Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

granada
wat betreft de bedjes mustafa heeft mij gezegd dat er 1000 tot 1500 bedjes zijn.nu gaat het alleen erom waar wil je liggen en dat zal wel een probleem worden want je kan niet allemaal op het steiger liggen dus zal je vroeg op moeten staan om een plek te vinden waar jij wilt liggen.
toen wij er waren zat het zo goed als vol.alleen er waren heel veel mensen die een kamer hadden met drie terwijl ze maar met ze tweeen waren dat zal dan wel anders zijn 3 is 3 en 4 is 4 dat houd in dat er meer mensen in het park aanwezig zullen zijn.dat houd in als je met 6 of 8 of 13 personen bij elkaar wilt liggen dat je vroeg op moet staan en dan lig je wel waar je wilt en bij elkaar.
ik wens julie een hele fijne vacantie en weet zeker als je vroeg opstaat dat dit echt wel gaat lukken.
grt.
joopenbep

21 likes

maar ali die hostess kan daar toch ook ni aan doen aan die problemen e , ze kan die problemen alleen amar voorleggen ze heeft ook geen toverstokje om al deze problemen weg te hokus pokussen hé :stuck_out_tongue:
maar ik denk toch wel dat granada zijn gasten goed behandelt hoor , ze zullen wel zorgen dat iedereen plaats heeft wees gerust alles zal wel goed komen , wij zijn ginder binnen 10 dagen X en ik kijk er al naar uit hehe :slight_smile:

3 likes

granada

met drie bedden
was ik vergeten er bij te zetten

grt.

joopenbep

2 likes

Nog 8 dagen en we staan ook vertrekkensklaar om naar Granada te gaan.
Het aftellen is hier volop bezig en kunnen alleen maar zeggen dat we er zin in hebben.

1 like

foto,s

grt.
joopenbep

20 likes

wij hebben deze brief ook gekregen en hebben naar sunjets gebeld en hebben het antwoord gekregen om dit aan de receptie te bespreken,daar het niet in de brochure stond kan het misschien nog in orde komen. misschien komt het wel vlugger in orde als er meerdere personen dit doen
en ik vind ook dat kinderen recht hebben op lekker eten en tenslotte ga ik met mijn gezin op reis

1 like

Eindelijk is het zover! >>> >>> >>>

Alles ligt om vanavond in te pakken.
Morgen stijgen we om 06.05 op in Brussel.

Ik hoop dat ik veel mensen van het forum ga ontmoeten in Granada!
De andere wens ik een héél fijne reis toe, die bijna naar huis moeten keren geniet nog van de laatste momenten!!! :zon02:

Dag Debilde,:dag:

Wij zijn reeds een goeie 2 weken terug thuis uit Granada…
Ik wens jullie allen een zonnig en voorral een zorgeloos verblijf in het zeer mooie hotel Granada, wij hebben er een fantastisch verlof gehad…omzeggens GEEN russen gezien ! En nogmaals bedankt voor al hetgene dat jij reeds voor de forum mensen gedaan en getoond hebt !
Nog de groetjes uit het zonnige Gistel en hopelijk ontmoeten we elkaar wel nog eens.

het allerbeste. cheer

evandous :vak01:

3 likes

DeBilde een goede reis en misschien tot zondag :vak02:

Want voor ons komt het ook eindelijk dichterbij nog maar een paar dagen en dan vertrekken we richting Granada!

Nog bedankt voor de vele en de leuke foto’s Joop en Bep en de rest voor de verhalen! We kijken zeer uit naar onze vakantie!

2 likes

Bedankt!
Da’s goed, hopelijk komen we elkaar tegen daar :slight_smile: :dag:

granada
ik wens iedereen die nu weg gaat de bilde manon een hele goede vacantie toe .ben best wel jaloers maar ja ik heb het al gehad.
weet zeker dat het hotel zeeeeeer goed bevalt het eten is voortreffelijk
drankjes zijn er ,alleen je moet vroeg opstaan maar dan kan je wel op je bedje slapen .een goede vlucht.

grt.

joopenbep

3 likes

Nog een klein fait-divers vraagje voor diegenen die er al waren… speelt er muziek rond het zwembad of neem ik best mijn eigen mp-3 speler of radiootje mee?

Hallo, De Bilde cheer
Alvast een prettige vakantie gewenst :zon02:
en geniet er eindelijk maar van, wij tellen ondertussen af
groetjes PLUCHE :dag:

Dag scoobidoo,
er is muziek rond het zwembad. Je kan natuurlijk nog altijd jouw mp3 meenemen om naar te luisteren als die muziek jou niet echt ligt. Er wordt zo een beetje van alles gedraaid.
Groetjes, Hedwig

1 like

Thanks Hedwig… ik ben niet zo’n moeilijke als het op luistermuziek aankomt maar heb wel graag wat muziek als ik lig te genieten. Nu weet ik dat ik mijn mp3 wel kan thuislaten. Ik gebruik die enkel op vakantie en dan weet ik dat ik dus niet moet beginnen downloaden etc… weer wat extra tijd dus cheer

1 like

aan allen die vertrekkensklaar staan, een goede vakantie gewenst en geniet er ginder maar van. Toen wij daar waren was het zeer warm.
Wij zijn ondertussen al terug thuis en hebben toch van onze vakantie genoten. Ik denk niet dat we nog veel kunnen bijvoegen bij het verslag dat we in het begin van ons verblijf op het forum hebben gezet en de zeer uitgebreide verslagen van missyjanice. En natuurlijk niet te vergeten de ondertussen ontelbare foto’s van joop en bep.

Toch nog een paar tips voor ter plaatse :

wanneer je aankomt en je stelt schade vast in je kamer, gelieve dit onmiddellijk te melden. Anders kan je misschien een factuurtje gepresenteerd krijgen op het einde van je verblijf. Dat is onze vrienden overkomen. Toen de bellboy de frigo liet zien en opendeed vielen de flesjes eruit omdat het rekje kapot was. Hij heeft dat er terug ingezet en klaar was kees (maar natuurlijk niet echt gerepareerd). Toen onze vrienden uitcheckten kregen ze te horen dat ze hiervoor 15 euro moesten betalen. Natuurlijk een gepalaver en gediscussieer tot dat de bellboy er werd bijgeroepen die gelukking kon bevestigen dat dat al stuk was en dat hij dat in feite had gerapporteerd aan de receptie.

de laaste dag hebben we gezien dat de mensen die de witte handdoeken uit de badkamer hadden meegenomen naar het zwembad deze ter plekke moesten afgeven. hoe dat ze dan dit tekort van handdoeken in hun kamer gaan uitleggen weet ik ook niet. want hiervoor riskeer je ook een factuurtje te krijgen.

na herhaaldelijke pogingen bij het management om iets te doen aan dat handdoekje leggen werd er uiteindelijk een affiche opgehangen waarop vermeld stond dat dit niet toegelaten was. Dit was een A4’tje waarop dit in 4 talen stond vermeld. Dit hing enkel of hangt nog rechts onderaan op het bord aan het zwembad met de uitslagen van de voetbal. OK, tot zover. Ik had wel zo een beetje het gevoel dat dit is zoals de kleine lettertjes op een bijsluiter : niemand leest ze en staan ergens waar er niemand op let. Maar ze hadden dus hun plicht gedaan om dit te melden. Van enige actie is er echter nooit veel gezien geweest. We hebben geen enkele handdoek zien wegnemen. Op een zeker moment zelf zaten wij op de pier en zijn er zeker een tiental zetels gereserveerd gebleven van 's morgen vroeg tot 2 uur in de namiddag voor er iemand kwam opliggen. Ondertussen hebben wij natuurlijk wel veel mensen zien zoeken naar een plaatsje.
Wij gingen me ons vieren altijd juist voor het ontbijt een plaatsje zoeken. En dat is nooit echt een probleem geweest. Voor grotere groepen natuurlijk wel. Wie veel later kwam kijken kon natuurlijk wel een tijdje zoeken of kon altijd aan de mensen van het hotel vragen om zetels bij te zetten.

Wij zijn wel met verdriet in het hart zondag avond vertrokken. Het was zeer leuk om de forumvrienden in levende lijve te kunnen ontmoeten en samen te zitten. En ze zijn ons allemaal komen uitwuiven. Dat was echt tof. Hartelijk dank hiervoor.

Nu is het natuurlijk terug naar het leven van elke dag. Maar we hebben de fotootjes nog om naar te kijken. :zon02:

Zo, aan allen die er nog zijn, nog een prettige verderzetting van de vakantie,
aan allen die klaar staan om te vertrekken, nog een prettige vakantie.

Groetjes, Hedwig

14 likes

Hallo iedereen,

Aan allen die moeten vertrekken een goede vlucht toegewenst. Wij zijn ook aan het aftellen. Gisteren zijn onze ticketten in de bus gevallen, dus dan komt het echt kort he. Wij vertrekken op 1 juli en onze vlucht is gepland om 10.00 uur. Dus normaal gezien zijn we in het hotel in de late namiddag.

2 likes

debilde,:dag::dag:
we wensen jullie een heel goede reis toe,geniet ervan en hou ons op de hoogte als je kan.voor ons is het nog een beetje werken en de dagen aftellen.Veel plezier,ook met de andere forumlezers.groetjes
ronny,lucie en shelley:zon02::zon02:

wij ook :zon02: krijg er steeds meer zin in cheergroetjes margriet

1 like

hoi de bilde en anderen die nu vertrekken of de komende dagen
een heel tof verblijf daar in granada!!!:zon02:
en een goeie reis gewenstcheer
chico carla en kids:dag::dag::dag:
>>>