Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Hoi Van der auwera,
Het zal nog wel meevallen, Vikinngen is het lelijke blauwe hotel(uitspraak van hostes van jet air) rechts van Granada. De beide resorts liggen vlak naast elkaar, en … Vikingen heeft WEL een strand.
Groetjes Flipper

2 likes

van der auwera
julie gaven toch visums door aan vrienden wij bandjes
je rekt hem op tot je hem af kan doen dan naar de balie dan krijg je een nieuwe thalia doet dat ook.een nieuw kaartje voor je duer krijg je zo aan de balie je zegt dat je hem erin heb laten zittenen dat de werkster of van de minibar hem mischien heeft meegenomen.je geeft het kaartje en de bandjes aan je vrienden en die weten jou kamer nummer en naam die kunnen zo naar binnen en dan kunnen julie samen lekker eten en drinken.
veel succes ik hoor nog wel wat van julie.

grt,
joopenbep

4 likes

:wereld:Slim gezien joopenbep.
Maar als ze daar ooit achter komen zal er wel wat zwaaien denk ik, maar geen nood, van mij zullen ze het niet weten.
Langs de andere kant moeten ze toch meer dan ons lief is weggooien wat de russen en de andere oostblokkers niet opeten of drinken.
Groeten
Flipper:zon02:

3 likes

hoi jovadi
wij komen op 11juli naar granada we zullen elkaar zeker tegen komen en margriet99 ook en zovelen
zal proberen plaats te houden hhaha
zal makkelijk zijn met zoveel forum leden
grz chico carla en kids:vak01:cheer

2 likes

:dag: Hoi iedereen,

Wij vertrekken pas eind augustus maar dank zij jullie toffe commentaren en de vele leuke foto’s zien wij enorm uit naar ons verlof. Bedankt doorvoor. :kus: Een vraagje aan die er al geweest zijn… kun je op de kamer naar BVN kijken? Wij vinden het wel leuk om een klein beetje het nieuws van het thuisfront te volgen op TV.
Voor diegene die kortelings of in de verdere toekomst vertrekken een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan want voor je het weet sta je terug je valiezen uit te pakken en het wasmachien te vullen.:was:

Cada, BVN kan je zeker ontvangen, ieder kamer is uitgerust met een flatscreen-TV.
Dit zijn enkele foto’s van de kamer die wij betrokken hebben tijdens ons verblijf. Dit is een standaard kamer aan de straat zijde

15 likes

Super wij hebben er heel veel zin in om te gaan , >>> mijn zoon van 13 jaar ook is benieuwd na de kinderen die er zijn , en mischien komen we elkaar tegen want ik had al gelezen dat sommige van dit forum elkaar niet tegen zijn gekomen zal wel een groot hotel zijn of toch geen rood /oranje handoekje lol2 als herkenning groetjes margriet:dag:

1 like

Hello ,
wy zyn dus de familie
cortois - van besauw - deloffer
wy komen als groep naar granada .
:wub:

3 likes

Fantastisch :thumbsup:

We hopen jullie daar te ontmoeten en ne goeie te drinken cheer samen met de andere leden die daar al zijn of samen met ons vertrekken en die daarna nog toekomen.

Een rood handdoekje hebben we ook al … die Belgische vlaggen gaan die ook mee ?

2 likes

hoi
wanneer komen jullie naar daar,wij zijn daar van 11 juli tot en met 22juli
hebben twee jongens van 12 en 13 jaar
hopelijk zien we elkaar daar
kids kijken er naar uit!!!
grz chico carla
damon en quintencheer:dag:

ik vertrek met men ouders woensdag en komen tege ongeveer 11 uur savonds aan in het hotel –> ik ben 17 misschien een klein beetje te oud voor u zoon van 13 ??? ^^
groetjes X

lol2 ja maar die van mij denkt soms dat ie al 18 is lol2 groetjes :dag:

haha XD ^^
X

Eindelijk is het zover. Vandaag de laatste dag school voor de kinderen en deze nacht om 3u vertrekken we richting Zaventem.Morgen tegen de middag komen we dan aan vermoeden we.
Dan kunnen we eindelijk genieten van onze vakantie.
Groetjes

Goedemorgen.
wij zijn gister ochtend aangekomen in het mooie Granada. We zijn vriendelijk ontvangen door een nl sprekende receptionist. Binnen een half uur hadden wij onze 2 kamers. We hebben de kamers op landzijde en tot onze verbazing moesten we bij de lobby naar beneden we hebben een kamer op de 1 verdieping kamers en wij kijken op een muur bedekt met gras dn hebben verder geen uitzicht. Maar ter compensatie daarvoor hebben wij alleen voor onze rij een soort tuintje met 3 jacuzzi’s en ligbedden ook wel leuk dus. Het eten tot nu toe smaakt zeer goed dn de meeste bediening is zeer vriendelijk. Ik ga nu heerlijk naar het zwembad en vanmiddag uiteraard naar de zaal waar het wk gekeken word voor de nl se wedstrijd in de hoop daar de eerste forumleden te ontmoeten want helaas zijn we ons rode handdoekje vergeten. Dit was mijn verslagje tot nu toe.
Groetjes vanuit Turkije

9 likes

Kan er mij iemand zeggen of er bijna elke dag douchegel bijgevuld wordt of is het best er toch mee te nemen?
Wat zijn de weersverwachtingen voor de komende dagen want ik had gehoord dat het vandaag of morgen iets minder ging zijn? Wij vertrekken 30/06/10. Een goede vakantie aan allen die nog moeten gaan.
Groetjes Tania

wij vertrekken ook overmorgen , maar om hoelaat is jullie vlucht ?
groetjes X

shampoo is er genoeg en word ook bijgevuld maar douchegel zit er niet tussen wel haarconditioner en body lotion

4 likes

Wij hadden ook veel shampoo en conditioner maar ook wel douchegel hoor, en dan bodylotion en kan je altijd vragen aan housekeeping ook

2 likes

Nu als ik het hotel is goed bekijk denk ik dat hun grootste troef hun heel goede eten is denk ik , de bufetten zien er werkelijk echt wel prachtig uit ,

weet er eignelijk iemand of de show s van kwalitei hoog of laag zijn , ik zie graag dansshows van hoge kwaliteit en niet zulke shows dah het animatieteam in elkaar steekt waaran je ziet da ze het proberen maar niet kunnen , wij hadden 2 jaar geleden in magic life waterworld de prachtigste shows die ik in een hotel ooit al heb gezien, kan er mij iemand andtwoorden hoe de shows in granada zijn aub ?

Groetjes X