHoliday%255FPalace%255FLara%255FBeach
maar de prijs vind ik er ni op terug X
links data 2011 kiezen, aantal dagen en hoeveel personen en op zoeken klikken
kheb et al veel geprobeert mr ze zeggen dat ze niks kunnen vinden X
vreemd, want ik kan vanaf mei 2011 wel prijzen opvragen
:wereld:Heb het net even opgezocht op die engelese site voor een vertrek van op london gatwick, op 15 juni 2011 voor een verblijf van 7 nachten betaal je 961 euro( heb ik snel even omgerekend via een wisselkoersen site)
Niet echt goedkoop als introductie vind ik persoonlijk, maar we zullen de prijzen moeten afwachten die ze ons in Belgie gaan aanrekenen.
Ik verwacht wel dat het een stukje minder zal zijn, zeker als hij bij sunjets te boeken valt, Goed in de smiezen houden zou ik zeggen.
Hedwig, Tupperware deksels zijn onverwoestbaar naar het schijnt, dus beter dan de Jos zijn wibra bordenlol2lol2lol2
Hey Flipper,
Jullie zijn goed thuisgekomen heb ik gelezen. De rasser is er natuurlijk beter vanaf. Die kunnen nog een week blijven terwijl dat ik hier mijn … al aan het afdraaien ben. Maar de mensen hier in België zijn ons zeer dankbaar want …WIJ HEBBEN DE ZON MEEGEBRACHT !!!
En inderdaad, die tupperware is beter van kwaliteit, maar … zijn ze wel stootvast? lol2lol2lol2
En van dat bed dat kraakte en piepte, dat zal wel in orde geweest zijn tot jullie aankwamen … lol2lol2lol2
Groetjes, Hedwig
Het hotel opend volgend jaar april 2011 haar deuren.
En het is 2 hotels verder van Royal Wings.
Luitjesss,
Interessant om alle reacties te lezen, ik heb het met mien vrouw over gehad maar mijn dochter gaf uiteindelijk de doorslag. We hebben toch gekozen voor Hotel Titanic, super geregeld daar allemaal. cheercheer
NOG ZEVEN NACHTJESSS!!! >>>
groetjes Bart, vrouw en dochter
Hela, Joseph,
Je bent al een paar dagen thuis nu, waar blijven je foto’s? Of ben je toch ginds gebleven?
Groeten
Flipper
Ben benieuwd hoe dit verhaal afloopt :beef: