De groeten aan Margriet99, de bruckercarla, natachap en hun familie
Van Jason, joyce en hun ouders
En zeker aan jullie terug :kus: en aan ieder ander die er samen met ons waren :cheer::cheer::cheer:en die zich wel goed hebben vermaakt in dit mooie hotel :dag: groetjes margriet en aanhang lol2
hey,wij vertrekken straks 23 aug tot 2 sep :zon02:
hey wij zijn ook belgen en vertrekken morgen 23 aug tot 2 sep
Wij zijn ook belgen en vertrekken op 30/08 tot en met 13/09/2010
hoi, wij zijn van oost-vlaanderen en gaan van 26 aug tot 2 sept
Ho. Wij zijn van blankenbergen
Vergeet geen rode handdoek zoals alle belgen van op dit formum
ok we zullen er aan denken, we hebben nog 2 dagen :zon02:
morgen zijn we weg om 06.00 uur >>> :dag: tot aan het :vak02: in ![]()
Tot maandag, wij zullen er zijn kort na de middag, hebben ook de vlucht van 6h in Zaventem.
Wij hebben rode doeken mee, zo van die doeken die ze ginder gebruiken als je een Turks bad laat doen in de hotels.
We zullen die in de paraplu hangen dat jullie ons herkennen.
Tot dan, groetjes, Greta en danny uit Blankenberge.
wij hebben een klein rood handoekje, we zullen het omhoog hangen, tot maandag en een goede vlucht Staf en Rita
Hallo, wij zijn momenteel aanwezig in het hotel. Wat betreft de hygiene aan het zwembad en op de pier, ik kan alleen maar zeggen dat dit hier nu echt wel héél netjes is. Regelmatig wordt er een toer gemaakt om alles op te ruimen en proper te maken. Er worden zelfs op regelmatige tijdstippen stalen genomen van het zwembadwater.
Voor ons is het hier een zeer geslaagde vakantie!!
Das positief dat het beter gaat ivm de netheid aan het zwembad.Nog een goeie 4 weken en dan kunnen we het zelf ook eens bezien se.Aftellen zenne.
hoi hoi wij (2 personen) vertrekken op maandag 27 september naar dit hotel…
hoewel we in oostende wonen vertrekken we uit brussel en dit (voorlopig toch nog) om 06 uur…
zijn er nog belgen vanop dit forum die dan ook vertrekken ???
dus op de kop nog een maandje aftellen en dan hopelijk:vak02::zon02:
we zien er naar uit
groetjes uit het regenachtige oostende
Hallo,wij zijn met 3 uit Dendermonde en vertrekken 24 september. Onze vrienden (2 personen) vertrekken op 25 september.
Ze kennen natuurlijk ook dit forum he en hebben ondertussen ook al het een en ander gelezen ik ben zeer blij dat er verbetering is die stalen waren touwens ook al genomen toen dat wij er waren in juli (27-07/08)en dat er gekuisd werdt voor dag en dauw wist ik toen ook al want we hadden een zoon van 18 jaar die naar de disco ging en nie vroeg ging slapen .soms ligt het er aan hoe eerlijk je wil zijn in je commentaar .maar geen ene stoel werdt toen verzet !!!
Weet iemand of er een verwarmd binnen en buitenbad is? en zou dit hotel in november nog leuk zijn?
a das tof misschien kunnen jullie zoals de andere werken met een rode doek of zo dan kunnen we misschien eens afspreken en samen eens iets drinken kzal eens trakteren ist goelol2:dag:
:zon02:groetjes
FLASHY,EEN VERWARMD ZWEMBAD IS ER ZEKER (ik ben 3weken daar geeest in juni)MAAR IK WEET UIT ZEERGOEDE BRON DAT HET HOTEL SLUIT EINDE OKTOBER.
ZE GAAN VERSCHILLENDE ZAKEN OP ORDE STELLEN, GEKEND DAT VAN DIE KINDERZIEKTES
DUS U HEB GEEN GELUK JAMMER DE GROETEN VAN JOSEPH