Wij komen op 9 juli aan, dat zou dan betekenen dat we geen kamer meer gaan hebben.
Wat gaat dat daar worden, dit kan toch niet !!! Ik ben een beetje bang in welke chaos gaan we terecht komen…
Wat gebeurt er met die mensen, waar slapen die dan?? In de lobby?
ze gaan nooit in oktober het hotel sluiten want hun boekkingen zijn daar( veel te veel verlies!)Als het hotel sluit zal dat na het belgische allerheiligen verlof zijn en zeker niet ervoor.Dan sluiten er veel hotels voor het winterseizoen.Al heb ik al opgemerkt dat dit steeds minder hotels doen tegenover 10jaar terug omdat er steeds meer mensen meerdere keren per jaar reizen.
Wij zitten allesins al op hete kolen om te vertrekken deze week niet meer meegerekend nog 3 weken werken en granada here we come:wub::wub::wub:>>>:vak01::vak02::cheer:
Heb vandaag nog gesproken met mensen welke in dit geval zaten. Hebben twee dagen in een kamer geslapen zonder ramen waar enkele bedden werden geplaats.
Jeetje nou zit je toch ook lekker in je hotelletje :slapen: neem toch aan dat die mensen straks een mooie kamer krijgen :cheer: ik hoop wel dat deze problemen 14 juli over zijn , en voor de rest voor nu en later een prettige vakantie gewenst groetjes margriet :dag:
wij zijn een koppel van achteraan in de 40 van limburg .vertrek 28 aug. tot 11 sept.
Heb mail gestuurd naar het hotel i.v.m OVERBOOKING en ik heb enkele uren nadien antwoord gekregen dat we wel over onze kamers zullen kunnen beschikken.
hallo,
normaal zouden we vandaag gaan raften, maar doordat ze ons zijn vergeten te komen halen is het onverwacht een dagje zwembad geworden.
hierdoor moesten we om half 11 nog plaats gaan zoeken voor 13 man aan het zwembad/pier. Zelfs op dit late uur was er nog steeds voldoende plaats en ligbedden aan de pier. Aan de poolboy hebben we nog 2 paraplu’s gevraagd en die is hij dan ook zonder problemen komen zetten.
Oké s’ avonds aan het eten is het druk maar ga je tegen 19.15 heb je nog voldoende plaats, aan het buffet is het drukker maar een hotel waar je aan het buffet niet moet aanschuiven (in het hoogseizoen), heb ik nog niet veel geweten.
ale toch eens een positief verhaal
een mens zou gestresseerd vertrekken als je die tegenstrijdige reacties leest
na de verschillende verhalen weet je ni echt meer wat je er eventueel moogt verwachten
bedankt en prettig verlof
Ik ben van gisteren terug thuis. Ik heb er 2 weken verbleven en ik kan iedereen alvast gerust stellen… ik heb een heel leuke vakantie gehad.
Uitgebereid verslag volgt nog.
Indien er vragen zijn?
[quote=“ronnylucie, post:903, topic:71951”]
ze gaan nooit in oktober het hotel sluiten want hun boekkingen zijn daar( veel te veel verlies!)Als het hotel sluit zal dat na het belgische allerheiligen verlof zijn en zeker niet ervoor.
Als ik op de reserveringsmodule op de site van het hotel zelf kijk is het hotel niet meer boekbaar na 13 november. Waarschijnlijk is dit het moment van sluiten.
Wij gaan in ieder geval nog een keer terug eind oktober tijdens de herfstvakantie. Wie komen er buiten Joop en Bep nog meer in deze periode?
Hallo,
Een vraagje betreffende internet.
Zijn er in het hotel ook pc aanwezig die we kunnen gebruiken? Of in de buurt van het hotel?
Dank je
Ja er is een internetcafé waar wel maar 4 computers staan. 1 euro voor een half uurtje dacht ik.
gtheuwis
wij gaan 13 =10 =2010
tot en met 27-10-2010
dus zie wij julie mischien wel.
grt.joopenbep
Hallo,
Nog een vraagje. Ik heb gezien dat de disco binnen klaar is. Is er ook nog steeds een feestje met Dj op de pier of is dit afgelopen. Tot hoelang is de disco dan open? Ik heb reeds ook gelezen dat 's nachts enkel maar de Irish Pub open is. Kun je daar dan nog steeds alle dranken drinken of heb je maar een beperkt aanbod dan. Hebben ze nu reeds een ruim aanbod van cocktails?
Groeten
Hannes
D disco is inderdaad open en om 2u is het gedaan.'snachts is de Irish pub open en dar kan je ales krijgen.Op de pier is er af en to enog een livebandje maar dat is dan ook alles.
Wij zijn ondertussen met veel belgen samen en hebben al 2 dagen na mekaar zelf feestje gebouwd op de pier.Er was toevallig iemand uit Ditsland met een draagbare stereo en iemand anders had MP3 speler mee en zo hebben we ons beizg gehouden.
nog 5 daagjes & wy zyn er met de 4 kinderen
vertrekken zondagnacht op Zaventem
**
WARNING!**
dit is voor de kinderen ,
want wy gaan ons amuseren &
laat onze papas & mamas maar doen
groetjes ;
jenthe , joyce , jason & ell
op die foto ben ik het
Ellen
hallo iedereen.
Aan iedereen die gaan vertrekken een goede reis gewenst.Hou onze stoeltjes maar vrij want wij komen op 13 juli.onze rode handdoekjes liggen al klaar.
groetjes
We zullen samen zoeken :dag:
Tot de 13de :cheer:
Groeten