Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

hallo

Ik moet je wel gelijk geven.maar we zullen maar hopen dat alles ok is.
Samen met de foremvrienden zullen we er het beste van maken

groetjes

4 likes

hallo

wij hebben ook 1 familie kamer en 1 gewone kamer geboekt.Wij hopen dat we krijgen wat we gevraagt hebben anders zal er eentje heel slecht gezind zijn.onze dochter van 18.geef toe die kan toch niet meer in 1 kamer bij de ouders.de andere kamer is voor onze zoon en schoondochter.
groetjes

1 like

wij zullen er verblijven van 13 juli tot 27 juli

:wereld:Die negatieve reacties moet je allemaal maar met een korrel zout nemen. Wij waren in Granada van 15/6 tot 22/6 en ik zou er direkt terug naar toe gaan. Hebben ook reeds vele malen naar Turkije geweest en dit was echt een van de beste, zoniet het beste hotel dat we al zijn tegen gekomen. Al de forumleden die we zijn tegen gekomen waren zeer enthousiast over het hotel.
Voor herhaling vatbaar, wie dit niet goed vindt, is beter af door gewoon thuis te blijven. Ik lees hier reacties van mensen die er NOG NIET geweest zijn en die toch dit hotel afbreken, waar zij die mensen mee bezig zeg? In mij ogen allemaal muggenzifters.:mad:
:dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::

11 likes

Hallo
De kids zijn 2 meisjes van 12 en 13 jaar en 2 jongens van 12 en 15 jaar.

1 like

Gelukkig zijn er veel jongens/meisjes van de zelfde leeftijd 12/13 /14/15 jaar belgen en nederlanders :wereld:kunnen zich dus wel vermaken samen cheer14/7 tot28/7 joehoeeeeeeeeeeee kunnen aftellen en zullen granada zelf gaan beoordelen :vak02: ben zeer benieuwd groetjes margriet :dag:

2 likes

hoi
brengen jullie nog steeds een rood handdoekje mee?
grz carla chico en kids

rood of oranje handoekje tuurlijk ben zeer benieuwd naar de andere leden van dit forum dus hoop wel dat ieder die rond 14/7 in granada is een rood of oranje handoekje meeneemt lol2 straks hebben alle russen rode handoeken lol2lol2lol2 groetjes margriet :dag:

hallo magriet 99
is het niet de handdoekjes dan zie je het wel aan onze manieren van doen.
we zien jullie allemaal wel in granada.
nog 6 dage:slapen: en dan>>>we er incheer:vak02:

haha ja en wij over 10 dagen vliegen om 10 uur van munster ,duitsland , >>> alvast een prettige vakantie :zon02:groetjes :dag:

1 like

bedankt we wensen jullie hierby ook een prettige en goede vlucht>>>
tot in granada:vak01:cheer

1 like

Iedereen een hele fijne vakantie wij komen de 20e, reserveer aub een bedje voor ons :vak02:

1 like

Hier weer enkele foto’s

4 likes

Wij gaan ook naar granada hotel op 26/08 tot 5/09 en hoop dat het allemaal een beetje meevalt
je hebt in ieder hotel verschillende mankementen wat niet wil zeggen dat hierdoor u vakantie om zeep moet zijn
je moet een beetje relativeren en er ook zelf een toffe vakantie van maken
de groetjes aan iedereen die daar aan het genieten is en tot latercheer

het spijtige vertrek van HEDWIG en companie

4 likes

Hallo,

Hier een live verslag van

2 likes

Hallo,

Hier een live verslag van het zonnige Granada Luxury resort.
Wij zijn hier van 1 juli en het bevalt ons PRIMA.

Zoals ik eerder al heb vermeld waren een aantal van onze vrienden overgeplaatst naar vikingen quality resort, toen we aankwamen bij het hotel en Mustafa en Taner zagen waren zij hier van op de hoogte.
Zij hebben toen alles gedaan wat ze konden en hierdoor zijn onze vrienden na 1 dag toch nog kunnen overkomen naar dit prachtige hotel.
Wat de ligstoelen betreft, als je om 7 uur een stoel wil gaan leggen zijn er nog steeds plaatsen.
de eetzaal is ruim genoeg, wij gaan s’avonds rond 19.15 naar de eetzaal en hebben dan nog keuze genoeg waar we willen zitten. Wel is de plaats waar het buffet staat te smal gemaakt en is de doorgang zeer moeilijk wat wel tot opstoppingen lijdt.
Rond het zwembad is er een hele dag muziek en animatie, wel vind ik dat er aan het animatieteam nog gewerkt mag worden. Doordat we met zo’n grote groep zijn, maken wij zelf wel genoeg animatie in en rond het zwembad.
De disco is ook open, deze is zeer groot en mooi.
Vandaag zijn we gaan horen om morgen a la carte te gaan eten met de hele groep. Dit kan je normaal gezien reserveren vanaf 9.30. Wanneer wij om 9.40 uur wouden reserveren bleek dat alles al vol zat te zitten.
Het personeel is zeer vriendelijk en doen al het mogelijke om je een prettig verblijf te verzekeren.

Nu ga ik nog even aperitieven om daarna weer lekker en veel te gaan eten!
groetjes.

12 likes

graag pindakaas met nootjes van calve groetjes joop en bep

Heeft die ned sprekend persoon (degene die daar een winkel heeft in pindakaas van Calvé) geen email adres waar we hem op kunnen bereiken?

bedoel je die hollandse turk???