Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

hallo allemaal

het zal nu wel stil zijn in granada .nu die duitsers hebben verloren.
:wereld::cheer::vak01:>>>

grt.joopenbep

3 likes

hallo vakantiegangers
is er al iets veranderd met het probleem van de handdoeken van het hotel
hebben ze nog een waarborg nodig of zijn ze al aan het werken met kaarten
steek ik ze beter in mijn valies voor ik vertrek of is het te doen om handdoeken van het hotel te gebruiken
alvast bedankt en prettige vakantie voor iedereen in granada hotel

De handdoeken van het hotel(witte) mogen niet naar het zwembad.Die nemen ze weg.De blauwe handdoeken zijn te verkrijgen tegen 10€ waarborg per handdoek.Per handoek is er ook een kaart.Als je op het einde van de vakantie de kaart niet hebt dan krijg je de waarborg niet terug.
Ik heb vandaag gehoord dat ze tot 3x toe zouden afgeroepen hebben dat alle handdoeken die voor 8u op de ligstoelen liggen ook weg genomen worden.Ik heb het persoonlijk niet gehoord.Normaal mogen ze er niet aankomen aangezien je er een waarborg voor gegeven hebt.(heeft de hoofnachtwaker ons gezegd)

3 likes

Gewoon geen handoeken neerleggen voor 8 uur ,zijn ze ook van die nachtdiensten af :slapen: las hier ergens dat sommigen er om 5/6 uur er al handoeken neerleggen dus vindt dit wel een goede instelling , we zijn immers op vakantie toch :vak02:normale tijden vanaf 8uur groetjes margriet :dag:

4 likes

Wij zijn hier sinds 2 juli en hebben geen klachten. De kamers zijn in orde. Wij hadden een familie kamer geboekt maar die was niet meer vrij en ze hadden in de plaats twee tweepersoonskamers voorzien(naast mekaar). Wat betreft de zetels aan het zwembad: er is plaats genoeg. Het enige minpunt dat ik kan aanhalen is de drukte aan het buffet 's avonds maar ik denk dat we vooral niet mogen vergeten dat je altijd prijs-kwalitiet moet vergelijken. We hebben gekozen voor een nieuw hotel dus moet je er ook de kleine mankementen bijnemen. Voor ons is de vakantie tot nu toe al super geslaagd. Er zijn hier heel veel Belgen en Duitsers. Van Russen weinig last. We hebben zon, zee, eten en drinken, propere kamers, vriendelijk en veel personeel… meer moet een mens toch niet hebben.
Voor de kids: ijsjes a volonté van 12u tot 18u, suikerspin van 16u tot 17u, … je kan hier altijd eten.
Groetjes en misschien tot ziens.

14 likes

Inderdaad. Soms zitten we nog om 2u beneden en de eersten komen dan al de handdoekken leggen.Ik vnd het een goed initiatief.Ik heb net nog met het animatieteam gesproken en ze hebben het gezegd dat ze de handdoeken moeten verzamelen en op een hoop leggen in een extra houten hokje dat ze deze week gemaak hebben.
Het animatieteam zegt zelf ook dat er nog veel mankementen zijn aan het management en dat ze verwachten dat alles vlot zal verlopen tegen volgend jaar.
Het animatieteam komt zelf uit Geogië en ze stoppen hier met werken begin oktober.

Groetjes

8 likes

Een goede morgen allemaal :zon02: ik had mustafa een berichtje gestuurd ivb met de overboekingen :mad: maar hij zei dat deze nu waren opgelost :cheer: en dat wij ons geen zorgen hoefden te maken als wij komen 14/7 dus ga er vanuit dat het is opgelost groetjes margriet uit het LAND VAN ORANJE lol2lol2lol2lol2

6 likes

Hallo,

Als ik dit zo allemaal lees dan schijnt het management van het hotel wel degelijk oor te hebben voor de verzuchtingen/opmerkingen van hun klanten. Dat strekt hen wel tot eer. En als ze daarbij dan nog eens in november het hotel gaan opfrissen/aanpassen dan komt dit zeker allemaal tot een goed einde.
Aan allen die er zijn en aan diegenen die nog moeten vertrekken, nog een goede vakantie.
Groetjes, Hedwig

10 likes

hoi morgen koffers pakken en dan eindelijk weg!!!
heb vandaag ook mijn rood handdoekje gekocht:cheer:
mijn man wil graag weten of er belgische kranten zijn in het hotel.
voor alle die vertrekken een goeie reis gewenst en tot in granada!!!:zon02:
carla chico
damon en quinten>>>>>>>>>

5 likes

Je kan er het laatste Niuws kopen en ze vragen 3,70€
groetjes

1 like

goeie reis

Ronny,Lucie en Shelley

1 like

Hallo allemaal,

Zijn net terug van 10 dagen Granada.
Ik moet zeggen dat mijn vakantie niet is verlopen zoals gepland!
Wij waren 's nachts om 3uur met 3 kleine kinderen en volwassenen toegekomen.

1. KAMER
    Er waren maar 2 kamers beschikbaar ipv 4.Je denkt ok en blijft kalm omdat je weet dat dit altijd wel eens kan gebeuren.(Later kwamen we te weten dat dit eigenlijk gebeurde bij vele nieuwe check -ins wat maakt dat er dagelijks tientallen kamers worden bespaard die betaald zijn!!!) Er hebben zelfs mensen overnacht in kamers zonder ramen?!
    De volgende dag (na veel heen en weer geloop naar receptie=1 dag kwijt ) hebben we eindelijk de kamers gekregen die wel voldeden. Ik wil er wel de nadruk op leggen dat de mensen aan de receptie zeer begrijpend zijn en hun best doen om je te helpen en echt vriendelijk zijn! (allemaal niet alleen de nederlands sprekende)
  2. ETEN
    Het eten is best OK( maar ook niet meer dan dat)en er is voldoende. Wat wel zééér ergerlijk is, is de organisatie aan de buffetten = enorm druk en stresserend terwijl er meer dan voldoende is voor iedereen, een ander systeem zou zoveel beter zijn en zou je misschien ook weten wat er allemaal is en zou het misschien beter smaken, nu neem je gewoon wat er voor je ligt om toch iets mee te hebben.
    3.ZWEMBAD
    Ik ben verheugd te horen (lezen) dat ze het systeem van de handdoeken gaan veranderen,opdit ogenblik is het niet te doen. Mensen staan op om 3h of 4h 's nacht om hun handdoeken te leggen ?! Waar zijn we mee bezig???
    Het is wel vrij druk(mensen zitten dicht opeen) aan het zwembad maar dit vind ik nog begrijpelijk aangezien het hoogseizoen is en er niet meer ruimte is aan het zwembad om de stoelen de spreiden. Voor rust kan je beter naar de pier gaan.
5 likes

deel 2 van mijn verslag.
Wat wel positief is , is dat het management op de hoogte is van deze terkortkomingen en zeggen dat ze hieraan aan het werken zijn.
Ten meer omdat ik persoonlijk een zeer zwaar probleem heb meegemaakt (wat niet had moeten kunnen mogen gebeuren)in een dergelijk hotel( waar ik nog niet wil over uitweiden) . Dhr Mustafa en Dhr Ayhun hebben me zeer goed ontvangen en ik heb echt het gevoel dat ze dit met urgentie aan het uitzoeken zijn en hebben beloofd om dit op te lossen .
Indien zij hun belofte nakomen,geloof ik echt dat het slechts om kinderziektes gaat en dit hotel alleen maar beter wordt en zij de naam Luxury echt kunnen waarmaken en klopt de service en uitbating met de uitstraling van het gebouw. (Zoals op vele foto’s te zien oogt het gebouw inderdaad zeer mooi en chique).
Indien van niet kan ik alleen maar mijn conclusies trekken!
In iedere geval hou ik jullie hierover op de hoogte met meer uitleg.

Nog even dit: aan allen die nu of een maand geleden een super vakantie hebben meegemaakt. Ik kan jullie alleen maar zeggen dat ik echt blij ben voor jullie dat dit zo is verlopen. Maar laat aub diegenen waar het niet vlot is verlopen ook hun mening geven. Dit is tenslotte een forum waar iedreen naar zijn mening en objectiviteit zijn ervaringen kan posten. Wat er een maand geleden was is niet nu en wat er een maand van hier gaat zijn ook niet.
Mocht alles in orde zijn, zouden ze ook niet sluiten in oktober of novermber om alles in orde te brengen. Dit is dan ook het bewijs dat het niet op punt staat.

Héél véél groetjes aan alle toffe Belgen en Nederlanders die er nog zijn, dankzij jullie en het animatie team is het niet helemaal in het water gevallen en hebben we ons nog kunnen vermaken.

Aan allen die nog moeten vertrekken een prettig verlof!

Rach

8 likes

bougie
wij zijn een maand geleden daar geweest met veel hollanders en heel veel belgen wij allen hebben geen problemen gehad.ik vind het jammer dat julie problemen hebben gehad.maar wat ik niet begrijp is dat je nu iets zegt wat heel erg moet zijn en wat je niet wilt vertellen. hou dan je mond en vertel dat niet,nu maak je de mensen die nu weg moeten wel een beetje bang.

grt.
joopenbep:mad::mad::mad::mad::mad:

3 likes

Joop en Beb,

Ja, er is iets zeer zeer vervelend gebeurd! en neen ik geef hierover geen uitleg omdat ik respect heb gekregen voor het managment en hen eerst een kans wil geven omdit op te lossen. De enigen die hier bang is ben jij blijkbaar.
Ten gepaste tijden krijgen jullie meer info!!!

Ten tweede hoef ik mijn mond helemaal niet te houden, dit is een forum waar iedereen zijn zegje doet en zelf bepaaldwat hij of zij erop wil zetten.

Ik heb respect voor de uwe, heb respect voor de mijne aub.

Ik begrijp niet wat jullie probleem is? Jullie zijn toch al geweest en te zien aan de foto’s en comments zijn jullie een maand na datum nog steeds overweldigd.
Dus zouden de meningen hierop jullie niet meer kunnen mogen beïnvloeden.

Goed voor jullie dat jullie zo een goede nauwe relatie hebben met dit hotel!

Als iedereen blijft zeggen dat alles in orde is terwijl het niet zo is, kunnen die mensen ook niets verbeteren .

Kritiek is negatief en positief de bedoeling is om hiermee iets consturctiefs te doen!

Grtz,
Rach

4 likes

Net als ik weer met een min of meer gerust hart meen te kunnen vertrekken, komt er zo’n vreemd bericht op het forum…

1/ Kamers: vervelend als dat gebeurt maar ik hoop dat die kans klein is
2/ Eten: smaken verschillen echt wel: voor de één is het buffet fantastisch lekker en voor de ander kan het er net door… de drukte nemen we er willens nillen dan wel bij !
3/ Handdoeken: wordt blijkbaar aan gewerkt dus ik ga ervanuit dat dit geen immens probleem blijft

Wat het vervelend voorval betreft waar je zo zwaar aan tilt…
optie
a/ misschien doen andere vakantiegangers dit niet want iedereen heeft andere prioriteiten op vakantie.
Zo is mijn man eens lastiggevallen door een kamerjongen !!! in Turkije maar wij hebben daar geen heisa over gemaakt. Dat zijn ook dingen die niet kunnen maar we hebben dat die kamerjongen duidelijk gemaakt en hem daarna niet meer gezien dus probleem opgelost voor ons. Maar wie wil kan daarvan wel een “zaak” maken uiteraard maar onze vakantie was ons daarvoor te dierbaar !

b/ begrijp eigenlijk ook niet waarom je hierover niets kwijtwil momenteel want zo zorg je alleen nog maar voor meer onrust bij de mensen die nog moeten vertrekken (waaronder ikzelf met een baby van 17maanden)
Ik hoop alleen maar dat het management dit dan snel oplost zodat je ons hier je verhaal kan doen en wij weten waaraan we toe zijn !

7 likes

Scoobidoo,

Hey het is echt niet mijn bedoeling om je ongerust te maken. Dat voorval is echt wel ernstig maar je hoeft je echt geen zorgen te maken om jezelf of de baby.
Begrijp me aub niet verkeerd ik ben zeker geen negatief persoon en probeer altijd het positieve in de dingen te zien.
Maar wanneer iets niet goed is is het ook niet goed en mag dit gezegd worden vind ik.
.

Kijk nu zijn je verwachtingen betreffende je verlof veel realistischer het kan er inderdaad alleen maar op verbeteren.
dit is mijn net mijn punt als je mensen gek maakt met je superlatieven en foto’s, dan verwacht je dit ook en ben je sneller teleurgesteld .Dit is zeker niet mijn eerste 5 * in Turkije dus ik kan al wat vergelijken.

Ik wens je een super verlof!!!

bougie

Ik ben er helemaal mee akkoord dat je ook de negatieve punten mag aanhalen van het hotel maar zoals reeds gezegd deel ik de mening van Joop dat je van dat voorval beter nog even had gezwegen tot je duidelijkheid hebt…

En inderdaad, we vertrekken met geen al te hoge verwachtingen en in ons achterhoofd dat er het één en ander kan “mis” lopen maar al bij al zijn we toch van plan om er een positieve deugddoende vakantie van te maken !

2 likes

Hallo,

Wij zijn vandaag net terug thuis na een verblijf van 10 dagen in Granada.Even een verslagje van ons:

Kamer: op de dag van aankomst hebben wij bijna dadelijk een kamer gekregen.We hadden niet de gevraagde kamer maar wel een standaardkamer voor 3 en een volwaardig zetelbed voor onze kleinste met zicht op zwembad en zee.
Het duurde ongeveer 1/2 uurtje tot 3 kwartier.Mensen die samen met ons aankwamen hebben 3 uur moeten wachten alvorens ze hun kamer(s) hadden.

Eten: was niet slecht maar ook niet SUPER.Heel veel hetzelfde en zeer weinig afwisseling wel lekker.Het is heel erg druk aan de bufetten en er komt heel wat dw en trekwerk aan te pas.
Van rustig eten is er geen sprake en sommige obers sturen je weg als je nog je laatste hap in de mond hebt.Als je dan toch blijft zitten om even te genieten van een babbeltje of een laatste kopje koffie dan lopen ze tegen de stoelen en gebaren dat je moet plaats maken.Alles is wel heel erg afhankelijk van wie je aan je tafel krijgt als ober.Gisteravond hadden ze blijkbaar geen zin om af te ruimen en heb ik het dan maar zelf gedaan.

Handdoeken: de mensen van de animatie zeiden inderdaad dat ze er iets gingen aan doen zoals ik al eerder gezegd heb maar gisteren en vandaag was alles nog hetzelfde.Handdoeken werden midden in de nacht gelegd en die bleven liggen zonder dat het personeel ze weg nam.
Het is blijkbaar ook een spel om handdoeken te laten verdwijnen.(door gasten vermoeden we)
Wij zelf zijn 1 handdoek kwijt,en vrienden van ons ook elk 1 handdoek.In totaal 3.
Bij het huren krijg je een kaart en zeggen ze dat ze geen waarborg terug geven zonder de kaart.
Vrienden van ons gingen 2 handdoeken terug brengen en 3 kaarten met de melding dat de handdoek verdwenen was en ze kregen maar 20€ terug en ze moesten de 3de kaart ook afgeven.
De mensen aan de uitleendienst zijn zeker niet van de vriendelijkste.

Ik vermoed dat we inderdaad geen vergelijkingen kunnen maken tussen mensen die er waren buiten het hoogseizoen en mensen die er waren in juli.

We hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij mensen die we ontmoet hebben van dit forum en anderen maar ik ga zeker niet terug naar dit hotel.
Ze proberen wel hun best te doen maar ze zijn momenteel aan het dweilen met de kraan open.

Aan al diegenen die nog moeten vertrekken een prettige vakantie en ervaar zelf hoe het jullie ligt.Wij kunnen maar onze mening geven maar misschien zijn er tussen gisteren en overmorgen misschien weer wat verbeteringen en daar kunnen wij die al geweest zijn niet meer over meespreken laat staan oordelen.

Groetjes
Bright

6 likes

ja, er zijn belgische kranten beschikbaar kort na de middag