Bright, bedankt voor je verslagje…
Vreemd dat het eten zo kan verslechteren op 2 weken tijd want de laatste tijd las ik hier op het forum bijna niets dan lof over het aanbod/kwaliteit van het eten… Hopelijk gaat het niet verder die richting uit !
Dat van dat plaats maken en die obers vind ik echt wel verontrustend hoor! Dat zijn toch geen manieren :mad:
Het handdoekenprobleem is nu toch niet zo moeilijk om op te lossen, ik krijg de indruk dat het management bang heeft om mensen tegen het hoofd te stoten en dus geen radicale dingen durft ondernemen ! Hopelijk zien ze snel in dat het zo enkel maar negatieve reclame is voor het hotel!
hallo
Wel dit vind ik nu ook
Als je iets vertelt , zeg dan ofwel alles ofwel niks maar maak de mensen niet onnodig ongerust.
En aan het verhaal te horen zal de uitleg afhangen van de manier hoe ze er in het hotel iets gaan aan doen .
Maar we zien wel als we er zelf zijn.
Ik wens iedereen een deugddoende vakantie met weinig tegenslagen
26/8 tot 5/9
Hallo,forumvrieden :cheer:,
Wij laten al het negatieve alvast niet meer aan ons hart komen ,en ik
hoop dat al de mensen die samen met ons op 13 juli vertrekken en
alle forumvrienden die later komen een toffe vakantie toe, en jou
vakantie maak je grotendeels zelf , hebben al zoveel gereisd en
er is atijd wel eens iets, maar zo te zien op de foto’s en de verslagen
van JOOPENBEP ziet, het er allemaal lekker uit , en ik denk dat wij allen
toch ook niet elke dag kreeft en oesters met champagne nuttigenlol2
en vind wel dat je niet hoeft gestresseerd te eten , je bent trouwens met vakantie
en weet ook dat als je voldaan bent niet aan je eigen moet denken
en nog een tijd moet zitten babbelen terwijl er mensen wachten om ook te kunnen eten, dat doe je toch best buiten of in de Bar met een drankje
Alvast de groetjes aan de mensen die samen met ons
op 13 juli vertrekken >>> vanuit zaventem
Zeker en vast onze vrienden MaCaSa :kus: en ook JOVADI / TIGA
en de mensen die later vertrekken ( MARGRIET ENZ.
PLUCHE :dag:
Ik wil graag nog iets zeggen.
Ik kan begrijpen dat je idd niet aan jezelf moet denken als je voldaan bent en plaats moet ruimen voor een ander, maar… als het altijd dezelfde zijn die moeten plaats ruimen en de mensen van de Oostbloklanden hun gangen mogen gaan dan kan ik het niet meer begrijpen.
Wij vroegen op een moment om tafels tegen elkaar te mogen zetten om de verjaardag te kunnen vieren van echtgenoot en dat was al een probleem, terwijl anderen niets vragen en het wel deden.
Het management onderneemt niets tegen de handdoeken leggen, ze zeggen veel maar zoals ze zelf al aangaven ze mogen de handdoeken niet wegnemen want de gasten moeten er een borg op betalen.Dus kunnen ze niets doen zonder dat er amok van komt.
Zoals ik eerder aangaf alles is heel afhankelijk van welke ober er op dat moment aan uw tafel staat.
Ik kan de commentaren van Bougie volledig bijtreden want we waren daar gelijk met hen zonder het te weten dat zij ook op dit forum zaten.
We weten dan ook wat ze meegemaakt hebben en idd ik hoop voor hen dat het management woord zal houden en zo snel mogelijk met een oplossing op de proppen komt.
Ik ga hier niet over uitwijden en ze zullen zelf wel ten gepaste tijde vertellen wat het probleem was!
Zoals ze reeds eerder aangaven zal niet iedereen iets soortgelijks meemaken. Wij ook niet en wij baseren ons zeker niet op hun ervaring om commentaar te geven.
Ieder moet gewoon voor zichzelf oordelen volgens eigen verwachtingen en ervaringen en voor de ene zal dat dan positiever zijn dan voor de andere.
Ook en vooral ook afhankelijk van de bezetting van het hotel.Iedereen kan zien dat het hotel een kleine oppervlakte heeft tov van andere hotels maar ze hebben wel veel kamers tov de oppervlakte van het domein.
In het laag en tussenseizoen zal dit hotel perfect zijn maar nu is het te klein voor zoveel mensen.
Dag Bright
Spijtig voor jullie dat de vakantie waar een mens naar
verlangd niet naar wens is verlopen, maar begrijp ook niet
waarom er zo’n taboe is naar hetgeen is voorgevallen
van de andere Forumbezoeker moest ik maar weet nu niet wat er
gaande is geweest een klacht hebben die niet door de beugel kan
waarom diende deze persoon geen klacht in bij de reisorganisatie
ter plaatse als hij er verbleef , je hoeft maar enkele papieren in te
vullen, hebben dit 15 jaar geleden eens moeten doen in Tunesie
en het geeft heel veel geholpen, het is in die tijd zelfs op tv geweest
spijtig als de andere Forumbezoeker dit niet zou gedaan hebben als er
iets serieus is misgelopen
groetjes PLUCHE
Hallo PLUCHE
Het is geen taboe en er is bij mijn weten wel klacht ingediend en daarom dat er tot nu toe nog geen verdere commentaar kan gegeven worden.Wij hebben geen last gehad met dit vooral het was wel jammer voor hen.
Het doet ook weinig ter zake naar de kwaliteit van het hotel toe.Wel de manier waarop het zal verlopen en/of opgelost worden.
Of het nu goed of “slecht” afloopt voor hen zal niets veranderen aan de andere opmerkingen qua eten, plaatsgebrek of andere.Het is een persoonlijke zaak tussen hen en het hotel.Bougie wil enkel maar aanhalen dat hoe het zal aflopen heel erg afhankelijk is van het management.
Zoals ik ook al eerder aangaf zou het me sterk verwonderen dat elke gast dit zal meemaken.Hopelijk is het en blijft het een eenmalig voorval.
Voor mijn part kan iedereen met een gerust hart vertrekken en zelf volgens eigen verwachtingen nadien oordelen of alles naar wens verlopen is.
Bougie wou enkel maar hun ervaringen delen en het is natuurlijk jammer dat er dadelijk reactie op komt dat wanneer ze niet alles zeggen ze dan maar beter kunnen zwijgen.
Dit is een forum en elke persoon is verschillend, wat voor de ene goed is, is voor de andere niet goed en omgekeerd.
Ik zou zeggen geniet van jullie vakantie, wij hebben de onze gehad en onze batterijen zijn weer opgeladen.
De beste houding is gewoon gaan zonder vooroordelen en genieten.
Zoals ik eerder beschreef:wij hebben max 3 kwartuur moeten wachten op onze kamer en andere gasten tot 2 dagen. Zo zie je maar voor ons was dat perfect voor diegenen die moesten wachten “slechte start”.
ander voorbeeld: wij eten niet zo graag vis met veel graten anderen vinden het juist super om te kunnen peuzelen.
Bij ons hebben ze een handdoek “gestolen” dus 10€ borg kwijt bij anderen dan weer niet.Dus het is gewoon een kwestie van pech of geluk.
Wanneer wij de jacuzzi gebruikten in de kamer dan sprongen de zekeringen(lek in de buizen en drup op de elektriciteit), bij de buren was er geen enkel probleem.
Dat zijn kleine dingen maar ze moeten wel gezegd worden anders kunnen ze er niets aan doen.
Zo zie je maar …
We hebben een deugdoende en schitterende vakantie gehad en heel veel leuke mensen leren kennen.
een tipje van de sluier tip 1 : maak gebruik van de GRATIS kluis in je kamer dan heb je zo’n voorval niet , ik vertrek in augustus en ben van plan om voor de 100 percent te relaxen en niet alle dagen te lopen zeuren 1 ding moet je toch onthouden je mag dit hotel vergelijken met een ander hotel dan zal je wel een pak meer betaald hebben we maken er het beste van relax people en vertrek met een gerust gemoed lol2:cheer::kus:
Zoals ik reeds een tijdje geleden gemeld heb zijn wij van de eersten die in het hotel Granada verbleven hebben in de maand Mei.
Samen met nog enkele forum vrienden zoals Joopenbep, Joseph…enz…
Ik denk dat wij er een fantastisch verlof hebben gehad…alles volgens mijn mening was er ok ( er zijn altijd kleinigheden, thuis heb je dat ook )
Ik volg nog iedere dag het forum en zo zie ik weer eens dat niet iedereen op hetzelfde moment tevreden is, dat vind ik normaal in het leven maar waar je ook naartoe trekt maak er het beste van, ik heb reeds in half of beter 3/4 van Europa rondgereisd , zelfs Ruland, Polen, Sicilie, Scandinavië enz overal is er iets dat je niet verwachte …Nu tot daar maar ik weet toch als je de prijs en alles wat je ervoor krijgt in acht neemt: er staat jullie die nog moeten vertrekken een mooi verlof te wachten All the best !!!
Evandous :dag:
ik was (en ben nog steeds) in Granada.
Ik moet toegeven dat ik een heel goede vakantie heb gehad temeer door vrienden die we daar gemaakt hebben, nietwaar Pluche en Bright? Pluche had inderdaad een probleem waar het management niets kan aan doen en waar ze hier ook heel goed hebben op gereageert.
MINPUNTEN
Dat van die kamers is maar al te waar. Wij hebben ook een paar uur moeten wachten en kregen een grote kamer i.p.v. een familiekamer. De volgende dag kreeg ik gewoon een kamer bij!!!.
Als je met een ietwat grotere groep wou bijeen liggen moest je inderdaad om 4u30 uit je bed om handdoeken te leggen. Dat probleem is nu opgelost. Je mag je handdoeken pas vanaf 08.00 leggen.
Om te gaan eten is 't inderdaad een gedrum van jewelste.
Er is weinig plaats rond het zwembad.
Het is goed dat 't hotel in november een paar maandende deuren sluit om alles in orde te brengen.
In 't zwembad aan de glijbanen is er een zeer scherpe rand die levensgevaarlijk is, zoals eveneens de trap om er naar toe te gaan.
Als er “live music” is op de pier duurt dit tot 00u30. Ze zijn wel zo slim om de bar te sluiten om 00u00. Begrijpe wie kan.
Sommige obers in 't restaurant zijn inderdaad ambetant, wat echter niet gezegt kan worden van 't merendeel;
Kortom je voelt dat er in dit hotel nog veel werk te doen is.
Pluspunten.
We hebben voor twee volwassenen en twee kinderen van 13 en 9, twee kamers tot onze beschikking.
Het probleem met de handdoeken is opgelost.
Als er een probleem is kan men steeds terecht bij de directie waar men vriendelijk ontvangen wordt en waar er zo snel mogelijk iets gedaan wordt aan 't probleem.
Het eten is buiten zeker zo lekker als binnen.
Eerst stond ik nogal sceptisch tegenover het animatieteam maar geloof me vrij…ze zijn geniaal. Ze kunnen wel geen Nederlands maar je kan in alle talen bij hun terecht. Ze trekken hunne plan. Hun shows zijn prachtig.
Het is een prachtig hotel met om ieder uur van de dag en nacht iets om te eten en/of te drinken.
Het personeel valt heel goed mee( behalve een paar enkelingen)
Kortom ik heb een heel goede vakantie gehad maar daarvoor zijn wijzelf en 't animatieteam voor 75% veantwoordelijk voor.
Ik heb wel een probleem met sommige forumleden die precies geen kritiek kunnen verdragen. Hebben zij misschien aandelen in 't hotel?
Iedereen heeft hier 't recht om te zeggen of schrijven wat hij van dit hotel denkt en als er sommigen het daar moeilijk mee hebben…sorry maar f*** O**.
wij hadden hetzelfde aan de hand niet verwittigd worden dat we het saldo moesten betalen wel net op tijd wij gaan van 2 tot12 augustus met onze zoon van 15
Hallo, frank0707 :cheer:
Wij zijn nog in aantocht naar Granada >>>
dit van 13 juli tot 27 juli samen met
nog enkele Belgen , heb gelezen dat je ons
verwisselde met iemand anders , maar ben
blij dat wij onze vakantie nog moeten beginnen
want die gaat altijd zo rap voorbij
alvast nog veel vakantiegenot als jullie er nog zijn
Groetjes PLUCHE:dag:
We zijn het volledig met u eens. Niks van aantrekken en gewoon genieten van onze reis. Wij vertrekken op 25 juli voor 18 dagen. We hopen veel dergelijke positieve mensen zoals u tegen te komen in het hotel.
Er is overal wel iets waar je over kan reclameren. Honger en dorst zullen we alvast niet hebben, en een plaatsje om aan het zwembad of op de pier te liggen zullen we ook wel vinden. Wat moet een Belg (en Nederlander) meer hebben op verlof? En van alle andere ambetanterikken trekken we ons niks aan!!! :cheer::cheer::cheer:
oei sorry mensen dit bericht staat bij debilde maar ik heb dit geschreven , toen ik het bericht geschreven had zat ik in granada en stond er nog iemand aangemeld op die computer waar ik toen opzat wss zat debilde daarop voor ik erop ben geweest en heeft zich vergeten afmelden waardoor dat het overkomt dat debilde dit bericht geschreven heeft sorry daarvoor , maar ja het maakt niet uit , jullie hebbe nog steeds jullie info X
blijkbaar hebben ze niemand verwittigd.wij hebben ook niets gekregen en mijn zus ook niet.we vertrekken met zen allen op 2augustus.Mijn broer en nicht vertrekken deze nacht ook met sunjets en die hadden begin juni wel bericht gekregen om te betalen.degene die die mails moet versturen is misschien ziek of zelf op verlof.lol2lol2we zullen elkaar dan wel tegenkomen op de luchthaven of op de bus naar 'thotel.Ge kunt uw zoon al geruststellen er zal veel jeugd zijn.wij hebben er 3 bij allemaal meisjes
19,14 en 6.
Groetjes en tot 2/8
aan allen die deze week vertrekken heel veel plezier en genieten:dag: :vak01:
daar mag je ons bijrekenen!!!Ik ben ook niet van plan om het aan mijn hart te laten komen.Drinken doe ik wel nie(alcohol wel te verstaan)maar me ne goeie coca cola ben ik ook al content.Ik heb er allesins al veel zin in en kijk er echt al naar uit.