Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Okay, bedankt! het is nu nog boekbaar namenlijk.

Wij (2 pers) uit Veurne gaan naar Granada van 6 tot 20 okt en >>> vertrekken uit Bxl (6 u

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

) en komen terug in Oostende (rond 16u15

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

)
Groetjes M &H

Hallo,
Wij vertrekken met 2 personen vanuit oostende op 19 september voor 10 dagen. Wij zijn moeder en dochter.Kan niet rap genoeg gaan

hallo
wij gaan van 13-10 tot 27-10 naar granada luxury.
en kunnen zien of daar veranderingen zijn.
grt.
joopenbep

7 likes

Joop,ik ben enorm nieuwsgierig of het veranderd is daar ,want als ik dat allemaal lees is het er verslechterd dat zou jammer zijn.
Nog een goede vakantie en het allerbeste groetjes joseph

4 likes

We zien elkaar daar en drinken een goeie
M & H

1 like

ja das waar,onze gasten zagen hen ook tussen 2u en 3u spuiten met de lans van achter naar de voorkant van het zwembad en daar bleef alles dan liggen.wanneer je om 9u een hoorntje van een ijsje tegenkomt(ijsjes vanaf 12u) of pitten van kersen en pruimen is er toch niet opgekuist he of ben ik daar mis in???en we weten ook allemaal dat het de klanten zijn die dit achterlaten en niet het personeel en ge hebt altijd mensen die het niet nauw nemen met de hygiene en denken dat het personeel er rond loopt om alles achter hun gat op te ruimen.als je dan zelf zo niet bent erger je er aan,en dan nog veel meer wanneer het niet opgekuist word.

in november is hij gesloten.hij staat ook niet in de sunjets voor de winter want ze gaan wa aanpassingen doen

Er zullen natuurlijk veranderingen zijn dan in mei en juni en zeker niet alleen slechtere maar ook verbeteringen zo is de patiserie volledig klaar en kan je nu gebak en koekjes eten vanaf 12u.en zijn er nu overal tafels geplaatst aan de pier en het zwembad om lege borden en glazen in te zetten.en aant zwembad heb je nu nog alleen plastieke borden om te eten.Dit is er allemaal gekomen rond 13/8.:cheer:

3 likes

RONNY, ikzal zeker het hotel niet afbreken want ik ben daar met mijn gat in de boter gevallen
ik ben daar behandelt als een prins gewoonweg super en dit gdurende mijn volle 3 weken
nog groetjes JOSEPH

5 likes

Hoi allemaal,
Wij zijn zopas terug van een meer dan geslaagde vakantie.
Toen we daar aankwamen hadden we ogen te kort om alles in ons op te nemen. Er is heel veel aandacht besteed aan de aankleding van het hotel, voor ons een beetje té, maar dat is ieder zijn smaak waarschijnlijk. Elk hoekje, plafond … is weer anders, achter elke hoek duikt er weer iets nieuws op.
Wij mochten direct gaan eten en kregen nadien dadelijk onze kamers toegewezen, 3 naast/kort bij elkaar. Mooie kamers met leuke snufjes en netjes gepoetst. Zelfs een deurbel die spijtig genoeg door sommige mensen 's nachts werd gebruikt in de hoop grappig te zijn.
Aan het zwembad is het heel druk. Wij gingen op de pier liggen, veel rustiger en als extra kregen we dan nog een zuchtje wind. Want dit jaar was het heel warm en plakkerig. (andere jaren is het ook warm, maar deze keer nog wat meer) Wij gingen wel handoeken leggen om 7 uur, voor ons was dat niet erg, want wij gingen toch sporten. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als je hiervoor je bed uit moet , maar zowat iedereen deed het!!! Er blijven wel altijd stoelen vrij overdag, dus als je niet kieskeurig bent… Alles netjes gereinigd 's morgens, alle zetels netjes op een rij en overdag deden ze regelmatig hun ronde om alles op te ruimen. Wel wat oppassen met de paraplu’s want bij wind zijn ze niet echt stabiel. Het zwembad werd 's nachts gepoetst, ook werden er regelmatig stalen genomen.
Het eten is heel lekker, afwisselend, meer dan genoeg een hele dag door. Gebakjes en ijsjes vanf 12 uur en van 16 of 17 uur 1 uurtje suikerspin. Heel druk aan het buffet, maar als je een rustig plekje opzoekt in het restaurant ernaast is het heel goed te doen. Italiaan heeeeeeeeel lekker, wel een beetje veel. Visrestaurant was wat minder.
Genoeg bars waar je rustig kan zitten zonder het gevoel te hebben dat het hotel vol volk zit.
We hebben 3 shows gezien die prachtig waren ( eentje van een groep onafhankelijk van het hotel), animatie hebben we wat links laten liggen dus daar kunnen we niks over vertellen.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Hopelijk blijft het zo goed, want na 4 maand open zie je dat het heel snel moeten gaan is om het hotel te bouwen. Ze hadden er denken wij beter een beetje langer over gedaan om alles te realiseren. Hier en daar zie je al wat mankementen opduiken, wat heel snel is. De extra tijd om wat bij te klussen zal nodig zijn.
Voor ons voor 95 % geslaagd, maar een vakantie moet je zelf maken en overal kun je negatieve punten zoeken en vinden. Voor diegene die nog moeten vertrekken, geniet ervan, want voor je het weet is het voorbij!!!

12 likes

wij breken het hotel ook niet af want wij hebben een reuzevakantie gehad.Heel veel mensen leren kennen(ook mede het forum) en superveel plezier gehad.We zouden zeker niemand afraden om naar daar te gaan,ondanks de minpuntjes want daar gaan ze aan werken dat weten we.We blijven ook dit forum volgen omdat het plezant is anderen hun ervaringen te lezen.En in sommige dingen daar kan je je in vinden en in andere denk je, niets van gemerkt of dat stoort me niet.:zon02::dag:

6 likes

BEDANKT ALLEMAAL VOOR DE MOOOIE REACTIES WE ZIEN ER NAAR UIT OM DAAR GOEIE TIJDEN TE HEBBEN. VERTREKKEN OP 27 SEP VOOR 18 DAGEN NAAR DIT PRACHTIG HOTEL …VLIEGEN OM 06 UUR SMORGENS VANUIT BRUSSEL.
HEBBEN KAMER GENOMEN MET ZEEZICHT IEMAND DAARMEE ERVARING (QUA LIGGING en of er verschillende kamers zijn)???..:dag:

1 like

Wij hadden er eentje op de etage van de lobby, mooi uitzicht en lekker makelijk.

1 like

Er zijn veel kamers met zeezicht.Blijkbaar ook verschillend van grootte.Wij lagen 1verdieping hoger dan de lobby en onze kamer was heel ruim met dubbel bed,enkel bed en dan nog een grote zetel ernaast.Eigenlijk zoals je op de site terug vind.Blijkbaar waren er ook kleinere kamers in de toren maar zelf hebben we die niet gezien.Wij hebben ook 1 nacht op een suite gelegen boven het spacenter en dat was natuurlijk fantastisch en decadent.:dag:

3 likes

hallo

wij vertrekken op 15september tot 29 september
koppels uit lanaken en st.gillis bij dendermonde
zo te horen gaat het daar reuze meevallen en je
vakantie moet je toch zelf maken zon, eten, en drank
wat moet een mens nog meer hebben en niet werken
grtz>>>>>>:vak02:

Voor 13dagen in een zeer prachtig hotel gelogeerd, met prachtige kamer. :vak02:Uitzicht zowel op de zee als op het zwembad. Weinig last van nachtlawaai daar wij zeer dicht bij het zwembad lagen. Zeer goede service van hele personeel. Een groot pluspunt is de aanwezigheid van 2 Nederlandstalige personen aan de receptie. :cheer:Een dikke pluim voor de gast-relatie managers. :cheer:Eten was zeer goed en er was voldoende variaties. Zeker en vast verdienen de desserts een dikke pluim. Het kan in de restaurant wel druk zijn. Maar een ding telt hoe druk het er ook was, we hebben nooit moeten wachten op borden. En in verband met wachttijden op de frieten, in een frituur moet je soms ook wachten. Eieren in alle mogelijk manieren bereidt gaande van eieren van 3 minuten tot 5 minuten gekookt tot roerei, omelet met kaas enz… . Animatie team moet herkenbaarder zijn. Een clubdans moet minstens 2x ipv. 1 keer per dag gespeeld worden. Ook wordt er naar u mening gevraagd en met uw opmerkingen wordt tenminste rekening mee gehouden. Prijs/kwaliteit was dit hotel zeer goed. Maar volgend jaar zal dit hotel wel in een hogere prijsklasse vallen.

11 likes

Hey vrienden,wij zijn ook aan het aftellen ,want we vertrekken op 1 oktober om 6u in brussel.Er gaan blijkbaar redelijk wat streekgenoten van ons,wij zijn van zele-heikant en onze vrienden die mee gaan genieten zijn van lebbeke.Zou leuk zijn om der samen allemaal eens ne goeien op te pakken in het verre turkije.Amusement verzekerd.haha.Gr.

ja wij koppel van oostende zijn er dan hoor zullen er wel ene drinken aan de bar kzal met mijn all inn ticket ene betalen ahahhhahahaaa
zware sport die 500 meter tooghangen wi nie onderschatten e hahahahalol2 :dag:

Dit 5 sterren hotel is zeker een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk.
Als je wil kan je er van s"morgens tot s"avonds eten. ( lekker en genoeg keuze ).

Enig min puntje van dit hotel zijn de moeilijke trappen om in de zee te komen.
( ook geen strand, maar dit wisten we op voorhand).

De ligging is minder geschikt om te wandelen langs winkeltjes.

4 likes