Ga maar vast genieten hoor!! Dan kun je ons alles vertellen als we zaterdag einde middag daar aankomen. Kijk vast even wat een heerlijke cocktail is dan kan ik die gelijk achter over slaan bij aankomst:dope:
goeie reis!!!
Ga maar vast genieten hoor!! Dan kun je ons alles vertellen als we zaterdag einde middag daar aankomen. Kijk vast even wat een heerlijke cocktail is dan kan ik die gelijk achter over slaan bij aankomst:dope:
goeie reis!!!
Inderdaad…wij vliegen zaterdagmorgend om 5.55u van Zaventem!!
bij ons hangen er ook rode doekjes tot maandagmorgen
Dit ben ik met mijn broertje en we zijn er van 10 t/m 24 augustus :vak02:
hallo Macasa en de rest,
hier het koppeltje van Gentbrugge met zoontje ( Natacha Daniel en Jari Alias Pinda).:dag:
zoals reeds vermeld door u en de anderen , we hebben een heel toffe vakantie gehad en heel veel toffe lui leren kennen ( de handdoekjes hebben hun werk gedaan)
het hotel is echt wel in orde hoor, wie daar nog honger en dorst heeft dan versta ik het niet. wat ook nog een pluspunt was ; is dat er echte cola en fanta en sprite is en de ijsjes zijn van Ola (Lekker ).
voor de foto’s kom ik wel langs de prive adressen.
aan allen die nog vertrekken,hoop ik dat jullie net zo een super vakantie beleven zoals wij daar hebben gehad.
tot binnenkort
welke leuke mensen lol2lol2lol2 haha nee hoor sluit me hier helemaal bij aan wij hebben het ook super gehad , hebben ook geen honger en dorst gehad , je kan gewoon de hele dag/nacht door eten en drinken gewoon een super hotel groetjes en voor wie nog gaan heel veel plezier
voor ons nu nog een weekje Lokerse Feesten, en volgende week woensdag vertrekken we met de rode handdoek, volgens mij kom ik van het ene feest in het andere!!!
Elaba :dag:
Ginder niet ver van elkaar liggen bruinen, en hier ook niet ver van elkaar wonen. ![]()
Als ge een foto’ke wilt … :slywink:
Hallo,
Hier even wat uitleg over ons verblijf in granada.
Bij aankomst probleem met kamers,kregen ter compensatie een update luxesuite.Was fantastisch twee douchen,sauna,keuken,living,2 jacuzzis binnen en buiten.
Dochter van 19 moest op smal zeteltje slapen anmper ongeveer 70 cm breed.
Dag nadien 2 standaardkamers gekregen na onderhandelen met baas.
Alles goed in orde hier behalve verschrikkelijk druk aan de buffeten s’avonds.
Vandaag veel ambras over leggen van handdoeken aan zwembad.Verschillende minstens 15 stoelen alles weg genomen door turken,want nu geen russen maar vol turken.
Morgenvroeg komt er zogezegd controle aan het zwembad Nu handdoekje leggen is blijven zitten op stoel,niet meer samen ontbijten,stoel nooit alleen achterlaten of alles word weggehaald.
Hier hebben we ons visie wel over en ben benieuwd of dit ook voor de turken zal gelden.
Verder is hier alles prima hoor en houden jullie op de hoogte.
PS: Hebben hier al veel forumleden gezien en al uitgezwaait:HE KARL EN PLUIM
EN YENTE TOT MORGEN SHELLEY VERWACHT U .:dag::vak02::zon02:
hallo,
hoe lang blijven jullie nog?
wij komen 16/08
Vanmiddag met een héél erg dubbel gevoel thuisgekomen van Granada! Stel je maar voor dat je met een kind van 18maanden op een kamer van 30° moet slapen. We hebben 3 verschillende kamers gehad maar uiteindelijk hebben we 3n/2d een kamer met airco gehad, ondanks interventie van Mustafa en Co.
Ik maak morgen wel een uitgebreid verslag met pro en contra maar voor ons was het geen geslaagde vakantie, al hebben we met alle moeite geprobeerd er het beste van te maken.
ik heb horen vertellen,
dat er in granada luxery resort & spa :;
nu een ziekte rondgaat is dat zo ?
laat me aub iets weten
groetjes Romy. x
15 tot 27 augustus @ granada ;
eindelijk we zijn aan het aftellen hooor !
granada her we come !! :d
amai zonder ramen ;
is dat bij vele kamers zo ? grtjs
dit ben ik x
grtjs ; romy
ik ben in granada luxery resort & spa ;
15 tot 27 augustus x
ja, Ronnylucie volgende week woensdag zijn we er, ik ben wel erg benieuwd want ik lees vanalles, maar ik denk dan de forumleden en ook de andere Belgen en Nederlanders er wel iets gezelligs van gaan maken hé!
Wat bedoel je juist?
Wij zijn van maandag terug thuis, en hebben last van maag en darmklachten, maar als dat de reden is…
hallo,
Wij zitten hier nu en hebben er zekers niks van gehoord zenne.
Kamers zonder ramen ???
Wel problemen met familiekamers type 23 maar word snel opgelost de dag nadien .
Van een ziekte ??? helemaal niet bekend onder de belgen en er zitten er een pak hoor.
Juist de airco kan op sommige kamers beter,ik denk dat je het wa&t moet treffen,anders geen probleem,je gaat naar de receptie ,en ze helpen je direct .
Over handdoekje leggen deze morgen hadden we gans de voorste rij aangeslagen voor de Belgen.Geen controle gezien en alles vlotjes verlopen.Ook geen ruzie meer over die handdoeken.
Wij blijven tot 16 Aug nog .
Tot de volgende,
[quote=“romyyh, post:1135, topic:71951”]
dit ben ik x
grtjs ; romy
ik ben in granada luxery resort & spa ;
15 tot 27 augustus x
x