Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

margriet
wel van calve met nootjes

grt.joopenbep kuiper

1 like

Pluche,

Bij ons is onze taxichauffeur de dochter :smile:
Wij zijn van plan om ook zo rond 3u te vertrekken, dan zijn we om ong. 03.45u op Zaventem.
We zullen niet direct op Uw rood lintje moeten letten hé. We kenne elkaar al :kus:

Groetjes

Neen te voet zou ik het niet doen. Je kan wel een dolmusje nemen richting Alanya. De Halte van de dolmus is recht over het hotel (wel een dubbele baan, even oppassen met oversteken)

Ja MaCaSa na een jaar , je weet
maar nooit helol2 maar met de
foto’s van Bulgarije komt dat wel goed he!:dag:
PLUCHE

wij gaan alvast op een rood lint letten.dan komen we elkaar zeker tegen.
groetjes

Oke Jovadi wij komen elkaar wel tegen>>>
als jullie het rode lint aan witte handtas
ontdekken cheer
PLUCHE

1 like

hallokes allemaal wij vertrekken ook vanaf zavemtem op 03/07
om 05u55
kijken er echt naar uit
We zullen jullie er allemaal wel zien

:belgium:cheerDie vlaggen gaan zeker mee ! Ze komen uit een carnavalswinkel aan 1Euro/stuk. Daar kunt ge ze toch ni voor laten liggen ? Hoe dichter we op elkaar liggen , hoe beter . En dan zie je en herken je ons direct. 1 grote zotte bende ! Wij vertrekken 12 juli , om 06h00 op zaventem . En we gaan in Granada niet ene drinken maar VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! Groetjes van de families Cortois, Van Besauw en Deloffer. Tot later

Hallo,

ik heb nog niemand met een “vareuske” van Anderlecht gezien. Ik kon een paar dagen niet op intêrnet, vandaar mijn late reactie. Zoals ik al zei ga ik vanavond weer naar de show kijken en dan iets drinken. 't Is mijn oudste dochter haar verjaardag, dus moeten we ze wel wat gunnen nietwaar?

Ik zal mijn best doen maar ik raak hier heel moeilijk op 't internet.

1 like

Nog even de groeten uit Granada. Voor diegenen die twijfelden, geen probleem hoor…alles is in orde. Lekker eten, veel en goed drinken, mooie shows, mooie kamer. Wij hebben 2 kamers gekregen i.p.v. een familiekamer met âparte slaapkamer. Een minpunt moet ik toch wel vermelden…het animatieteam is niets waard. Zij kunnen wel goed dansen maar ambiance maken of 't een of 't ander zwembadspel, daar hebben ze nog niet veel kaas van gegeten hoor.
Voor de rest niets dan positiefs.
:vak02:

2 likes

Hallo,
In reactie 228 heb ik de email adressen op een rijtje gezet die wij gebruikt hebben en leesbevestigingen die we dan gekregen hebben. Misschien kan je deze gebruiken.

Groetjes, Hedwig

vergeten te vermelden : en één van die leesbevestigingen is teruggekomen met de naam van Mustafa.

hallo allemaal het is joseph hier
hier zij al een paar foto’s van mijn kamer

7 likes

nog een paar foto’s

8 likes

nog een paar
groetjes van joseph

5 likes

Jos,
Hangt zijn vel nu al onder jouw bed? lol2lol2lol2lol2lol2lol2:dag:
Groetjes, Hedwig

1 like

hoi
zal er niet aan mankeren!!!
mag ik vragen hoe oud de kids zijn mijn zoon van 13 vraagt dat
wij gaan 11 juli
chico carla
damon en quinten

Hallo iedereen,

Nog even zeggen vanuit Granada.
Wij hebben al een paar keren een echnisch probleem gehad in de kamer.Electriciteit valt uit of airco doet het niet maar als we bellen naar de receptie dan staan de mensen van het “teknik team” bijna direct an de deur en komen ze het maken.
Vandaag hebben ze ons gezegd de jacuzi niet te gebruiken tot morgen want er zat een lekje en dat deed de zekeringen springen.
De service is echt super en het pesoneel is heel erg vriendlijk.

De groetjes nog aan iedereen en hopelijk hebben julie een even goede vakantie als wij.

1 like

zijn er in de buurt winkels ? Te voet bereikbaar?