Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Pardon hé wij kregen een kamer zonder ramen en hebben ze gefilmd hostes is mee gaan kijken nog nooit mee gemaakt, bij ons was er een over boeking dus het zal de laatste kamer geweest zijn he maar ze bestaat wel na lang aandringen toch andere mooie kamer gekregen !!!

1 like

Hallo,
Komen morgen 8/08 aan tot 19/08 met zoon van 18 , dochter van 16 en kameraad van 19
groeten

Hallo,

Wij liggen aan zwembad,en ons rode handdoekje hangt aan parasol haha
Zien jullie wel.
Goede reis alvast

zijn met 3 koppels voor kamertype 23 :slight_smile: da beloofd
groeten en tot morgen

Hallo,
Wij vertrekken maandag 30 augustus naar Granada Luxury met de eerste vlucht op Zaventem.
We blijven ginder tot en met 13 september.
Wie is er nog daar op dat moment. We zijn een koppel vijftigters uit Blankenberge, en hoe gaan we mekaar herkennen.
Ziet er daar allemaal goed uit, op holidaycheck.nl staan er heel veel foto’s op.
Had al eens een reactie geplaatst, maar dat is een tijdje geleden, en door problemen met de oude pc heb ik nu een nieuwe pc gekocht, dus laat maar iets van jullie horen.
Alvast bedankt, groetjes, Greta en Danny.

1 like

Hallo,
Wij zijn in Granada geweest van 3 juli tot 17 juli. Toen wij 's avonds aankwamen hebben ze ook geprobeerd ons die kamer aan te smeren daar er overboekingen waren. Wij zijn gewoon blijven staan (mochten wel gaan eten ondertussen) en na een uur of 3 hadden wij ineens onze geboekte kamer, een kamer met zeezicht. Jammer genoeg bevond deze zich op de 8ste verdieping waar de houten constructie loopt, dus je moest meer dan 2 meter lang zijn om naar beneden te kijken, maar we konden de zee zien dus zijn we maar niet meer gaan klagen. Al bij al hebben wij een fijne vakantie gehad gezien de prijs die we betaald hebben. Wij vonden net als vele anderen dat het restaurant waar het buffet was veel te smal was en dat het er altijd zo druk was, daar wij graag buiten eten stuurde wij onze zoon steeds om 18.45 naar beneden zodat wij steeds een plaatsje hadden. Wat de a la carte restaurants betreft hebben wij de Italiaan en Chinees gedaan, beide waren zeer lekker. Tepanyaki was vanaf 1 juli te betalen en 30 euro per persoon vonden wij teveel. Toch een hele fijne vakantie gehad, misschien volgend jaar Royal Holiday Palace eens proberen, maar ik vrees dat we dat hotel niet aan dezelfde prijzen dan Granada kunnen boeken.
Voor iedereen die nog moet vertrekken of al ter plaatse is nog een hele fijne vakantie.

Groetjes,

Petra

1 like

Wij zijn nog in Granada tot maandagavond.
Ik kan inderdaad bevestigen dat hier heel wat mensen rondlopen met maag- en darmklachten…
Wij zijn al verschillende keren in Side op vakantie geweest maar nog nooit diarree ofzo gehad… Nu dus wel. Om 16u beginnen ze bv de kip al te bakken, die staat dan in de felle zon met temperaturen van 36°C. Gewoon opletten wat je eet dus. Buffetten zeer uitgebreid, niks op aan te merken. Pier zeer aangenaam om te liggen, toch rond 7.30 handdoek leggen voor mooie plek. Spa-center ook zeker de moeite, erg mooi. Handdoek gratis en kan elke dag gratis gewisseld worden. Bij verlies 10 euro.
Wij hebben een duplex-kamer (8ste verdieping): Ruime kamer met beneden tweepersoonsbed en badkamer met douche, toilet en lavabo; boven tweepersoonsbed met grote, ruime badkamer met bad, douche, toilet en lavabo. Bij aankomst anderhalf uur moeten wachten vooraleer we naar de kamer konden.(we waren met een groep van ca 15 pers). Geen problemen met kamertype. Belgen zitten hier het meest volgens ons, ook heel veel Russen (niet zoveel last van). Eten volgens ons niet genoeg gekoeld. Een drukte van jewelste bij de buffetten…Dit kan echt niet, nog nooit gezien. Airco werkt zeker niet naar behoren. Electriciteit valt blijkbaar ook regelmatig uit. Hopelijk kan men hier deze winter enkele aanpassingen verrichten. Hotel ligt aan een zeer drukke weg: twee rijrichtingen aan elke kant: vorige week iemand aangereden die in dit hotel verbleef. Op 1.5 km is er een tunnel om de weg over te steken. Maak hier aub gebruik van en loop niet zomaar de weg over… Er worden hier snelheden gehaald van meer dan 100 km/u. Kinderen mogen wel in de à la carte onder de tien jaar. (wij gingen chinezen en italianen-supergezellig).
Internet op achtste gaat maar is wel zeer traag. Vragen? Vuur maar af!

4 likes

Hallo iedereen, wij zijn terug uit granada van woensdagnacht.Wij hebben een heerlijke vakantie achter de rug.Bij aankomst hadden ook wij wat problemen met onze kamer.Na 2 dagen konden we dankzij Valerie,de sunjets hostess verhuizen naar een super luxe kamer.De pier is mooi om te liggen of eens rond te wandelen.Het zwembad is inderdaad druk en je ligt dicht bijeen,maar we ondervonden nooit problemen om onze handdoeken te leggen.Het eten is zeer gevarieerd en lekker.Alleen, zoals vele mensen kunnen beamen, was het 's avonds enorm druk aan het buffet,maar er werd toch voldoende bijgevuld zodat je van alles iets kon proeven.Het animatieteam vonden wij niet goed.Als je je niet zelf presenteerde om deel te nemen aan de activiteiten, liepen ze je je gewoon straal voorbij.Ook 's avonds was het voor ons iets te rustig.Na de show viel alles stil en moet je jezelf zien te vermaken.Al bij al een hele leuke vakantie gehad.Zoals overal dingen beter of minder,maar klagen kan je altijd doen.Vele forumleden gezien.Toffe meute.Aan allen die er nog zijn,amuseer jullie nog en vele groetjes:wub::cheer::dag:

7 likes

hallo,

net terug van een verblijf van 27/08 tot 7/08 (bedankt om ons uit te zwaaien ronnylucie,nicolas,justine…)blij weer thuis te zijn.
voor onze zoon was het een leuke vakantie omdat hij daar toffe vrienden leren kennen heeft dan vergeet hij dat slapen op een veldbed niet hetgene is waarvoor wij hebben betaald (maar liever zo dan een zeurende…)we hadden een kamer type 23 gevraagd en daar stond een 2personen bed in met jacucci en een zetel ik had die jacucci niet nodig mijn zoon moest goed slapen he aan de balie doen ze wel direct het nodige hoor daar nie van met als gevolg een veldbed en omdat ik dan van andere belgen gehoord had dat de airco op somige kamers niet naar behoren ging zie ik vlug we gaan het proberen indien pijn aan rug komen we terug.De animatie jong amaai ik ga nu nie zeggen dat ik veel beter gewoon ben maar die zijn toch opgeleid om de mensen te entertaimen,Wie dit goed vindt sorry hoor ze moeten nog veel leren je gaat er toch vanuit dat dit goed zal zijn .dan gaan we over naar de hygiene aan tzwembad het wordt wel gekuisd maar genene keer heb ik persoonlijk en dat meen ik gezien dat de zetels weg getroken werden ook niet snachts want toen werd er gepoets met een machine en je zag de vuiligheid onder de stoelen liggen en het haar in de roosters gangen zo aan dit moet ik ook niks meer aan toe voegen he…
het eten om 7U savonds vindt ik een ramp op den duur had ik geen goesting meer om in die massa te staan en moest ik gewoon nog soep hebben .boodschap ga zeker op tijd eten a la carte eten italiaans hebben wij gekozen mijn man vond het zeer lekker ik zelf had vershrikkelijk veel pijn aan buik krampen en heb daardoor niks kunnen eten heb veel last gehad dit jaar kweet niet waardoor misschien te warm .of een vuil glas moet opletten he
en ik weet ook wel we hebben dit hotel geboekt omdat het goedkoop was maar voor ons 3 was het ook 3200 EURO en het is een prachtig komplex daar niet van maar als ze nu al zeggen dat de prijs niet meer te betalen ga zijn dan moet er wel wat verbetering komen en ik denk wel dat ze dit ook weten . hopelijk doen ze er iets aan want het is wel zeer mooi groeten
blijf lief tegen mij met reactie he want ik dank wel dat ik eerlijk ben, geweest en ik dit mag zeggen :dag:

9 likes

hallo allemaal,we zijn net terug van granada we verbleven er 12 dagen,bij aankomst kregen wij een kamer zonder balkon en in het venster een grote barst ik ben direct naar de receptie geweest en een andere kamer gaan vragen,die hebben we ook gekregen,maar wij betaalden 3300 euro(2volwassen en 2 kids van 11en 14)blijkbaar vinden ze dat daar normaal dat er 1 kind in een klein bruin zeteltje moet slapen die ze uitschuifden:-( ik ben dan een veldbed gaan vragen maar die konden ze ons niet geven omdat het hotel volledig volzet was,heb het dan maar zo gelaten,de airco werkte niet naar behoren en in de badkamer liep het bad uit,we zijn dit opnieuw gaan melden en ik moet zeggen ze hebben dit direct opgelost:-)wat het eten betreft ik en mijn man hadden ook grote darmproblemen,verleden jaar hadden we dit ook niet, mischien gebruiken ze daar te veel olie in hun eten,we konden gaan eten tussen 19u en 21u wat ik daar gezien heb hebben wij nog nooit meegemaakt dit is echt niet te doen ,het was een drukte van jewelste,iedereen sprong daar van het 1 naar het ander want als het op was was het ook op als de mensen wat later gingen gaan eten vb om 20u30 dan was er al geen dessert meer zoiets kan dus niet!!!de hygiene kan veel beter regelmatig etenresten van de avond ervoor zagen we smorgens op de stoel liggen als we gingen ontbijten,rond het zwembad hetzelfde,als ze zo verder gaan doen gaan ze zeker hun prijs niet moeten hogen!!!animatie trekt op niks ze zijn meer met hun kledij bezig en met hunzelf dan met de gasten:-(heb daar veel belgen tegengekomen en blijkbaar gaan er daar niet veel meer terug gaan naar dit hotel,gelukkig konden we wel terecht bij de nederlandse turk aan de receptie met onze klachten die ons zo goed mogelijk probeerde te helpen,besluit:ik hoop dat ze alles grondig reorganiseren als ze een tijdje sluiten zodat ze de naam luxury waardig kunnen blijven,ik denk dat voor de mensen die niet in het hoogseizoen geweest zijn het net iets aangenamer moet geweest zijn ,ik schrijf hier heel eerlijk mijn mening daar in granada waren er toch een pak belgen die onze mening delen,mischien durft niet iedereen dit hier te schrijven,in ieder geval bedankt aan de hele bende die ons hebben komen uitzwaaien,en een dikke merci aan mijn broer en gezin,aan vic,katja en nicolas,ronnylucie en de hele bende,we hebben er toch nog wa gelachen hé(zoals met dat voorval van de handdoeken)grtjs natje,david &de kids:dag:

7 likes

Wij hadden de indruk dat een dag of 2 voor het weekend van 1 augustus, er zeer veel volk is bijgekomen. Van toen was het iets minder. Dat van de zwembaden is echt niet te doen. Geen enkele keer op de 10 dagen dat we daar waren hebben ze de boel proper gespoten zoals ze in andere hotels elke dag doen. En van die darmklachten, ben er bijna vanaf na een weekje afzien. De animatie is een dikke nul. Was net een homobar (hebben er niks tegen hoor) maar hadden zoals hierboven vermeld meer intresse in elkaar dan in de vakantiegangers. Voor het overige hadden we een topvakantie.

6 likes

Hallo, forumvrienden
Waren van 13 juli tot 27 juli in Granada met vele andere forumvrienden
en hadden een fantastiche vakantie, spijtig voor de mensen die niet
zo tevreden zijn
Wij hadden wel een vraagje is er iemand die ervaring heeft
met het Hayat Long Beach Resort in ALANYA
het zou ons een plezier doen mocht er iemand op het forum
een beoordeling hebben over dit hotel daar onze dochter naar Granada wilde gaan maar alles volzet is tot eind september heeft ze uiteindelijk
gekozen voor de Hayat
Avast bedankt
PLUCHE

1 like

Hallo Pluche,

Wat betreft beoordelingen voor de Hayat Long Beach, kun je naar volgende websites surfen: holidaycheck.nl of zoover.nl of vakantiereiswijzer.nl en daar moet je niet intikken hayat long beach maar wel long beach hotel en dan krijg je alle beoordelingen. Wat ook goeie hotels zijn in die streek, is Grand Kaptan, is ook maar 4 km gelegen van het centrum van Alanya en er is een gratis hotelbusje naar het centrum en dan ook nog de Club Gypsohila, allebei boekbaar via Sunjets, zijn daar trouwens het goedkoopste. Op holidaycheck.nl vindt je van beide hotels veel foto’s.
Wij vertrekken binnen 3 weken naar Granada Luxury Resort en ik neem nooit immodium mee daar wij nooit last hebben van ons darmen. En het is onze 10de keer Turkijë, mpaar als ik alles hier goed lees, denk ik er toch aan om wat immodium mee te nemen.

Groetjes, Greta.

1 like

[quote=“GretaenDanny, post:1153, topic:71951”]

Hallo Pluche,

Wat betreft beoordelingen voor de Hayat Long Beach, kun je naar volgende websites surfen: holidaycheck.nl of zoover.nl of vakantiereiswijzer.nl en daar moet je niet intikken hayat long beach maar wel long beach hotel en dan krijg je alle beoordelingen. Wat ook goeie hotels zijn in die streek, is Grand Kaptan, is ook maar 4 km gelegen van het centrum van Alanya en er is een gratis hotelbusje naar het centrum en dan ook nog de Club Gypsohila, allebei boekbaar via Sunjets, zijn daar trouwens het goedkoopste. Op holidaycheck.nl vindt je van beide hotels veel foto’s.
Wij vertrekken binnen 3 weken naar Granada Luxury Resort en ik neem nooit immodium mee daar wij nooit last hebben van ons darmen. En het is onze 10de keer Turkijë, mpaar als ik alles hier goed lees, denk ik er toch aan om wat immodium mee te nemen.

Hallo,GretaenDanny
Wij zijn ook in GRANADA geweest met vele mensen hier op het forum
en wij zijn er 14dagen geweest en hebben er echt genoten ik zou het zeker niet zeggen mocht het niet waar zijn , er is wel een drukte 's avonds
maar wij gingen altijd om 18 u 45 naar beneden samen met onze vrienden
en hadden altijd een tafeltje en een heel goede ober die we eens een fooike toestaken en zelfs onze wijntjes stonden direkt op tafel en zaten zowel 's morgens 'smiddags en 's avonds aan ons tafeltje, het is druk 's avonds aan het buffet maar ja ons kon dat in feite nit veel schelen 't is vakantie en de afwas hoef je niet te doen ! dus
Van diaree hebben wij zeker geen problemen gehad alhoewel wij altijd immodium mee hebben gelijk waar wij op vakantie gaan
het eten is er heel lekker zeker voor iedereen wat wils , hebben er lams kotteletjes en kleine kreeftjes gehad en alle werd er zeker bijgevuld als het
bijna op was, zou er direckt terug naar toe willen, anders had ik het zeker aan onze dochter niet voorgesteld, maar spijtig genoeg is alles volzet tot eind september en boekkten ze nu bij sunjets voor de HAYAT LONG BEACH
Alvast vele groetjes en wij wensen jullie een heel toffe vakantie toe
en maak er zelf het beste van, en vergeet de rode lintjes of handdoekjes niet wij hebben er alvast vele toffe mensen leren kennen
PLUCHE

5 likes

Okido… tijd voor ons uitgebreid verslag dus.

Na de toch wel lange heenreis waren we benieuwd naar Granada. De Bellboy stond ons al op te wachten aan de inkom en wij hoefden ons dus geen zorgen te maken over onze koffers. Inchecken ging heel erg vlot en we konden op weg naar de kamer, maar moesten wel eerst nog onze bagage gaan “markeren” in het bagagehok.
Wat ons wel opviel was geen welkomstdrankje of geen begeleiding naar de kamer.

We zijn dan na even zoeken ook opnieuw naar de lobby geweest om te vragen waar we onze kamers konden vinden. Blijkbaar was er ook iets onduidelijk over onze bagage en moesten we dus opnieuw gaan “markeren” in het bagagehok. Uiteindelijk kamer gevonden en de viel op het eerste zicht wel mee, krap met het babybedje maar soit, ze lag zoals afgesproken dicht bij het zwembad dus we waren al wel tevreden. Het was wel warm op de kamer maar we veronderstelden dat de airco de hele dag niet opgestaan had (kwamen pas rond 18u op de kamer) en het wel zou beteren.

We lieten onze dochter wat rondkruipen op de kamer en toen ze tegen de badkamerdeur kwam met haar voetje, bleek dat de metalen lat onder de deur erg scherp was dus ze had zich serieus gesneden. Toch een akkefietje dat eigenlijk heel erg simpel kon vermeden worden als ze wat meer aandacht besteed hadden aan de afwerking.

Tijd om het hotel te gaan verkennen en het restaurant te gaan zoeken. Achteraf zagen we in de lobby dat er dagelijks een rondleiding is in het hotel voor nieuwe gasten maar daarvan waren we dus niet op de hoogte. Niet erg trouwens want we hebben uiteindelijk onze eigen weg wel gevonden al is Granada niet het makkelijkste hotel vind ik persoonlijk. Voor dezelfde verdieping moet je bvb met de ene lift -1 nemen en met de andere lift 1, voor de lobbu was het dan weer L of O, … maar tegen het einde van de vakantie ging het al wat beter met mijn oriëntatie.

Onze indruk van het restaurant die eerste avond was eigenlijk vrij goed: lekker eten, veel keuze, niet zo druk als verwacht aan de buffetten maar anderzijds wel geen ober die je een tafel geeft of drank brengt.

Toen we onze dochter de eerste nacht wilden slapen leggen was het echter drukkend warm in de kamer en zijn we naar de receptie geweest ivm de airco. Ze hebben onmiddellijk een technieker opgebeld maar blijkbaar controleerde die enkel en voor de rest deed die niet veel. Een uurtje later werd onze dochter ziek en brachten ze andere lakens voor het babybedje en hebben we het probleem opnieuw aangekaart. Nu ja, we waren moe en onze dochter was uiteindelijk tegen middernacht toch in slaap gevallen dus hadden we liever niet dat er nog een technieker zou langskomen die nacht. De volgende dag echter nog geen beterschap en ook overdag 30° op de kamer zodat slapen bijna onmogelijk werd. We zijn meermaals naar de receptie geweest en ze hebben meermaals iemand langsgestuurd maar uiteindelijk was er nog helemaal geen verbetering. De airco blaasde wel lucht maar het was warme lucht !!! Ik hoef geen tekening te maken veronderstel ik van een kind van 18maanden dat al 3 dagen onvoldoende slaap heeft…
Gelukkig konden we de derde avond Mustafa te pakken krijgen en die heeft dan een luxueze kamer geregeld waar we voor die ene nacht konden verblijven zodat onze dochter eindelijk wat slaap kon inhalen. Als het airco-probleem tegen de volgende namiddag niet opgelost was, kregen we een andere kamer. Dus op dag 4 kregen we een koele kamer, met een werkende airco en dat was zaaaaalig ! Maar op dag 7 werd de airco centraal afgezet voor onderhoudwerkzaamheden ??? En nadien heeft die dus ook op die derde kamer weer absoluut niet meer gewerkt met terug temperaturen van rond de 30°. Na herhaaldelijk klagen aan de receptie, was het ons al lang duidelijk dat we geen hoop meer moesten hebben om nog een werkende airco te hebben. Die “vriendelijke nederlandse turk” zei ons zelfs dat we “ook op vakantie komen naar een warm land en dus dat zweten er maar moeten bijnemen” !! Een opmerking die me nu toch wel in het verkeerde keelgat geschoten is want we boeken wel een 5* hotel mét indiviuele airco hé !!!

In onze situatie heeft de niet-werkende airco onze vakantie toch wel grotendeels beïnvloedt maar we probeerden er toch nog het beste van te maken.

PRO Granada

• mooi hotel, sfeervolle pier, gezellige bars
  • buitenruimte is groter dan verwacht
  • voldoende ruimte aan het zwembad, handdoeken leggen rond 6u45
  • super uitgebreid ontbijtbuffet
  • ruime keuze in avondbuffet
  • eerste dagen was het in het restaurant goed te doen qua wachttijden aan de “speciallekes”
  • massages zijn echt goed maar je kan afbieden (1/2 prijs)

MINPUNTEN Granada

• hygiëne rond het zwembad, zeker met een kruipende dochter moest ik eerst rond onze stoelen wat vuil wegspoelen
  • afwerking lijkt erop dat ze met goedkoop materiaal iets sjiek eruit willen laten zien maar soit, dat heeft geen invloed op onze vakantie
  • onze dochter had zwarte tenen als ze even op de kamer rondkroop, ook nadat we een fooi voor de poetsvrouw hadden gelegd dus ik veronderstel dat de vloer niet echt gedaan werd
  • animatieteam was echt niet gemotiveerd (bvb de aquagym was duidelijk niet met volle goesting), stond daar maar wat zgn mooi te wezen (bikinibroekje zo ver mogelijk tussen billen persen en zo laag mogelijk trekken zodat zelfs stoppels van schaamhaar zichtbaar waren), nam geen initiatief om contact te leggen met de gasten, echt beneden alle peil !
  • de 2 laatste dagen werd het restaurant overrompeld en liepen ze je gewoon omver aan het buffet, nooit meegemaakt !!! Het was echt zo erg zoals hier nog iemand schreef dat je maar een bord spaghetti nam om daar niet moeten tussen te staan.
  • dessertenbuffet was absoluut geen 5 sterren waard, elke dag hetzelfde en geen mooie taarten ofzo… en als je om 20u ging eten kon je enkel nog wat restjes bijeenschrapen
  • patisserie namiddag bestond uit verschillende droge koekjes, 1 soort gebak en wat broodsoorten in stukjes gesneden… wat de indruk gaf dat het zo goedkoop mogelijk moest gehouden worden??
  • ijs namiddag, met 8 verschillende smaken waarvan je met wat geluk elke dag 3 smaken kon krijgen… zeker de laatste dagen was er geen keuze meer. Op zich vind ik het niet nodig om uit zoveel smaken te kunnen kiezen maar doe dan één dag die smaak en de andere dag een andere smaak. Zoals het nu was, zelfs geen gewoon vanille-ijs meer tenzij je onmiddellijk ging als het ijs beschikbaar was, kwam het alweer over alszijnde ondercapaciteit.
  • ontbijt is vanaf 7u maar om 7u zijn er geen gebakken eieren, geen pannekoeken, geen brood dat ze zelf bakten (het enige dat onze dochter mocht eten) etc…
  • avondeten is tot 21u en om 21u stipt worden alle couverts uit de potten genomen en gaat het licht in het restaurant even uit zodat je weet dat je moet plaats maken

Zo dat waren onze hoogseizoen-ervaringen !
Wij hebben geen darmproblemen gehad, in tegenstelling tot andere vakanties in Turkije maar hadden dit jaar wel preventief Enterol geslikt. Onze vrienden hebben dit niet gedaan en hadden de laatste dagen wel wat last en zelfs nu nog (na 3 dagen).

7 likes

Hallo daar allemaal, woensdag om 15u40 vertrekken we uit zaventem, hoe is het daar?

Iemand die teruggekomen is via de luchthaven van Oostende?
Hoe zit het met de controle?
Wij landen s’morgens rond 9.30 uur in Oostende.
Thanx. :cheer:

1 like

Hey

wij zijn in Granada Luxury Resort & Spa van 11 september tot 18 september. Iemand die kan zeggen wat er allemaal kan gedaan worden BUITEN het domein/hotel? Zijn er interessante uitstappen? Is het hotel echt zo afgelegen van de stadjes of valt dat nog wel mee?

Groetjes

Betreft Oostende airport arrival…No problem !!!
enfin in Juni was het toch zo…
Groetjes uit Gistel.
evandous :dag:

Hallo,

Wij zijn de eerste 2 weken van juli in Granada geweest en het hotel ligt inderdaad wel wat afgelegen. Wij zelf zijn een aantal keren met de dolmus naar Alanya geweest (ongeveer 40 minuten en kost 2.5€ per persoon). In Alanya zelf hebben wij een boottocht geboekt bij Aldi Tours voor 15€ per persoon (veel goedkoper dan de reisagenten aanbieden) en dan zijn ze ons met een busje komen ophalen aan 't hotel. Je kan de dolmus nemen vlak voor het hotel, wil je richting Side dan moet je de dolmus aan de overkant van de straat nemen (wel oppassen drukke baan). Nog een fijne vakantie.
Groetjes,
Petra