er is een winkelcentrum met ongeveer 300 winkeltjes maar niet interessant
heey iedereen ık zıt momenteel in granada en ık moet jullıe wel degelıjk zeggen dat granada echt wel een zeer goed hotel ıs
heel mooıe kamers en zeer verzorgd de shows zıjn prıma en er ıs elke avond wel ıets te doen soms lıve muzıek na de show op de pıer en dısco vanaf 11 uur savonds , er ıs overdag veel ambıance ın het hotel doordat er veel actıvıteıten zıjn zoas een ganse dag door muzıek aan het zwembad , poolgames , clubdances , belly dance, darts, schıeten, ochtendgym ,…
doordat hıer geen strand ıs ıs het toch nog wel aangenaam door de aangelegde zonneplatforms en de pıer , om eerlıjk te zıjn mıs ık het strand nıet echt , er zıjn parasols genoeg aan het zwembad en op de zonneplatforms en de pıer allemaal heel goed en als je om 8 uur opstaat heb je zeker nog plaatsen voor lıgzetels , het eten ıs hıer prıma ın orde allemaal zeer lekker en gevarieerd.
het enıge nadeel ıs dat het heel heel druk ıs om eten te gaan halen de bufetten staan te dıcht op elkaar waardoor al de massa samenkomt om eten en ıedereen wat ın de weg loopt bıj elkaar dat ıs wel jammer en ten opzıchte van de gasten ın het hotel ıs het hoofdrestaurant een kleın beetje te kleın omdat nıet ıedereen tegelıjk ergens kan zıtten dus het kan soms wel zıjn dat je even moet zoeken eens je een plaatse hebt om te zıtten maar ık zeg het nogmaala eten heel dık ın orde ! overdag ook je kan vanaf smorgens al naar de snackbar om eten gaan en deze ıs open tot 4 of 5 uur ın de namıddag dus wel heel lang , je kan ook een ganse dag om ıjsjes gaan naast de snackbar ( heel lekker ıjs ) ook worden er suıkerspınnen gemaakt rond half 4 bıj de ıjsjes. ık vınd de oppervlakte van het domeın groot genoeg , er ıs plaats en je het alles wat je nodıg hebt nu alvat een geslaagde vakantıe voor mıj zeer tevreden
voor allen dıe nog moeten gaan wens ık een goede en ontspannen vakante ın granada
groetjes stefaan X
Even de nodige commentaar leveren. Momenteel zijn wij in Granada Luxury resort. Dit van 29 juni tot 9 juli. Hebben geboekt voor zes personen. Twee koppels met elks één kind. De boeking was voor kamers naast elkaar en zeezicht. Bij onze aankomst kwam de eerste verassing. Wij op de 4e verdieping zij op de 5e verdieping. Tweede verassing de kamer op de 5e verdieping was eveneens zeezicht. Dat is dan enkel voor mensen welke groter zijn dan 2 meter. Vermits de luxueze structuur is er op de vijfde verdieping op sommige kamers een houten rand op het terras gemaakt. Pech dus. Wij zijn dan onmiddellijk naar de receptie gegaan en hebben het probleem uitgelegd. We werden dan eventjens 3 uur van het kastje naar de muur gestuurd. Op een gegeven moment is er een nederlandse turk welk in het hotel werkt mee gaan kijken. Deze gaf ons volledig gelijk. Het probleem is echter dat het hotel overvol zit en dat zij geen wijzigingen meer kunnen doorvoeren. Uiteindelijk de hostess van Sunjets erbij gehaald en deze ging volledig akkoord om officiële klacht op te starten. En blijkbaar waren we niet de eersten. Tot zover dag één dus.
Volgende morgen netjes opgestaan om 0700 uur. Kijkje door het raam en heel het zwembad lag reeds vol met handdoekjes. Oeps, vlug uit bed dus. Om 0900 uur heb je helemaal pech, want dan is er geen plaats meer te bespeuren.
Het restaurant is echt maar open van 1900 tot 2100 uur. Vroeger kom je er niet in en om 2100 uur is alles weg. KOm je om 1915 uur binnen heb je geen plaats meer. Vanaf 2020 uur gaat het terug maar dan kan je alles beginnen binnen schrokken. Het restaurant en de buffetten zijn duidelijk niet voorzien op deze massa mensen.
Het sportcenter is eveneens nog niet af. Op de baan staat een boog met de vermelding Granada Sportscenter. Daarachter bevindt zich een gebouw in ruwbouw. De tennisvelden zijn wel reeds af. Een strand ?? Vergeet het. Zelfs bij een dode zee kan er niemand liggen.
Enkele pluspunten zijn de luxueuse kamers, luxuese gebouw en de vriendelijkheid van het personeel.
Kortom heb in de afgelopen jaren de hotels Silence Beach, Topkapi Palace en Royal Dragon gedaan. Dan is dit hotel een regelrechte tegenvaller. En ja de prijs is dan ook later, maar de verwachtingen in de brochure waren dan ook hoger en de prijs bleek een introductieprijs te zijn.
Mijn conclusie is, dit geen tweede keer.
Voor verdere vragen, shoot en ik tracht zosnel mogelijk te antwoorden als het internet hier mee wil
Hallo
Wij hebben niet te klagen over onze kamer maar we hebben niet de kamer gekregen die beloofd werd door Sunjets ter vervanging van de duplex met zeezicht.Het probleem met de handdoeken aan het zwembad is inderdaad wel een probleem.En de tafels om buiten te kunnen eten vor 's avonds ook. Er zijn te veel gasten voor te weinig plaats rond de zwembaden en de tafels buiten.Wat we ook merken is dat er heel veel mensen voor het restaurant open is 's avonds al plaatsnemen aan de tafels of er iets opleggen om ze te reserveren.De ober reageren er niet op maar als je het zegt dat ze al een tafels gereserveerd is gedurende 1/2 uur en er niemand gaat aanzitten om werkelijk te eten dan maken ze de tafel wel weer vrij. Gisteren zagen we nog iemand die net uit het zwembad kwam rechtstreeks naar de tafel gaan en er een pet opleggen.Wij zaten nog op onze terras en merkten dat er niemand kwam.We zijn naar beneden gegaan en hebben dan gezegd dat die pet er al heel erg lang lag en dat er niemand kwam opdagen.De ober belde naar de baas en hij maakte de tafel onmiddellijk vrij. Nadat wij bijna gedaan hadden met eten kwam de eigenaar van de pet naar beneden om de tafel op te eisen. Wij hebben er ons niets van aangetrokken en zijn blijven zitten tot we gedaan hadden.
Aan de bufetten is het inderdaad wel heel erg drummen maar ik had het eerlijk gezegd nog erger verwacht.Ik heb 1 aanvaring gehad met een rus die me wegduwde en probeerde duidelijk te maken dat hij de voorrang moest krijgen.
Ik heb gewoon teken gedaan dat ik ga en sta waar ik wil en dat hij niets te willen had.Hij in het russisch en ik in het vlaams dus we hebben er geen van beide iets van verstaan maar hij merkte wel dat ik me niet liet doen.
P.S. Bij deze nogmaals onze dank aan mintor21 voor het uitlenen van de lader van de laptop want die van ons werkt nog steeds niet.En wij kunnen wel vlotjes op internet vanuit onze kamer. Frank0707 die 2 kamers verder ligt dan wij heeft dan weer wel problemen met internet.
op 20 juli vertrekken wij ook naar granada luxury resort,waar we eerst zo naar uitkeken begint stilletjes aan om te slaan,omdat dat we bang worden dat we niet zullen krijgen waar we voor geboekt hebben(heb reeds een mail naar sunjets gestuurd om uitleg)
het zit namelijk zo
we zijn met 2 volwassenen,een zoon van 19 en een dochter van 13
dus hebben we een familiekamer geboekt met 2 slaapkamers met verbindingsdeur met zeezicht!
nu lees ik hier op het forum dat er mensen die ook dit kamertype geboekt hebben,en met 4 op een kamer gedumpt zijn,anderen kregen dan wel 2 kamers(maar dan niet naast elkaar)dit kan toch allemaal niet!
cheerJe kan ook met de dolmus naar Avsalar, ongeveer 10 minuuten rijden, kost €1,5 enkele rit en daar zijn ook nog heel wat winkels en cafeetjes, ook Alanya is te doen met dolmus, ongeveer 40 minuten voor €2,5 p.p. en daar geraak je op één dag niet rond als je al de winkeltjes moet doen.:dag:
:beef::beef::beef::beef::beef::beef::beef::beef::beef:
Ook de markt in Manavgat op donderdag is de moiete als je graag koopjes wil doen:vak01:
Wij hadden ook wel de keuze hoor.Het is niet zo dat ze ons dumpten met 4 op een te kleine kamer.
Hadden we gezegd dat we deze kamer niet wilden dan hadden ze nog andere mogelijkheden.
Maar aangezien onze kinderen toch nog vrij klein zijn om op een aparte kamer te slapen hebben we voor deze optie gekozen met zeezicht en zicht op het zwembad.
Het is normaal een kamer voor 3 personen maar er staat er zeer comfortabele zetel en daar kan men ook nog met 2 inslapen indien nodig.
Met grotere kinderen zou ik ook voor een andere optie gekozen hebben maar voor ons is het echt heel goed te doen.
Ik moet ook zeggen het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Eergisteren vroeg ik aan de poetsvrouw om de kamer niet te komen poetsen in de namiddag omdat onze kleinste aan rusten toe was en ze heeft de handdoeken vervangen en dan 's avonds zijn ze nog langs gekomen om de bedden op te maken wat op zich niet nodig was.
Vanaf dan komt de poetsvrouw dadelijk nadat we naar het ontbijt vertrokken zijn en tegen dat we terug zijn is alles al netjes gepoetst. Ik heb dit niet gevraagd maar ze zei dan kan de kleine in de namiddag slapen.
Ik zou echt niet panikeren hoor want alles is hier echt top.De opmerkingen die ik maakte ivm tafels en plaatsen aan het zwembad zijn echt miniem tov alle andere luxe.
Aan iedereen een pretige vakantie en wj gaan hier zeker nog verder genieten.
die markt is zeker te doen toch als je op zoek bent naar een bananenhandtas groetjes :dag::dag::dag:
Hallo,
Nu zou ik echt en eerlijk eens willen weten wat er in granada
gaande is , de ene vindt het oke, prima dan weer niet, dan zijn er wel ligbedden genoeg dan weer niet, zo langzamerhand weten we niet meer
wat wij moeten denken, liefst van al zouden wij eens de eerlijke waarheid weten, hebben al zoveel gereisd, zelfs nieuwe hotels 5 sterren , wel de eerste keer Turkije en dit hebben wij in feite nog niet meegemaakt zoveel
soms positieve en negatieve commentaar
En dan verlangd een mens om een welverdiende vakantie tegemoed te
gaan, waar men zich elke dag moet afvragen of je een ligbed zal
hebben en of er nog eten zal zijn lol2
In ieder geval zullen we samen met de andere forumvrienden
die binnen enkele dagen vertrekken zelf moeten ondervinden hoe de vork
ginder in de steel zit, en onze roze zonnebril aandoen inplaats van door en zwarte heen te kijken
>>> 13juli tot 27 juli:vak01:
Aan allen die momenteel in Granada zitten en er nog komen de volgende weken. Wij hebben een gouden tip voor wie in de omgeving wat wil gaan bezoeken en dat niet in een bus met 40 man wil gaan doen. In de hotellobby is een stand Galaxi car rental services waar Mr Schûkrû zit. Daar kan je niet alleen een auto huren, maar ook auto + chauffeur-gids boeken.
Omdat Hedwig het niet ziet zitten om in een niet-Europees land met de auto te gaan rijden hebben we dit na de tip van de groep van Namree uitgeprobeerd, een schot in de roos. Met ons vieren en de chauffeur in een comfortabele auto met airco, (was nodig want de dag van onze tweede uitstap was het bloedheet) Fehrattin, onze gids, was perfect engelstalig en kende heel veel van de te bezoeken sites. De prijs van dit verhaal, de eerste dag (Green Canyon, Grotten, Antalya, enz 110 € voor wagen en benzine en chauffeur-gids, onze tweede uitstap 140 € omdat het verder was en dus meer benzine nodig was, dan hebben we Aspendos bezocht, en een aantal mooie watervallen. Voor je vertrekt, stippel je min of meer de te volgen route uit, maar afwijken kan altijd. Een mooi zicht ergens in de bergen onderweg dat je wil fotograferen, geen probleem, auto aan de kant, en uitstappen.
Wat er dan nog bijkomt uiteraard zijn de maaltijd 's middags, (wij vonden het vanzelfsprekend dat we die van Fehrattin ook betaalden) hij is met ons in een Turks restaurant geweest waar de locals gaan eten, heel lekker, (alleen geel alcohol te krijgen, dus voor wie erop staat een biertje te drinken zal een ander restaurantje moeten kiezen) en de toegang van de te bezoeken plaatsen. Een fooi 's avonds is natuurlijk vrij.
Wij hebben twee super gezellige dagen gehad en heel veel gezien.
Veel plezier daar nog en groetjes van Martine en Hedwig
Moelijk te zeggen daar iedereen ws een andere verwachting heeft.
Wij hebben al ontelbare 5s terren hotels gedaan in Turkye, en OVERAL kan je maar om 19u in het rerstaurant als het geopend staat om die tijd, en Overal het probleem met de handdoeken leggen, zelfs hadden de meeste een aantal specialiteitenresto’s waar kids -12j ook niet binnen mochten, terwijl het ook kindvriendelijke hotels waren, en ga maar verder…
Het gaat er om wat en hoeveel je kan hebben hé…val je op een onvriendelijk personeelslid direct bij aankomst, moet je lang wachten of niet, timing geeft ook veel denk ik.
Wij gingen vorig jaar op dezelfde manier op vakantie, ook een hotel dat de deuren opende op 1/5/2010, als je dan boekt direct na opening, tja das om problemen vragen hé.
Wij waren daar van 1 tot 13/8 (carpe diem claros in Kusadasi), en hadden op een forum juist dezelfde voor en nadelen als hier nu.
Wij hadden een supervakantie daar!
Dus wij maken ons niet teveel zorgen, wij zijn echte strandfanaten, dus het strand is even balen, maar we zijn dan ook vrij om om te boeken.
Wij hopen in ieder geval op een leuke vakantie van 7/8 tot 19/8…
Tot dan lieve forumgangers!
Wij maken
Nou inderdaad de 1 zeeeeeeeeer positief en de ander vindt het maar niks nouja gelukkig ben ik 1 die vindt dat je er zelf ook wat moet maken en iedere vakantie in turkije is ons altijd zeer goed bevallen ondanks soms kleine dingetjes, we komen altijd weer terug in het turkseland cheer dus we moeten nog een paar daagjes wachten 14/7 tot 28/7 en zullen het zelf ondervinden maar aan de foto s te zien vermaken wij ons wel groetjes margriet :dag:
disco
grt.joopenbep
foto,s rest.
grt.joopenbep
foto,s
grt.joopenbep
foto,s
groeten aan de mensen die naar GRANADA gaan
je krijg beslist geen spijt.
grt.
joopenbep
Dag Joopenbep…!cheer
Wij zijn reeds een tijdje terug thuis uit Granada, maar bij het zien van die mooie foto’s en van alles wat wij daar hebben meegemaakt…geweldig ik wil er direct terug zijn…ik begrijp moeilijk dat sommige forumleden zonder er geweest te zijn reeds het een en het ander niet goed vinden…wij hadden er tussen 23 mei en 6 juni een prachtig verblijf…ik denk volgend jaar het nieuwe hotel in Lara op te volgen ! Hopelijk zien we mekaar nog eens terug !
Bedankt voor de mooie foto’s en de groetjes uit Gistel (B)
evandous :dag:
wij hebben ook zo een kamer geboekt hopelijk krijgen we de kamer die we gevraagd hebben ,wij vertrekken op 27 juli:dag: