hoi
mister aslan van het management is ook een hele goeie meneer om het zo te noemen,als je een probleem hebt hij zal er alles an doen om je te helpen.hij loopt ook altijd rond.
meneer mustafa heb ik geen 1keer gezien toen wij er waren .
zo hebben op een nacht bezoek gekregen van kinderen die belletje trek aan het doen waren,om half vier s nachts.
de volgende morgen gemeld aan aslan en een ur nadien kwam hij bij ons aan het zwembad om te zeggen dat hij de daders al had en bij de ouders geweest.probleem opgelost!!
grz carla
hier ben ik nog eens
wij waren daar van 11juli tot en met 22 juli
dit is voor een zeker meneer van nederland die wij daar ontmoet hebben.
grz carla en chico
( nogal goe getatoeeerd)
OWWWWW we hebben er zin in!! aangezien ik denk dat in die periode wij de enige hollanders zijn neem ik uiteraard een oranje handdoek mee van fc Barcelona. ik hoop dat we veel plezier zullen hebben met zijn allen en dat de kinderen ook leuk met elkaar kunnen omgaan. ik heb een dochter van bijna 16 en een zoon van 14.
laterrrrrrrrrrrrrr
Na 5 dagen alles nog tip top, nog veel vrije plaatsen aan het zwembad en op de pier rond 8 uur. Eten lekker en gevarieerd.
Hallo iedereen :dag:
Sinds deze nacht zijn we ook terug in Belgenland.
Voor ons is het een héél mooie vakantie geworden, mede door het vele en goede gezelschap. ![]()
We hebben daar oa Pluche (uiteraard want we reisden samen), debruckercarla, jovadi, Margriet99, Peter - Patricia - Michiel - Silke, Joni - Vicky, een koppel met zoontje uit Gentbrugge (sorry ben de namen even kwijt :redface: ), Cortois, … tegen het lijf gelopen.
Veel leuke babbels, veel gelachen, met sommigen samen excursies gedaan en uiteraard ook aan de verschillende bars blijven hangen :drugged: lol2
Over het hotel zelf …
Heel mooi en veel luxe. De spiegels en tv schermen kom je overal tegen, sommige luchters zijn ronduit imposant. De liften, de hangen, de kamer, … voor ons allemaal dik in orde. :nod:
Buiten aan het zwembad hadden we onze vaste stek. Ik ben nu eenmaal een vroege vogel (ja, ook na een avondje de dorstigen te laven
) en was dan ook voor 07.00u al beneden. Geen probleem dan om een plaatsje waar dan ook te vinden. Rond 09.00 - 09.30, schat ik, dat het dan moeilijker werdt om op de pier te liggen, maar ergens anders zeker niet.
Het spa-center is zeker ook een bezoekje waart. Al is het enkel om eens gezien te hebben. Wijzelf hebben er een paar massagebeurten laten doen en het zijn vakkundige mensen. Zalig wanneer je dit laat doen op het heetste van de dag. :zon02:
Over het eten … wanneer je hier niet vind wat je lust, dan snappen we het niet meer. Zeer uitgebreide buffetten met voor elk wat wils. Zowel voorgerecht, hoofdgerechten als desserts zijn bij ons zeer in de smaak gevallen. Buiten ook genoeg keuze (pizza, hamburger, frieten, groenten, fruit) en daarnaast nog suikerspin, ijsjes). Je kan daar bijna 24/24 eten !
Voor ons was het zo gevarieerd en lekker dat we zelfs de behoefte niet hadden om 's morgens aan te schuiven om a la carte te gaan eten. Dit hebben we dan ook niet gedaan.
De grootste" min-punten die we kunnen zeggen zijn … geen strand en een te kleineruimte rond de buffetten waardoor je soms heel lang moet aanschuiven. De oplossing voor dit laatste zou al bekend zijn, maar in volle seizoen kunnen ze er uiteraard niet aan werken.
Ziezo … een kleine samenvatting van ons verblijf in Granada.
Als de foto’s op de pc geraken zal ik er een paar posten. :chin:
Aan al diegenen die nog moeten vertrekken … een goede reis >>> en een prettige vakantie :vak02:
Groeten,
hallo macasa
welkom terug, ben het volledig eens met je uitleg zou het zelf niet beter kunnen
hopelijk hebben jullie een goeie terug reis gehad.
we zijn blij dat we jullie ontmoet hebben en dat telt ook voor de anderen leden
grz carla en chico
ps:geen rare fotos he if you now watt i meanlol2lol2lol2
Hallo, forumvrienden :cheer:
Wij zijn deze nammiddag ook terug
van een heel toffe vakantie in granada :zon02:
en zoals MaCaSa vermelde het is er dik in orde
en de belgskes zijn talrijk aanwezig
Zo MaCaSa we hebben jullie dan ook erg gemist
gisterenavond en deze morgen aan tafel
het was er echt stillekes hoor ! Onze trouwe kelner
had ons wit wijntje en cola klaargezet en vond
het ook spijtig dat jullie weg waren en wij daar zo alleen
zaten. Alvast nog eens bedankt voor de fijne vakantie
die wij daar hadden in Granada :kus:
En ook aan jovadi en familie , margriet en alle andere
Voor de mensen die nog moeten vertrekken veel vakantiegenot in Granada
groetjes PLUCHE :dag:
Hallo ,carla :cheer:
ook vele groetjes van ons die terug in belgenland zijn
hopelijk hebben de mosselen met frietjes gesmaakt
groetjes PLUCHE
Hallo Pluche … welkom terug. Hopelijk goede terugreis gehad?
Wij wel … we hadden de plaatsen op het vliegtuig die jullie hadden bij de heenvlucht. Beentjes goed kunnen strekken dus :hihi:
Aan debruckercarla : hier komen geen foto’s op van de mensen die we ontmoet hebben (ook geen rare :slywink: ).
Het blijft een reisforum. Om foto’s van elkaar te posten bestaan er andere fora. Dat is toch onze mening.
Die foto’s worden een dezer dagen naar jullie gemaild en dan kan je zelf beslissen of je er een paar opzet of niet. :dag:
De foto’s die wij gaan posten zullen dus over het hotel gaan. Oa een mooie luchtfoto en van het buffet enzo …
Foto’s …
Voila …
Hallo
Wanneer ik die foto’s zie dan is het precies uit een ander hotel.Toen wij er waren zagen de buffetten er bijlange niet zo uit.
We vonden het wel lekker, maar zo zien we dat het nu als anders is dan pakweg een maand geleden
Groetjes
hoi pluche
welkom terug!ik hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad.
en de mosselen hebben heel goed gesmaakt zenne!!
:dag:
grz carle en jp
damon en quinten
:cheer:
hallo belgische vrienden :cheer: wij zijn vandaag ook terug gekomen van granada en ook wij hebben ons super vermaakt ondanks dat wij nederlanders in de minderheid waren , maarja dat mocht de pret niet drukken de belgen zijn ook gezellig lol2 lol2lol2 nee hoor super vakantie gehad en ons heel goed vermaakt in dit hotel is me heel snel gegaan en dat hebben we niet vaak , wij vonden dit een heel goed hotel met super service en wie commentaar heeft hierop blijf lekker thuis !!! een ieder kan hier heel goed vakantie vieren en genieten van het eten en de rest van de faceliteiten :zon02:en carla ook een goede reis gehad neem ik aan wij hebben geen elkaar geen gedag gezegt ,konden u s avonds niet meer vinden :mad: dus bij deze :vak01:en voor de rest ook allemaal een goede reis terug gehad neem ik aan , MENSEN HET WAS GEZELLIG groetjes margriet en de rest :dag:
Bright,
Zo een buffet hebben we ook maar 1 keer gehad hoor.
De andere keren was het iets minder, maar daarom niet minder lekker en gevarieerd.
Aan margriet99 :dag::
België of Nederland … iedereen samen gezellig een babbeltje doen en/of iets drinken … voor ons is het zeker geen probleem.
Heb trouwens foto’s en filmpjes van jullie. ![]()
Heb wel jullie mail-adres niet, dus als je wat foto’s of zo wil …
halootjes allemaal,
zou iedereen die tussen 7 en 19 augustus in Granada verblijven misschien een foto kunnen posten zodat iedereen een beetje weet hoe de anderen eruit zien?
lijkt me leuk!!!
vooral mijn kids zijn nieuwsgierig naar de andere kids:vak01:
Dit ben ik en men zusjeu… we zijn er van 6 tot 17 augustus… :dag:
hoi magriet en co
goed thuis gekomen daar in drenthe:dag:
ik moet van mijn jongens heel veel grz doen aan je zoon zo bij deze GRZ UIT :dag:ST_NIKLAAS
wij hebben ook een prachtige vakantie gehad en ben blij dat wij jullie hebben leren kennen.
ik vond het spijtig dat wij elkaar niet meer hebben gezien,maar als ik eens de buurt van drenthe ben wip ik eens binnen doei
grz carla en jp
damon en quinten:cheer::cheer:
hallo beste vakantie vrienden
wij zijn gisteren ook thuis gekomen van granada .Het was werkelijk super.Verschillende mensen van het forem ontmoet.Macasa,Pluche,Margriet99,helga en kurt met hun tweeling glen en gillian,Jony en silke,Courtois.Het hotel is echt super.macasa heeft alles al opgesomt en ik kan daar niets meer aan toevoegen.Wij hebben een reuze fijne tijd gehad en we missen het vakantie gevoel nu al.Het lekkere eten,het zwembad,ons gehuurde prieeltje op de pier waardoor we een hele dag een stoel hadden,s4avonds verschillende bars waar het heerlijk was te vertoeven of bij te praten met de reisgenoten.
Een vakantie om nooit te vergeten en wie hier zijn draai niet vind blijft maar beter thuis.
groetjes