Wij zijn In Granada geweest de eerste 2 weken van juli en hebben een boottocht geboekt in 't hotel zelf, beneden aan 't “strand” (waar je eenjetski kan huren). Je moet wel wat afdingen aan de prijs maar wij hadden de boottocht voor 20€ p.p., kinderen aan 50% en de kleintjes gratis. Je hebt dan wel 't voordeel dat 't merendeel van de meevarenden van 't hotel zelf komen.
Inderdaad Frank0707 en het was plezant :cheer:
Ah ge weet het. >ze spreken daar nog altijd over ons.
hallo, Nielssandra
Wij waren van 13juli tot 27 juli in Granada
als je buiten het hotel naar de vele winketjes eens wil
gaan dan kan je dit doen te voet een klein kwartiertje wandelen
en dan kan je via een tunnel erbij geraken , je hoeft de gevaarlijke weg niet over te steken, als je met uw rug naar het hotel staat, neem je links en zo geraak je er, tenslotte zal de hostes dit ook wel mede delen
en kan je ook tal van excursis doen, en aan het hotel zelf eens Parasailling
doen wij hadden het nog nooit gedaan en dit is super
Alvast een prettige vakantie, wij en vele forumvrienden hadden het daar super naar onze zin, waren ook bang voor al het negatieve commentaar maar het werd uiteindelijk een mooie toffe vakantie
groetjes PLUCHE
hallo wij waren er 14/7 tot 28/7 wij gingen na avsallar leuke winkelcentrum wij gingen met de taxi 10 euro, mooie winkels wij vonden het hier gezellig als dat andere centum vlakbij het hotel dus veel plezier met het shoppen groetjes :dag:
:zon02::kus::dag::was:hallo iedereen, ik zit nu met mijn kinderen in Granada. Ik kan iedereen aanbevelen om de mensen van het forum aan te spreken. Wij hebben hier echt toffe mensen leren kennen, een groot aantal is vandaag al terug vertrokken. Het afscheid viel zwaar voor ons allen.
Voor de tienerjeugd is het ook super hier. Mijn 2 oudsten zitten nu nog in de discotheek, alwaar veel Belgische jongeren en ook jongeren van alle landen met elkaar plezier maken. Om 2 uur sluit de disco, gelukkig, anders zouden ze nooit op tijd in bed zitten.
Voor diegenen die nog moeten komen, ik zou zeggen, hang de rode handdoek in je parasol, en let ook op de rode handdoekjes in de:cheer: parasols, het is echt de moeite om die van het forum te leren kennen, stuk voor stuk leuke sociale mensen, die openstaan om nog meer vriendschappen te maken.:zon02:
Wij hebben nog maar 2 dagen te gaan, met pijn in het hart komt ook ons vertrek dichterbij
Hoi iedereen, Juist terug van Granada Luxe Resort ( 12/08 )
Eerst en vooral wil ik eerst iedereen BEDANKEN voor de uitzwaai :cheer:
gisteren avond. Het heeft iedereen die op de bus zat echt ontroert
Bedankt Heidi ,Lucie , Ronny, Chris, kristel, koen, Martine, Fhilip, Claudine en all de kids en iedereen die ik vergeten ben voor de leuke avondjes en middagen aan het zwembad. Voor ons was de vakantie geslaagd en hopen dat we elkaar in de toekomst nogmaals mogen tegenkomen.
over het Hotel zelf
Prachtig gebouw maar heeft nog enkele kinder ziektes
het buffet te weinig tijd met als gevolg te druk en wie zijn dessert niet eerst ging halen was tegen half 9 al te laat. Kapper was voor mij geen aanrader. Wie voor de eerste dag aankomt chekt best eerst de kamer goed na om problemen te voorkomen bij het uitchecken. De alcoholische dranken zijn zeer peberkt en niet altijd koud.
Voor de rest heb ik weinig op aan te merken
We zijn zeer tevreden terug naar huis gekomen met onderweg een traan en een lach.
Groeten
KURT , Nancy ( rood bolleke ) , Femke en Silke
Hallo allemaal,
wij zijn net terug van een prettige vakantie in de granada, kwaliteit,prijsverhouding is correct met hier en daar wel een paar punten waar ze nog moeten aan werken. Wij als westvlamingen hebben een fantastische tijd gehad mede door een prettig gestoord aantal oostvlamingen waar we ons kostelijk mee geamuseerd hebben. Hierbij nog eens een ode
aan ; Ronnie, Lucie, Kurt, Nancy (Joyce), Koen, Martine (Belle), Chris, Kristel. Wij willen ook onze gouwgenoten Marc, Martine, Dirk en Conny naturlijk niet vergeten. Hopelijk zien we elkaar nog eens terug!
grtjs,
Philip,Claudine en Gilles
Hallo,
Gisteren met spijt in ons hart Granada hotel verlaten. :dag: We hebben er kennisgemaakt met vele toffe mensen, die blijkbaar allen reeds contact hadden via deze site … hetgeen ons wel nieuwsgierig heeft gemaakt. Vandaar ook onze registratie. Helloooo !!!
Toffe voorgaande berichten van Kurt en Philip. We willen toch ook even iedereen bedanken voor de supervakantie en het emotionele afscheid. In het bijzonder ons Nancy voor de assistentie bij het shoppen :kus: Aan de gelukkigen die er nog zitten … tamusement en hopelijk tot volgend jaar !
Groetjes uit Kallo, :was:
Koen, Martine (Belle) en Lukasje.
hallo mannekes allemaal,
wij missen jullie ook heel hard,twas stil gisterenavond op de pier zo maar 5 stoelekes en 1tafeltje da was wel een groot verschil.Iedereen is goe thuisgeraakt lees ik.Vandaag was het ook stil aant zwembad.Maar 6 stoelekes om te leggen.twas hier heel stil zo zonder jullie allemaal.morgen gaan we naar de markt en ik zal proberen om mijn zus na te doen hahaha.
groetjes van ons allemaal Yenthe,minneken en ronnylucie en al onze kids.dadada
Ik volg dit forum al een tijdje en ben inmiddels zeer benieuwd hoe onze vakantie ons zal bevallen.
In oktober gaan wij met 9 personen (2 gezinnen) naar dit hotel.
We zullen voor de eerste keer in een 5-sterren hotel in Turkije verblijven en hopen dat we een beetje de luxe krijgen die wij verwachten.
Ook willen we graag met z’n allen naar een echte Hammam.
Kan iemand mij vertellen waar wij deze kunnen vinden en wat de kosten hiervan per persoon zullen zijn?
ik en mijn zoon zijn na de hamman geweest gelijk de tweede dag toen we aan kwamen 14/7 we hebben geloof ik 80 euro betaald , maar was het geld meer dan waard ,maar als je na de dorpjes gaat alara of avsallar is het vaak wel goedkoper en die komen je halen bij het hotel en brengen je ook weer terug , en helemaal met zoveel personen kun je goed onderhandelen over de prijs met alles erop en aan schrubben en massages echt de moeite waard ,maar anders zit het naast het restaurant beneden waar je ook je handoeken weg kan halen :cheer:waar je ook gaat heel veel plezier in de hamman en het hotel wij hebben het er super gehad met de mensen van dit forum en echte luxe wij hadden kamer 3625 met grote jacuzzi op de kamer groetjes margriet :dag:
wij zijn net terug, jammer, voor ons zit het erop. We hebben het super gehad. Via dit forum echt toffe vriendschappen gemaakt. Nog veel plezier daar, ronnylucie,kriskristel,maxime en het eertste forumkoppeltje Yenthe-shelly
Wij hebben alleszins mooie herinneringen… Granada was great !!! en de lekker cava ook haha
:vak02:
Hey vrienden allemaal,
Wij zijn hier nog maar missen jullie ook zenne.Dit was echt de max van een supervakantie.
Vrijdag naar markt geweest,maar was me dat warm zeg.Na een paar uurtjes had ik het wel gehad hoor,we stonden daar te zweten amai nog niet.Gelukkig snel met taxi terug en ne koele ??? duik in zwembad.
Hebben ook nog eens moeten gaan vragen voor de airco wat bij te regelen,en nu is het wel een stuk beter,na een paar pogingen.
Allee,verslag is kort,maar wil terug naar het zwembad voor de volgende 100m rugliggen hahaha.
Hopelijk horen we elkaar wel eens,en wie weet zien we elkaar eens.
We kunnen ms eens allemlaal samen komen en een praatje slaan om de toffe momenten terug op te halen.
Spijtig genoeg is het morgen ook onze toer om afscheid te nemen,maar aan alles komt een eind he …
Was hier vandaag weeral 38 graden,dus veel afkoeling zoeken en tijdig een cava(heidi)drinken hahaha.
Groetjes van ons allemaal vanuit ![]()
Bedankt ! We kijken er al erg naar uit !
zoals voor iedereen is er ook aan onze vakantie een einde gekomen.Wij hebben een prachtig verlof gehad,ook mede dit forum.Vele forumleden ontmoet zoals natje,francis1,pluim,minneken,phil,yente en de nieuwkomers van tforum kurtjen en belletientje maar die kenden we al van tervoren.
Onze bevindingen over het hotel:
toen we arriveerde was er ook geen type 23 beschikbaar voor ons.We kregen een update naar een suite,gewoonweg prachtig en groot.Daar onze dochter van 19 op een klein zeteltje van 70cm breed moest slapen en bij ons moest liggen hebben we na 1 nacht bedankt en aparte kamers gevraagd.Dit was dan geen enkel probleem want het is de gewoonte dat je daar na 1nacht van kamer veranderd.De nieuwkomers krijgen dan een suite en de klagers een kamer van degene die dan uitgescheckt zijn.voor de receptie geen probleem ze werken daar zo.
het hotel is mooi maar staat op een beperkt domein.De pier is prachtig met toch redelijk veel ligbedden.om 's avonds te zitten onbetaalbaar zo gezellig is het er.De dranken zijn er wel niet echt fris daar zouden ze nog iets aan moeten veranderen.
het restaurant:'smorgens geen probleem van de drukte,genoeg keuze en voor elk wat wils.
'smiddags ook goe te doen met genoeg lekkers.
'SAVONDS CHAOS ALOM.De plaats waar het buffet staat is veel te smal,ook iedereen die toekomt en een tafeltje gaat zoeken passeerd via het buffet ondanks dat er rechtover de ingang van het buffet ook een ingang is van 't restaurant,wanneer ze nu iedereen langs daar lieten gaan zou dat al een heel pak schelen aan volk bij het buffet.Het eten is lekker en er is genoeg keuze,alleen is de etenstijd tekort van 19u tot21u een half uur vroeger en een half uur later zou een grote verbetering zijn voor alles en iedereen.De desserten worden al om 19u deplunderd en om 20u30 heb je nog wat overschotjes of niets meer van de speciallekes.Dus moet je wel doen zoals de russen en eerst je dessert gaan halen voor de rest wat toch wel spijtig is.over de klacht dat het eten soms koud is daar kan ik kort op zijn dat is de fout van de vakantiegangers want bijna niemand vind het nodig een deksel terug toe te doen.wanneer je frietjes wou moest je ook een hele tijd aanschuiven.Dit heb ik vlug opgegeven want al de rest op je bord werd er ook maar kouder door.
Het zwembad dan:iedere morgen handdoekje leggen indien je echt rond het zwembad wou zitten tussen 6u en 6u30 en blijven zitten tot 7u30 want anders is de kans groot dat je handoek weg is.he natje en francis1 wij hebben het allemaal samen 1dag meegemaakt maar toen waren er veel turken in 'thotel.De regels zijn nu lichtjes aan het veranderen voor het handoek leggen,op de pier kan je niet meer voor 7u op want die wordt afgesloten.En securety vraagt om ook geen handoekken meer aan tzwembad te leggen voor 7u.als ze dit nu eens in alle talen aan het zwembad zouden uithangen is dit probleem binnen de 14dagen opgelost.In de riuhotels is dit ook zo en daar is het zelfs 9u.daar word alles gewoon weggenomen wanneer er niemand zit.Dit is gewoon een kwestie van discipline.Voor de vroege vogels is dit ook geen probleem want die blijven dan toch op hun handdoek zitten.De hygiëne aan het zwembad is een ander pak mouwen.Er word dus niet gekuist.snachts sproeien ze daar een keer met de lans en al het vuil blijft gewoon vooraan aan het zwembad liggen.wij hebben daar in die 14dagen genen enen met ne schuurborstel gezien.aan de kant van het restaurant is de vloer al volledig beschimmeld van het water dat er blijft staan.ook in de roostertjes ziet het zo groen als wat en we zijn nog maar 4maand ver.de rand van het eilandje in tzwembad hangt vol schimmel en ziet vuil.wanneer ze daar niets aan gaan doen vrees ik voor verloedering binnen de kortste tijd.ik ga nu even stoppen dit was al een lang epistel en als mij nog iets te binnen schiet post ik het wel.Ik wil wel nog eens benadrukken dat wij een fantastische vakantie gehad hebben en dat deze bevindingen voor ons niets veranderen dat het momenteel een goede prijs-kwaliteitverhouding is behalve de zwembadhiëgyne dan.
DAG VRIENDEN
GAAN JULLIE VOLGEND JAAR NAAR HET NIEUW HOTEL IN LARA
IK HOOP DAT WE ELKAAR NOG EENS ZIEN
GROETJES,CHRISTEL,JADE,angelo
hallo
zou ik jaizas nummer nog eens mogen hebben
ik denk dat ik de juiste niet heb
want ze antwoordt toch niet
vele GROETJES JADE CHRISTEL ANGELO:zon02::cheer::zon02:
Wij zijn er begin juli geweest en ik kan de hygiëne of 't gebrek eraan maar beamen. Mijn zwembroek stond vol vlekken die er na een paar wasbeurten(en dan nog niet volledig) pas uitgingen. Ik spreek dan zelfs nog niet van 't zwembad aan de glijbanen. Daar was 't ronduit smerig. De betegeling rond 't bad was al op versschillende plaatsen stuk, zeer vuil en 't water was er uitermate troebel.
Ik merkte wel op dat 't water er geen chloorgeur had maar een rare bijsmaak, een beetje zoals ijzer?
Wij hebben er wel een toffe vakantie gehad maar dan vooral door de vrienden die we er gemaakt hebben dan door 't hotel zelf.
Voila, terug van een supervakantie in Granada…
Zeer goede vakantie met enkele minpuntjes, maar waar heb je dat niet.
Direct begeleid naar onze ruime kamer, met 3 bedden!
Wij waren maar met 2, raar dat onze vrienden een merkelijk kleinere kamer hadden en zij waren met een dochter van 13!
Vrij druk op bepaalde plaatsen maarv als je de rustigere plaatskes opzocht, voor ons op de pier aan het ‘‘strandje’’ was het genieten,
Wij hebben veel zien poetsen in ieder geval, ze doen dit wel voor dag en dauw dus velen zullen dat niet gezien hebben en tegen 10 uur zijn er al mensen die met de hygiene het niet zo nauw nemen, man man wat kunne sommigen tocg echt ‘‘beesten’’ zijn en je ziet ze denken ‘‘ze moeten dit maar opkuisen’’.
Eten goed, veel keus, altijd wel iets dat je zeker lust.
wel druk aan het buffet!
A La Carte resto’s maken veel goed, wij hebben er 3 gedaan!
Italiaan( 6 gangen) en chinees(5 gangen) was echt goed!
Onze kamer werd elke dag netjes gekuist!
Als je aan het zwembad wil liggen was het echt heel druk, ik zelf begrijp niet goed waarom je daar wil gaan liggen, luide muziek, voet aan voet, zij aan zij…water was ook echt te warm.
Voor de rest echt genieten.
Ze moeten wel werken aan een aantal strategische fouten.
BV het avondbuffet, en de doorgang voor late strand en zwembadgangers door het terras van het avondeten!
Komt allemaal wel goed.
Zo warmmmmmmm als nu heb ik het in 10 keer Turkye in augustus nog niet geweten!
Grtsjes