Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

ik kan het bijna niet geloven dat het voor ons nu ook zo dichtbij komt, nog geen 14 dagen meer. granada here we come. rode handdoek gaat zeker mee, zodat we iedereen die er dan is van het forum ook kunnen ontmoeten. eigenlijk spijtig dat we er niet allemaal tegelijk zijn hé…misschien een ideetje voor volgend jaar…haha

2 likes

live update, nu onderweg voor onze welverdiende vakantie. Kan er iemand wat plaatsen reserveren aan de pool :slight_smile:

Zondagavond (welliswaar laat) komen wij toe.

25/07-11/08

>>>:zon02::cheer:

Na een goede vlucht, warme busrit aangekomen in een prachtig hotel. Na een persoonlijke ontvangst, en kennismaking met onze nederlander beland op een prachtige kamer. Nu ff het hotel verkennen. Lunch was totaal niet druk en lekker.

4 likes

wij zitten samen he,zullen jullie in 't oog houden dinsdag wanneer komen jullie normaal toe?:cheer::vak02::zon02:

1 like

Het komt nu wel héél dichtbij… vlucht dinsdag om 11u vanuit Brussel dus ik veronderstel dat we rond 18u aan het hotel zijn. Het is hier nog spannend geweest want onze vriendin (die ook meekomt) heeft vorige week op 30jarige leeftijd de windpokken gekregen en aangezien dat besmettelijk was en je daarmee niet mag vliegen… maar gelukkig is ze er nu bijna vanaf en hopelijk slaat het nu niet meer over naar ons !

Moet ik eigenlijk nog wat lange broeken/golfjes voorzien voor 's avonds, vooral voor onze dochter van 1.5 jaar of koelt het eigenlijk niet echt af 's avonds/ 's nachts? Staat er een briesje?

hehe een briesje ??? vergeet dat briesje maar :slight_smile:
s’avonds is het zo warm als een gewone dag goed weer bij ons
groetjes X

1 like

mijn vrouw moet dagelijks een spuit krijgen is er in het hotel medisch personeel of zal ik dat zelf moeten doen op 2augustus komen we

Gilberto
Wij zijn ook belgen en gaan dezelfde periode

groetjes

in het hotel op de verdieping van de winkeltjes ik denk op L of M is er een dokter waarbij je wss kan gaan om dat te laten doen
groetjes X

1 like

marc
er is een dokter daar.
maar ik denk dat je het beter zelf kan doen want de dokter is nogal prijzig.
grt.
joopenbep

1 like

Als je een eurocross-verzekering hebt krijg je doktersbezoeken in het buitenland toch terugbetaald, niet?

rond 15 uur (op 3/8) landen we in antalya. dus ik denk dat we toch rond 18 u daar ergens rondlopen.

2 likes

wij vertrekken de 2é augustus om 6 uur in zaventem met onze zoon van 15>>>

wij vertrekken ook dinsdag maar net iets vroeger we hebben om 6u onze vlucht vanuit zaventem :dag:

ja amaai tegen wie zeg je het vorig jaar heb ik de dokter laten komen (hotel sarray regency)100 euro gewoon om eens te kijken in mijn zoon zijn oren ,moest dan naar het ziekenhuis met mijn zoon hij had oorontsteking,250 euro direct te betalen,en we moesten naar de apotheek gaan waar zij zegden, nog eens 85 euro heb wel alles terugbetaald gekregen maar heeft toch bijna 7 maanden geduurt

2 likes

er is daar een dokter maar hij weet zijn prijzen hangen zenne.
er is iemand bij geweest voor de oren denk ik van zijn zoon en hij moest
480 euro betalen.
ze zitten daar met drie personen doe zullen ook allemaal betaalt moeten worden zeker
grz carla

1 like

juist gepast om te gaan eten dan.tot dan.
groetjes:dag::dag:

24/07 - 04/08: Nenneke1992: met 9 personen
25/07 - 11/08: **Moby08: **Koppel met volws zoon en schoonzus die reizen via Oostende
27/07 - 05/08: Scoobidoo: 2 koppels (35-40 jaar) reist met baby afkomstig uit Rummen
27/07 - 08/08: Natje: 4 personen + 3 kids (11 – 13 – 18j) afkomstig uit Wevelgem en Lauwe
29/07 - 12/08: Jds363: Uit Brugge (St Andries)
30/07 - 06/08:Taartje02: 4 personen + 2 kids, vertrekken uit Amsterdam
30/07 - 13/08: Veerlestijn: 2 Koppels met kids van 15, 12 en 8 jaar, afkomstig uit Aalst
02/08 - 16/08: Ronnylucie: 2 koppels met hun kids van: 18, 14 en 6 jaar, allemaal meisjes uit Sint Niklaas
03/08 - 15/08: Minneke: Alleenstaande moeder 43j met haar 3 kids (13-16-18j) + kamaraad 18j (geboekt via adotravel, vanuit Eindhoven) afkomstig uit Oud-Turnhout
05/08 - 15/08: Geertvm: 2 koppels met hun kids van 10 - 11 - 13 j
06/08 - 17/08: Yente: reist samen met ouders en zijn zus. Yente is 17 de zus 13, afkomstig uit Duffel
07/08 - ??/??:
Yukike
: koppels + dochter van 13j uit Hemiksem en Hoboken
07/08 - 15/08: Annick: 2 koppels uit O-Vlaanderen met 5 kids tussen 15 en 18
07/08 - 19/08: Erikaatje1969: koppel met dochter van 15 en zoon van 14, vanuit Nederland
09/08 - 23/08: **Tony2: **5 personen + dochter van 7 jaar uit Harelbeke
10/08 - 24/08: Job1995: samen met ouders en broer van 10j, job is 15 jaar uit Breda
11/08 - 21/08: **Frank50: **2 koppels en 3 kids ( 15 - 15 - 3j) uit Lokeren
11/08 - 22/08: Petra1: 2 kopels uit Limburg met 4 kids: jongens: 17-17-8 meisje: 15
Hier nog eens een lijstje van de mensen die er samen met ons zitten de ene al wa langer dan de andere.Hopelijk ontmoeten wij elkaar daar allemaal,'t zal een serieus groepken zijn.Tot 2/8>>>:cheer::dag::vak01:lol2:vak02::zon02:

3 likes

Ivm de allergie van mijn dochter had ik gisteren een mailtje gestuurd naar de manager. Vandaag al 2 mailtjes gehad van Mustafa en ze gaan speciaal voor haar iets à la minute klaarmaken … geweldig ! Dit had ik niet verwacht, wou gewoon weten of de dingen standaard met boter worden klaargemaakt en of er melk in het brood zat etc…

Onze vakantie kan al bijna niet meer stuk want deze reactie geeft me een hele goede indruk van het management !!!:cheer: