Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Er speelt muziek rond het zwembad als de animatie bezig is.Groetjes

foto,s
een bekende d.j

grt.joopenbep

14 likes

foto,s
amphi theater
bij vorige foto,s man met snor is mustafa

grt.

joopenbep

16 likes

Wauw… de shows zijn precies wel van een hoogstaand niveau ! Dat is geen animatie meer maar acrobatie !!!

Tot volgende week ginder:dag:

aan iedereen die nu vertrekt: goede reis; en de bilde: zeker voor jou, voor je inzet voor dit forum. wij moeten nog 6 weken wachten :dag:

2 likes

't Wordt tijd dat we kunnen vertrekken. :vak01:Ik begin serieus nerveus te worden verdorie.>>>
Nog 5 keer slapen, :slapen:hehehehehehehehe…enfin die laatste nacht zal gene vette worden…om 3 uur opstaan!!!:wub::turkey:

1 like

hallo iedereen,

Wij zijn al met aftellen begonnen en kijken uit naar ons vertrek op 13 juli.
Aan de vele berichten te zien ziet het er allemaal heel goed uit.Wij hopen op een leuke en toffe vakantie en hopen jullie daar zien dan kunnen we samen ene pakken aan de bar en op de fijne kennismaking.

groetjescheer:dag:

5 likes

Hier van hetzelfde … ook op 13 Juli :vak02:

Da’s genoteerd om ene te drinken :thumbsup:

Groetjes terug :dag:

1 like

Hallo, MaCaSa cheer
Ook wij zijn aan het aftellen, alhoewel het er vlug
zal zijn, en zijn al benieuwd om jullie terug te zien
allee als je ons nog herkend hecheergrapje hoor
maar je weet nooit he na een jaartje
kijken er alvast naar uit
vele groetjes PLUCHE:kus:

2 likes

Hallo, JOVADIcheer
zo te zien vertrekken jullie ook op 13 JULI
is dit ook vanuit zaventem>>>
PLUCHE

1 like

Jullie vertrekken ook van zaventem.Dan zien we misschien elkaar daar al in de vroege uurtjes.

groetjes

JOVADI,
wij vertrekken net als MaCaSa 6u 10>>>
PLUCHE

1 like

Maandenlang vol belangstelling alle berichtjes gevolgd ivm Granada Resort. Op 13 juli is het dan eindelijk zover… We kijken er echt naar uit en zijn alle mensen die zoveel moeite hebben gedaan om info en fotomateriaal te plaatsen enorm dankbaar. Van harte dank voor de nuttige info aan onze voorgangers! En aan hen die nog moeten vertrekken “goede reis” en misschien tot ziens! (het belooft druk te worden in Zaventem op 13/07 :slight_smile:
Rode handdoeken liggen al klaar :slight_smile:
Yolande & Ludo (= Tiga) vertrek 13/07 06.10 Zaventem

2 likes

:zon02:Wij zijn vannacht veilig en wel thuis gekomen na een weekje SUPER vakantie in een SUPER hotel. Het eten, de bediening, de service,…alles was zeer goed. Toen we in Granada aankwamen wel even op onze kamer moeten wachten, maar uiteindelijk een kamer op de vierde verdieping gekregen, die volgens mij nog niet gebruikt was. Het kluisje stond nog niet verankerd en ik kreeg ook de code niet ingesteld. De lichtjes buiten bij de deur" do not disturb" en “make up room” werkten niet, zijn dit direkt gaan melden bij de receptie en in vijf minuten was alles gefikst. Na enkele dagen begon mijn bed te kraken en te piepen bij elke beweging:wub::ook dit gemeld en dezelfde dag verholpen. Het eten in het main restaurant was zo lekker en uitgebreid dat wij zelfs vergeten zijn om te reserveren voor de a la carte restaurants. En dan bedoel ik echt: niet aan gedacht. Ook nooit last ondervonden om een plaatsje te bemachtigen in het resto, als je niet om zeven uur bij de opening van de bufetten staat te dringen is dit echt geen probleem. Ook als je om half acht gaat dineren zal je zeker niet omkomen van de honger. Een opsomming van de eetmogelijkheden: Ontbijt van 7 tot 9, laat ontbijt van 9 tot 11, snackbar opent om 10 tot 16, lunch van 12:30 tot 14, diner van 19 tot 21, ijsjes van 12 tot 18, patiserie en fruit van 17 tot 18, lobby bar van 9 tot 24, poolbar(bij de snackbar) van 10 tot 18, bar op de pier van 10 tot 18,
atriumbar van 10 tot 24, disco(nu nog op de pier, maar zeer binnenkort onder het amphitheater) 23 tot 2, Irish pub van 16 tot 9. Wie dan nog honger of dorst lijdt begrijp ik echt niet.
Wat de ligbedden bij het zwembad betreft, wij hebben ook hier nooit echt problemen gehad om een plaatsje te vinden voor vier personen. Als jullie willen opstaan om vier uur om je handoeken te leggen dan is dit jullie goede recht, maar bedenk wel dat je zo het probleem allen helpt te verergeren, want er zullen steeds mensen zijn die dit nog vroeger gaan doen dan jullie en zo geraak je natuurlijk in en vicieuze cirkel, ik doe hier in ieder geval niet aan mee.
Wat het strand betreft, ER IS GEEN STRAND. Maar mogelijkheden genoeg om te zwemmen. Zeer groot zwembad aan de snackbar( diepte 1,55m), zwembad met glijbanen aan het amphitheater( diepte 1,20m), zwembad aan het spa center( diepte 1,40m)(dit is een binnenbad met een sas naar buiten) en natuurlijk niet te vergeten de zee voor de meer geoefende zwemmer.En niet te vergeten het kinder plonsbad met een diepte van 0,40m.
Ook veel forumleden ontmoet, Rasser(Waar we mee samen gegaan zijn), Hedwig, Snelle Eddy, Joop en Bep met hun vrienden, Joycetje, Joseph en nog een heel stel andere mensen die alleen passief het forum hadden gelezen.
We zijn wel een beetje jaloers op de Rasser want hij blijft nog een week.
Maar echt wij zijn super tevreden dat we dit hotel gekozen hebben, HET HEEFT ECHT ALLES OM HET JE NAAR JE ZIN TE MAKEN
P.S. De a la carte’s zij inderdaad maar toegankelijk vanaf tien jaar.
De volgende dagen zal ik zeker nog wat foto’s plaatsen
Groeten
Flipper:kus:

28 likes

hallo bedankt voor het goede nieuws .Wij vertrekken van21jullie tot 4aug.
en verlangen nu nog meer.Aan de mensen die vertrekken goede reis gewenst.groetjescheer>>>:zon02:

Hier reeds enkele van de beloofde foto’s

19 likes

[attach]5568[/attach]
[attach]5569[/attach]

[attach]5571[/attach]

[attach]5572[/attach]

[attach]5573[/attach]

[attach]5574[/attach]

[attach]5575[/attach]

[attach]5576[/attach]

27 likes

Hoi,

Aan iedereen bedankt voor de mooie foto’s. Ook wij zijn volop aan 't aftellen, op 3 juli is 't zover. Ons eerst nog een beetje concentreren op de schoolresulaten en dan kunnen we vertrekken>>>.

We zullen vast veel forumleden in levende lijve ontmoeten.

Tot gauw.

Petra

omg !! die schoolresultaten e xd
ik ben keizenuwachtig voor dinsdag , kmoet er om half 5 om .
en woensdag vertrekke wij naar granada , als ik een goe rapport heb kan ik zeker dubbel geniete van mijn vakantie in granada en de rest van vakantie :slight_smile: Xx