Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

hoi magriet hier ben ik nog eens
wat was weer de naam van de reisorganisatie waar mee jullie reizen?
dank je wel carla:chin:

leuk we zien jullie daar!!

een goedeavond vanuit het natte drente bah :mad: wij hebben geboekt met dti REIZEN maar waneer gaan we we weer na granada wij gaan morgen weer het is me hier veel te nat lol2 en ook van harold de groeten en natuurlijk van ons :dag:

1 like

:belgium:Héél mooie foto’s macasa.We zijn het koppel (Bart en Sandra) dat recht over jullie lagen aan het zwembad…weet je nog:zon02:? en de 2 pintjes de dag van ons vertrek in de lobby (20/7).>>>
Hopelijk komen de hele bende nog eens tegen het was een leuke vakantie.:vak02:
PS:Carla stuurt onze persoonlijke foto’s door naar ons prive e-mail adres.

Vele groetjes.

2 likes

Jazeker we weten het nog :dag: (enkel vergeten vermelden, sorry daarvoor)

Bart was ook een vroege vogel hé, we kwamen bijna altijd samen om de handdoeken te leggen. :slight_smile:

Heb op jullie vertrekdag de 2 pintjes dan maar zelf binnengespeeld. lol2

Heb van jullie ook een paar foto’s … dus als je ze wilt geef dan even jullie e-mail adres (in privé bericht) dan stuur ik ze door. :thumbsup:

Groeten

Ik heb het u juist door gestuurd.

Bedankt!

zal ik proberen
grz carla:cheer::cheer::cheer:

wacht ik ga mee ,geef maar een seintjelol2lol2lol2
grz carla

Hallo, brght :cheer:
Zoals je ziet op de foto’s van MaCaSa waar wij samen
met vele forumvrienden waren is er zeker niets te klagen
over het eten, het was super, ze doen zeker hun best
het is wel druk rond de buffet 's avonds maar ja met hun verbouwingen
die ze nog doen komt dit ooit wel goed, en om een plaatsje te hebben
een fooike doet wonderen :zon02:
Zou zo terug willen gaan, want hier thuis hebben we belange niet elke
dag zo’n keuzelol2lol2lol2
PLUCHE

Hallo, jovadi :cheer:
Zijn ook goed thuisgeraakt,net als jullie en was jullie
hondje gelukkig jullie terug te zien net als ons PLUCHEKE
die terug de eerste nacht zijn serenade speelde
vergeten jullie emailadres niet door te sturen
vele groetjes PLUCHE :kus:

1 like

hoi pluche

Ja wij zijn heel goed thuis geraakt.De koffers binnengezet en richting ouders ons prutske ophalen Die was super content en ging geen meter bij ons meer weg.Thuisgekomen direct terug op eigen terrein liep hij ons overal achterna en toen we gingen slapen int lang en breed op ons bed.Nu geniet hij nog volop van al de aandacht die hij 14 dagen heeft moeten missen.Ik ga mijn emailadres doorsturen.

groetjes

1 like

En voila…dat zijn wij Karin en Frank uit Hemiksem 7/8-18/8…

2 likes

Goede reis
Jullie zullen er geen spijt van hebben.
groetjes>>>

2 likes

gisteren ook thuis gekomen na een geslaagde vakantie in Granada,aleen de start is ons niet zo bevallen(problemen met het kamertype)hadden ze het van in het begin gezegd…maar ze hielden ons liever een tijdje aan het lijntje!
ze hadden ons in een suite gestopt ipv een familiekamer(we waren er met 2 grote kinderen,en dan is een suite niet zo handig)hadden we er met ons 2 ingezeten dan…
ik heb toen onmiddelijk gaan zeggen dat we daar geen genoegen konden mee nemen(was toen tegen Mustafa)en die heeft ons dan beloofd dat we de volgende middag onze familiekamer kregen(en inderdaad de volgende middag konden we dan naar het door ons gekozen kamertype,met een groot bubbelbad op het terras)en konden we eindelijk genieten van onze vakantie!de rest is zeker goed meegevallen,voor het handdoekje leggen voor een ligzetel hebben we nooit problemen gehad(rond8.30 was er nog steeds veel plaats op de pier)
het meest storende was de drukte bij de buffetten van het avondeten,en voor de rest kon je er eten en drinken van s’morgens vroeg tots’avonds laat!wat we ook een aanrader vonden waren de a la carte restaurants(maar opgelet voor degene die nog moeten gaan,hou rekening dat ge soms enkele dagen moet wachten om te kunnen gaan)hierdoor zijn we tijdens ons verblijf maar 1keer kunnen gaan(zijn bij de Italiaan geweest,gewoon schitterend)
het hotel is zeker een aanrader!

5 likes

nou nog 1 week luitjes en dan gaan we!!! We zien elkaar aan de bar!!! we gaan genieten!!

1 like

Hallo ginoB

Als ik het goed begrijp hebben jullie een kamer gehad in de buurt van de onze.Wij lagen in de botanique suittes aan de voorkant van het hotel.kamernummer 5102.Zou het kunnen dat wij naast elkaar lagen en mekaar toch niet gezien hebben,

groetjes jovadi

hallootjes

even over dat nieuwe hotel royal holiday palace in lara. Ik heb even een email gestuurd naar Adotravel (in NL)of ze weten wanneer het geboekt kan worden enzo en wat het gaat kosten. als ik iets hoor dan laat ik het weten. Kan 1 van jullie belgen een mail sturen naar een reisbureau aldaar dan kunnen we in ieders geval de prijzen vergelijken. lijkt me leuk!!!

greetzzzzz Erika

dat zou wel kunnen kloppen,ik weet het kamernummer niet meer maar het was juist boven de welnes gelegen

Hebben alle familiekamers een bubbelbad?

>>>:vak02:Hallo iedereen,
Maandagmorgend 6.00 uur is het aan onze beurt.
Wij zijn voorzien van rode handdoek en rode lintjes aan de handbagage en strandtas.
Wij vertrekken met zeven personen.
Aan marcmartine die samen op onze vlucht zitten ook alvast een goede reis toegewenst.
Hopelijk verloopt alles naar wens zonder problemen in het hotel.
Aan Pluim,Hou ons wat stoelen ,en zet alvast maar eentje klaar want we komen eraan hahaha.
groetjes,

Ronny,lucie en Shelley:cheer::vak01::zon02:

1 like