Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Hallo iedereen van het forum,

Ik hoop dat alles voor ons opgelost geraakt. 2 van de 4 familie’s hebben vandaag een mailtje gekregen van alltours met de melding dat het hotel overboekt is, zij kregen andere hotels als alternatief. Natuurlijk is er een mailtje vertrokken naar alltours om dit proberen op te lossen. Wij hebben samen met 1 koppel in oktober geboekt en onze vrienden in januari, ook deze hebben nogthans maandag hun reisdocumenten gehad. Ik hoop dat dit toch nog allemaal inorde komt voor onze vrienden en dat we met gans de groep in het hotel kunnen verblijven.

oei… overboekingen zijn vaak te wijten aan het feit dat het hotelmanagement voorziet dat er een percentage annulaties gaat zijn en dus een aantal kamers dubbel aanbiedt, om zo uiteindelijk toch een volzet hotel te krijgen… Geen correcte manier van werken maar het gebeurt jammer genoeg heel erg vaak !

Hopelijk komt er een oplossing uit de bus !

1 like

Jee wat vervelend voor jullie wanneer zouden jullie vertrekken? wij gaan over 3.5 week ook via alltours ben benieuwd of het bij ons wel doorgaat jullie veel succes

wij vertrekken 1 juli en dit voor 15 dagen. We zullen het antwoord moeten afwachten van alltours. We kunnen alleen maar hopen.

Je kan ook altijd eens mailen naar Mustafa, niet? Misschien dat hij nog iets kan forceren… en alsnog een extra kamer voor Alltours kan reserveren, ten koste van de russen ofzo :dag:

1 like

oei hopelijk lomt alles toch nog goed.
Wel eigenaardig dat dit zo op het laatste moment nog gezegd is
we duimen alvast mee dat alles nog goed komt

1 like

Net een brief ontvangen van sunjets, er is een nieuwe maatregel uitgevaardigd voor de à la carte restaurants. De leeftijd staat nu op 10j, voor jongere kinderen hebben ze ook een elegante oplossing. De kinderen kunnen eerst eventueel onder begeleiding van de ouders naar het kinderrestaurant en daarna onder begeleiding van de kinderanimatrice naar de film en minidisco en intussen kunnen de ouders genieten van de rustige sfeer in een à la carte restaurant.

Er is ook melding dat er een klein kiezelstrand aanwezig is maar dat het gebruik afhangt van
de golfslag van de zee.

Best wel tof dat ze voor de à la carte restaurants een oplossing zoeken voor mensen met kinderen. Voor ons is dat uiteraard nog geen oplossing maar ik heb al meermaals gelezen dat de bufetrestaurants minstens even lekker zijn dus genieten wij daar maar van :slight_smile:

angelodv
kiezelstrand kijk naar de foto daar wil je voor je verdriet niet zitten.

grt. joopenbep

van der auwera
dat is echt balen he voor julie, hoe kan zoiets nou.
maar toch nog een heel fijne vacantie
grt.
joop en bep>>>:zon02::vak02:

2 likes

Alhoewel…met die gordijntjes gesloten misschien!!!
Weet je soms hoeveel 't kost om te jetskiën?

@ joopenbep, weet ik lol. Heb gewoon samengevat wat in de brief stond. Ben meer een zwembad man met nu en dan een zeeneiging :was:

1 like

Dag Frank,
Als ik mij niet vergis komt die jetski op 40 euro per 10 minuten.
Ik heb achter die gordijntjes gelegen toen het zeer warm was. Ideaal voor mij omdat ik niet een diehard zonneklopper ben. Ik heb het wel graag warm maar ik lig niet graag te bakken. Het is natuurlijk wel beperkt. Ze zouden dat “strand” een beetje kunnen uitbreiden door extra kiesel aan te brengen. In de hoop dan dat de zee hiermee dan niet gaat lopen.
Groetjes, Hedwig

1 like

hallo hoi nog geen nieuws van joseph en zijn vrouw hopelijk alles oke.groetjescheer

1 like

ik ben blij na alle negatieve reactie op het forum van het thuisfront dat iedereen met volle moed uitkijkt voor zijn vertrek naar Granada
Wij in ieder geval zullen blij zijn wanneer we vrijdag 2juli op het vliegtuig mogen stappen en hopen veel leden van het forum te ontmoeten

Hallo iedereen,
Voor ons wordt het nu ook wel echt kort hoor, 1 juli vertrekken wij, maar zoals eerder gezegd op het forum zijn er 2 van de 4 families waar we samen mee gingen omgeboekt naar vikingen quality resort wegens overboeking. Er was geen ander alternatief, dus is dit wel een beetje spijtig dat we niet met gans de groep kunnen samen blijven. Hebben gisteren nogthans mail gestuurd naar Mustafa, maar tot vandaag geen reactie gehad, wat we wel spijtig vinden, maar ja die mens zal het ook wel razend druk hebben. Al bij al hebben wij er natuurlijk wel zin in, en we spreken wel af met de rest van de groep om samen er toch een toffe vakantie van te maken. Tot donderdag aan alle aanwezigen van het forum en al diegene die nog moeten vertrekken goede reis

3 likes

Alvast heel veel plezier en een goede vakantie toegewenst voor ieder die nu gaatcheer wij krijgen er ook steeds meer zin in vooral met deze temperaturen hier :zon02:maar moeten nog even wachten 14/7 tot 28/7 groetjes margriet :dag:

hallo iedereen. wij vertrekken inderdaad ook van zaventem om 06.10u met 7 personen.we hopen jullie te ontmoeten dan word het een gezellige boel onder de belgen.
groetjes van de kempenaars.

hoi margriet99

wij zullen er dus 1 dag voor jullie zijn.dan komen we mekaar zeker tegen.

groetjes

denk het wel dus hou ons vast maar een stoeltje vrij ,wordt wel gezellig met zoveel nederlanders en belgen :dag:

1 like