Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

beste mensen,
vergeet aub al die negatieve opmerkingen want ze zijn niet juist. Dit hotel is echt super goed en die ontevredenheid van sommige is echt niet gerechtvaardigd.
Wij zijn net terug van 9 dagen vakantie en dit hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie: super onthaal met drankje en hapje, nederlandstalige manager aan de receptie (heel hulpvaardig), heel mooie kamers; onze vrienden hadden zelfs een bubbelbad, super lekker eten, veel variatie, heel fijne gerechten, je kan zowel binnen als buiten eten, uitstekende service aan de vele bars, lekker cocktails, onbeperkt kan je cava (zij noemen het champagne) drinken met borrelnootjes/taco’s, je kan ganse namiddag ijsjes, suikerspin en popcorn krijgen, handdoeken zijn absoluut geen probleem (tenzij je het abnormaal vindt als mensen hun handdoek 's morgens vroeg gaan leggen omdat ze graag op die plaats liggen), er is voldoende plaats voor iedereen op de pier, aan de zwembaden, in de tuin, aan de glijbanen, bovendien helpen de medewerkers je wanneer je ligzetels wil samenzetten en brengen zij extra zetels en parasols aan.
Iemand van ons was jarige en kreeg een super attentie: champagne aan de ontbijttafel en bloemen op tafel. De manager van de keuken had hiervoor gezord. Daarnaast zijn we ook eens chinees gaan eten en ook hier zeer lekker bereide maaltijden. Murat, die onze tafel bediende, was super vriendelijk en werkte ook zeer professioneel. Maar dit geldt zeker ook voor alle andere medewerkers, iedereen doet er echt zijn best om het de klant naar z’n zin te maken. De animatie is ook zeer professioneel.
Dus kortom, een super hotel, dit was ons 13e 5* sterren hotel in Turkije en zeker het allerbeste !
Krista William

13 likes

vande auwera

GEFELICITEERD MET ALLES

grt
joopenbep

2 likes

ja lol2

Dag Bepenjoop.
Kan je die pindakaas van Calvé ook in België kopen?
Is dat dan met stukjes noten in? Ik ken daar niks van van pindakaas.
Bedankt.

moby
ja

joopenbep

Wij zijn een koppel vijftigers uit Blankenberge, en gaan van maandag 30 augustus tot en met maandag 13 september naar Granada Luxury Resort.
Zijn er nog mensen uit België of Nederland die in dezelfde periode als wij in dit hotel verblijven?
Moeten de mannen bij het avondbuffet een lange broek dragen, of is een halflange broek of short ook goed?
Zou er iemand de prijzen kunnen doorgeven van het wellnesscener, soorten massages, turks bad, thalossotherapiekuur?
Alvast bedankt en aan al diegenen die nog moeten gaan een leuke vakantie gewenst.

1 like

Werkt het internet naar behoren op de slaapkamers?

Beste forumleden,

Aan allen die nu daar zijn: een prettige vakantie gewenst en geniet er met volle teugen van.
Aan allen die nog moeten gaan wens ik hen een prettige vakantie toe.

Wij gaan van 13/9 t.e.m. 20/9 met een groep van 10 personen.

Wij hebben nog een vraag aangaande de poolbar en andere bars. Kan je je drank aan de bars in glazen krijgen of is dit ook in plastieke bekers?
Voor aan het zwembad kunnen we verstaan dat ze dan plastieke bekers geven, maar aan de bars of de tafels rond de bar is glas toch veel aangenamer.

Dank alvast voor je antwoord.

Groeten aan alle forumlezers.
Erik Peeters:dag:

Dag Greta en Danny,
Er wordt gevraagd om opgekleed naar het avondbuffet te gaan. Maar die regel wordt niet altijd echt opgevolgd of afgedwongen. Toen wij daar waren bleef het in feite gelijk. Wat er wel wordt geweigerd is vrouwen in een bikinitop. Ook tijdens de middag.
De prijzen voor het wellnesscenter zitten tussen 45 en 75 euro (als ik mij nog goed herinner). En wordt zo een beetje van alles aangeboden. Teveel om op te noemen. Er bestaat een prijslijst, maar ja, je bent in Turkije. We hebben ondervonden dat hoe minder interesse je vertoont hoe meer ze van de prijs afdoen.
Groetjes, Hedwig

1 like

Moby,
Bij ons werkte die naar behoren. Zonder problemen erop. Ik heb wel van anderen gehoord dat ze problemen hebben of hadden. Ik weet natuurlijk niet of dat aan de verbinding zelf ligt of aan de instelling van de laptop. Wij zaten (volgens de nummers in de lift) op verdieping 4. Dus toch hoog. Daar heb ik, als ik mij vergis, een wifi modem zien hangen volledig aan het begin van de gang waar je naar beneden kunt kijken naar de receptie.
Groetjes, Hedwig

Dag Erik,
Buiten aan de bars krijg je een stevig plastieken “glas”. Dat is wel het veiligste. Binnen aan de bars is alles in een glazen glas.
Groetjes, Hedwig

3 likes

Wij gaan van 8sept tot 22sept , koppel uit kortrijk

1 like

Voor al diegenen die naar Granada Luxury Resort gaan in de periode van 30 augustus tot en met 13 september, hoe gaan we mekaar herkennen?
Het hotel waar we de afgelopen maand juni logeerden in Turkijë, daar waren er zogoed als geen Belgen.

hallo allemaal
wij zijn alweer bijna 3 weken thuis van het mooie super de luxe GRANADA
LUXURY en missen het echt vooral het eten onvoorstelbaar dat er mensen zijn die daar nog niet geweest zijn en zoveel commetaar hebben.
nou wij gaan in october weer 2 weken naar granada toe (heerlijk)
en evandous missen julie het ook ?? aan ieder die er naar toe gaat
heel veel plezier en geniet er maar van.

grt.

JOOPENBEP

9 likes

we zullen er van genieten zenne !!!
zatredagnacht vertrekken we kunnen haast niet wachten.
grz carla chico en kids
:cheer::dag:

2 likes

Ik vrees dat dit niet zal gaan. Juist vernomen in het hotel dat ze door de enorme tekortkomingen in oktober gaan sluiten om de nodige renovaties en herstellingen te doen.

1 like

hallo
ik heb gehoord november

grt.joopenbep

1 like

wij zijn met twee koppels en zijn van ninove
we vertrekken op 26 aug tot 5 sept

1 like

Zijn er dan "enorme tekortkomingen" ??? :unibrow::unibrow::unibrow:

Even stand van zaken toelichten. Hotel zit momenteel met een bezetting van 108 %. Dit wil dus zeggen, een overbezetting. Mensen welke aankomen moeten een hele dag, of soms twee dagen wachten op hun kamer. Deze overbezetting zou nog tot 10 juli duren. Ik moet dus ook niet vertellen dat al deze mensen 's avonds op een tijdspanne van 2 uur gegeten moeten hebben. Alhoewel dat er eten genoeg is, moet je ook nog aan het eten geraken en dat blijkt niet zo simpel te zijn. Als je om 1850 aanschuift aan het restaurant, dan heb je plaats en moet je een half uur aanschuiven aan het eten, en als je om 2030 uur aankomt in het restaurant dan moet je niet meer aanschuiven, maar heb je ook maaar een half uur tijd om te eten. Om 2100 uur is alles dan ook effectief afgeruimd en om 2110 vraagt men je om het restaurant te verlaten.
De handdoeken blijft nog steeds hetzelfde. Om 700 uur heb je nog een beperkte keuze. Als je om 1000 uur aan het zwembad komt dan heb je pech vrees ik.
Voor de rest denk ik dat het personeel al het nodige wil doen, maar zijn staan momenteel ook met de rug tegen de muur. Te veel is te veel.

3 likes