Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

In Belek kon je ook niet snorkelen, en ze hadden hun surfbrevet niet bij.
Toch een schitterende vakantie gehad.

Als de jongens zich maar een beetje kunnen uitleven…

Snorkelen en surfen is dus geen vereiste maar een mogelijk onderdeel van de ontspanning. Een jonge hond moet ook zijn “beloop” hebben (zo zeggen ze dat hier , ik hoop dat de “zuidnederlandse” term begrepen wordt…)
En net dat ontbreekt daar een beetje (veel) voor onze jonge honden.

*“papa , ik verveel mij… wat gaan we doooeeeennnn…” *begon al door mijn hoofd te spoken…

En daar hadden we in januari nog geen echt duidelijk idee van…

Na een telefoontje met Sunjets dat omboeken slechts 12,5€ per persoon zou kosten, hebben we dan beslist om toch maar te veranderen .

Ook een paar privé-reacties van gasten die er al waren en die (bewust ? ) niet op het forum zelf gepost werden, waren doorslaggevend.

De maquette-foto’s van een indrukwekkend hotel, de prijs, het beeld van die steiger op de maquette vond ik in het begin ook grandioos… en we lieten ons ook , zoals iedereen op dit forum, verleiden…

Nu we de ware bestaansreden ervoor door hebben…en gezien hebben dat die steiger niet vlot vlak boven het water, maar op 2m hoogte "zweeft"met van die ambetante (sorry weer “zuidnederlands” volgens Van Daele) ijzeren trappen, heeft die al veel van zijn initiele charme verloren.

Dit forum was, zeker van in het begin, gebaseerd op twijfels, het groeide uit tot mega-proporties en kwam zelfs tot (indirect en ter plaatse zelfs directe) contacten met de general manager himself, wat op zich al *ongelooflijk en schitterend *is!!!
Ik zou hopen dat ik voor elke geplande vakantie zo’n forum ter beschikking zou hebben!!! Prachtig gewoon!

Maar steeds bleef toch die ondertoon van twijfel hangen: " hoe was het… was dit al in orde…kon dat al…hoe zit het met het eten, de cocktails, de restaurants, het strand…???"
Ik wil zeker niemands vakantie vergallen, en ik vind dat de gasten die er al waren alle minpuntjes met grote (hoe zal ik het zeggen…) “waardigheid” verdragen hebben, en dat de GM Mustafa alleen maar meer respect voor zijn vlaamse en nederlandse gasten zal gekregen hebben.

Maar blijkbaar bijna unaniem is men van oordeel dat het als vakantie met opgroeiende en ook kleinere kinderen niet ideaal is qua setting.
Die overweging hebben wij dus recent ook gemaakt en die is in het nadeel van dit hotel uitgedraaid.

Ik wou het ev andere families die in het zelfde geval zitten, wel meegeven dat het zeer eenvoudig en relatief goedkoop was om toch nog te veranderen, zelfs nog goedkoper als je dezelfde vlucht behoudt… en last minutes kunnen zelfs nog voordeliger uitvallen dan vroegboekkortingen!!!

Als het gerucht waar is dat er al voor november voor miljoenen aanpassingen zouden gebeuren, zegt dat toch ook al veel…

Ik vraag mij nog steeds af waarom je als investeerder met dergelijk budget voor een luxe-hotel precies die locatie kiest…
Op Google Earth zijn er toch blijkbaar zoveel betere alternatieven te vinden…

Koen

1 like

Geen probleem hoor. Ze zullen nog wel eens verwittigen hoor. Ik wou ook niet te snel betalen want was niet al te zeker over 't hotel.

Hallo, wij zijn gisteren aangekomen. Kregen wel een kleine kamer en de belofte dat er vandaag een kamer met aparte slaapkamer vrij komt. Zullen zien.
Ik vind wel dat ze een idioot systeem hebben bij 't inchecken.
Ik heb nog niet veel handdoekjes gezien gisteren. Misschien komen we vandaag nog andere forumleden tegen, misschien bij 't voetbal?
't Eten is niet slecht, lekker zelfs en wij hebben niet moeten wachten op een plaats om te zitten(behalve 't feit dat mijn madam nogal veel tijd nodig heeft om haar toilet te maken). Wij gaan nu ontbijten(als er plaats is). Onze handdoeken liggen al klaar op de zetel(zelfs om 8 uur was er nog plaats hoor).

Groetjes

14 likes

Frank, ık loop hıer ook nog altıjd rond.
Mısschıen tot bınnen een paar dagen :slight_smile:

Vanavond ga ik naar de show kijken. Ik vond die helemaal niet slecht.
En daarna een goei pintje(of iets anders) drinken hé.

Hey Frank, kan je niet ff een paar foto’s maken van de fitnessruimte, dan kan ik zien op welke toestellen ik die pintjes er weer kan af trainen.

thx

Ps: heeft er iemand een email adres van onze vriend de GM

:dag:Hallo allemaal ,ge zult wel zeggen ha eindelijk maar ik zeg altijd beter laat dan nooit.Zeker een goede dag aan HEDWIG en compangie en al diegene die ik ontmoet heb tijdens mijn verlof.Alles is zeer goed verlopen en iedereen was op tijd, en het was ons een genoegen julie te leren kennen HEDWIG echt tof.
De laatste week was zeer goed geweest ,ook is de disco geopend echt mooi en groot,we zijn ook naar de KING ROOM gaan kijken gewoon prachtig bv. 4slaapkamers,1fitniszaal,2 sauna’s,1 turksbad,4 badkamers,1groteliving,2burelen,1keuken ;IK was dan maar eens de prijs gaan vragen maar dat word NIET verhuurd dat is enkel voor speciale
gelegenheid. Wat onze volgende vakantie betrefd die gaat door in augustus ,maar ik weet nog niet of het Mallorca word of Tunesia
de beslissing valt binnen de 14 dagen .
Natuurlijk zal ik ook foto’s laten verschijnen,ik hou U wel op de hoogte
ok tot later GRT JOS:zon02:

8 likes

Dag Jos,
We begonnen ons al ongerust te maken. Maar dan ben je eindelijk.
We kunnen nog verder genieten van het warme zonnetje, niet? :zon02: Voor ons is dat natuurlijk tijdens het werk maar 's avonds zitten we toch in de tuin voor het eten. Het is wel minder (maar dan zeeeeeeeeeer minder) dan aan de buffetten in de Granada. Maar ja, op naar de volgende vakantie.
Groetjes aan iedereen, Hedwig

7 likes

Ge hebt gelijk ge moet blijven oefenen , maar laat s’avonds een traiteur komen dan moet Uw vrouw niets doen en ge besteld wat ge wilt nietwaar GRT JOS

4 likes

we zijn terug thuis de bediening is hier iets minder dan in granada maar het weer valt wel mee jos of hedwig wil je de naam van dat nieuw hotel op de forum plaatsen alvast bedankt groetjes marc en sonja

4 likes

hallo iedereen,

vandaag onze tikketten al ontvangen .we kunnen dus zeker vertrekken.
13 juli afspraak in zaventem en onze vlucht vertrekt om 06.10.
we kijken er enorm naar uit.lekker niets doen .het zal allemaal wel meevallen.tenslotte vakantie maak je voor een groot deel zelf.
aan iedereen nog een heel fijne vakantie en tot binnenkort.

groetjes

1 like

Dag Marc en Sonja,

Welkom terug.
Gelukkig is het zonnetje hier nu ook vollen bak aan het schijnen. Maar ja, zoals je zegt, de service is een beetje veel minder hé.
Hierbij de shortcut naar dat forum van dat nieuw hotel :

Volgens een website in Engeland is het wel niet echt goeie koop.

Warme groetjes,
Hedwig

2 likes

Hallo, JOVADI cheer
Ook wij kregen vandaag onze vliegtickets voor afspraak
13 Juli om 06.10 >>> en ga volledig met jullie akkoord dat je
voor een groot deel u vakantie zelf maakt, wat moet een mens nog
meer hebben, zalig niets doen, lekker eten en plezier maken
groetjes PLUCHE en tot 13 JULI :vak01:

2 likes

Hier van hetzelfde cheer

Tot op de >>> naar :vak02:

Groeten

2 likes

Wij lopen hier ook rond, ik heb al het genoegen gehad met je vrouwtje kennis te maken.We zaten ook toevallig in de bus achter jullie.
Groetjes

Wij zijn gisteren aangekomen en hebben niet lang moeten wachten op de kamer.
we zouden 2 kamers krijgen met een verbindingsdeur maar om één of andere reden hebben we 1 kamer voor 4 gekregen met zicht op het zwembad en de zee.
Ik vind voor ons de kamer ruim genoeg en zeer proper.
Het personeel is heel erg vriendelijk en het eten is heel lekker en zeker genoeg.
De show heb ik nog niet gezien want onze kleinste is altijd heel erg moe en dan geraken we er niet meer.
Groetjes

:zon02:cheer Reeds twaalf keer naar Turkije geweest en Granada is één van de beste hotels waarin we verbleven. Het onthaal hadden we nog nooit meegemaakt. Aan de receptie wordt zelfs Nederlands gesproken door een “Hollandse Turk”.
In het hotel logeren verschillende nationaliteiten zoals Duitsers, Russen,Bulgaren, Oekraïners, Turken, Belgen en Nederlanders.
Het restaurant is super, met veel keuze. Wie hier niet aan zijn trekken komt blijft beter thuis. Al het negatief commentaar die op deze site te lezen valt kan ik niet begrijpen. Alles is er aanwezig, zelfs vers fruitsap 's morgens. Nog nooit meegemaakt dat de verse fruitsap gratis is. Het hotel is momenteel volgeboekt en de organisatie is vlekkeloos. Aan het buffet moet men soms enkele minuutjes wachten doch het is vakantie dus geen probleem.Het is vandaag onze laatste dag in dit superhotel en de mensen die de komende weken in dit hotel zullen verblijven, wel die gaan een fantastische vakantie hebben, zeker weten!!!

21 likes

Goedemorgen dank je voor de positieve berichten cheer wij gaan 14 juli naar granada dus dat komt steeds dichter , bij en verheug me er erg op als we de foto s bekijken ziet het er allemaal heel goed uit
en nu deze berichten …kan niet meer wachten >>> groetjes en geniet van uw laatste dag

1 like

Margriet99 neem een pot pindakaas mee en geef dat aan die hollandse turk aan de balie dat geeft een beetje voordeel een goede reis vanons beide

1 like

Hallo, MaCaSacheer

Hebben vandaag onze vluchturen>>>
doorgegeven aan de mensen ( luchthaven vervoer)
om 3 uur in de vroege morgen :slapen:, komen ze ons afhalen
en hopen jullie dan te zien op de luchthaven alsook alle andere forumvrienden
die we natuurlijk nog niet kennen, maar zal aan mijn handtas een rood
lint hangen zo weten ze dat wij naar granada gaan:vak01:
alvast vele groetjes:kus:
PLUCHE

1 like