Wij vertrekken >>> eind augustus en sunjets heeft zojuist bericht gelaten om te betalen. Bij ons loopt het dus wel zoals het moet. Ondanks de tegenovergestelde berichten zien wij heel erg uit naar onze vakantie. Aan iedereen die nog moet vertrekken een heel prettige vakantie, geniet ervan.:dag::dag:
:dag::dag:hey gebuur,alle toch van gemeente hoe ist daar???:cheer::cheer:
:zon02::zon02:allee dan is hij of zij genezen of uit verlof dat ze terug mailen om te betalen of ze hebben geld nodig da kan ooklol2lol2
Wij zijn ook al goed aan het inpakken. :cheer:
Aan diegenen die straks (vanacht dus) ook vertrekken … tot op de luchthaven. :dag:
Mijn vrouw heeft trouwens ook een rood lintje gevonden ![]()
Granada here we come >>> :vak02:
Hey, MaCaSa:cheer:
Ja het is zo ver he!
Onze valiezen zijn bij gevuld, :vak01: en kijken er naar uit
om jullie en al de forumvrienden die mee vertrekken
te ontmoeten in zaventem
Laat de rode lintjes maar wapperen
tot morgenvroeg allemaal
Groetjes PLUCHE :zon02:
hallo iedereen aan allen die er zijn en nog moeten vertrekken prettige vakantie.Wij vertrekken volgende week van21 tot en met4aug groetjes IK heb juist een bericht gekregen van een nieuw hotel de Mardam palace in anlanya moet eens kijken prachtig .TOT inGranada saluutjes Van bebke,karl yaiza en althano .
Nou eindelijk bezig met onze koffers in te pakken , ben zeer benieuwd vooral na de commentaren hier van de mensen die er geweest zijn en nog niet geweest zijn, want er zijn hier zoveel meningen over en zo verschillend , de 1 vindt het geweldig en een ander vindt het minder ,nou ja nog 2 nachtjes en we vertrekken nog steeds met goede moed na turkije >>> en wij zullen zelf oordelen … voor de mensen die nu vertrekken of later alvast een prettige vakantie groetjes margriet :dag:
Karl, dan zien wij jou daar ook nog. Tegen dat wij aankomen heb jij het al verkend en kan je ons wegwijs maken :cheer:
de mardan palace is vorig jaar open gegaan,onder veel persbelangstelling.Da is zelfs op den tv geweest want de belgen hebben daar de catering gedaan en er waren heel veel filmsterren en zangers bij opening.Ik heb die site in mijn favorieten zitten alleen denk ik dat we der nooit zullen verblijven" nie echt spek voor onzen bek "zoals ze hier zeggen.wel echt eens de moeite om naar te kijken en te dromen.Aan alle vertrekkers veel plezier want de granada is ook een mooi hotel en wel te betalen:dag:
dan kunnen jullie ons wegwijs maken wij komen op 2 augustus aan
groetjes:TURKEY:
Dag Karl,
Is dat niet Mardan Palace? Op het einde van Lara? Wel, da’s nie goeiekoop zenne. Ik denk zelfs dat er daar geen all in bestaat maar alleen half pension of kamer met ontbijt. Mooi maar … eerst ne keer op de lotto winnen.
Groetjes, Hedwig
en als ik mij niet vergis heb ik ergens gelezen dat dit het duurste hotel is van Europa, dus … beter op Euromillions winnen dan lol2
Je moet wel oppassen met wat je hier zegt want als men te expliciet zijn mening geeft wordt 't bericht verwijderd.
Ah ja?? Ook aandelen zeker? Niet alleen in het hotel maar bij deze site ook dan?
Dag Frank,
Oei, en welk bericht was dat dan wel? Ze staan er toch precies nog allemaal op. Is dat mogelijk dat berichten worden gewist?
Wat ik ook gezien heb is dat je nu van de eerste keer alles moet juist typen want je kan het niet meer aanpassen.
Groetjes, Hedwig
Goed nieuws voor zij die nu vertrekken: er zijn 60 kamers vrij doordat een Russische reisorganisatie failliet is dus jullie zullen allemaal zonder probleem een kamer hebben. Wij zijn net terug thuis en ik wou dat ik ginder nog zat(lag). Het was een supervakantie. Voor het grootste deel te danken aan het leuke gezelschap ginder maar het hotel was ook goed. Hopelijk zien we mekaar volgend jaar terug in één of ander nieuw hotel. Of je vakantie staat of valt bepaal je voor het grootste deel zelf. Nog eventjes de familie Van der Auwera bedanken voor het gebruik van hun suite de laatste dag. Groetjes en misschien tot ziens.
allee goe nieuws voor ons!!!60 russische gezinnen minder, de goden zijn ons goegezind!!!lol2lol2lol2
Nog een weekje en als het goed is zijn we er nu al, 60 minder kan niet beter ;-)!! Iedereen een goede reis en tot volgende week dinsdag.
SUPERRRRRRRRRRR MET BETER NIEUWS KUNNEN WE NIET VERTREKKEN :cheer::cheer::cheer::cheer: NOG 1 NACHTJE SLAPEN :slapen: EN MORGEN OM 10 UUR VLIEGEN >>> GROETJES MARGRIET :dag:
Wij vertrekken met 7 personen op 16 augustus. Zijn er nog Belgen die deze periode naar Granada vertrekken ?
We zijn van Sint Katelijne Waver (Mechelen) 4 volw. 1kind 13 jaar
zoon van 20 met zijn vriendin van 17 jaar.
Wij verblijven daar tot 30 augustus.
Groetjes
Gilberto en familie