Is Mustafa al op de hoogte van het probleem dat er te weinig ligbedden zullen zijn in juli en augustus want mocht het zo zijn dat je niet vroeg je handdoek mag leggen en er niet te veel plaats is ja wat dan we kunnen toch moeilijk op elkaar liggen hé en constant in het zwembad als je na een teusje wil een tukje doen das ook geen optie.
Hopelijk moeten we niet zelf zorgen voor een oplossing.
Allé we zullen nog wel horen hoe het evolueert, maar aan allen die er zijn en nog moeten gaan geniet ervan .
groetjes Tania
We gaan afwachten wat de toeristen te zeggen hebben die vanaf juli daar verblijven. Hopelijk houden ze ons zoals alle anderen op de hoogte van de evolutie in het hotel. :vak01:
Een goede zonnige morgen even voor de mensen die er zijn geweest en nu zijn … was het hotel nu niet helemaal vol dan ? ivb met de ligstoelen en plekken bij het zwembad en de pier … wat zegt de managment hier van dan ? is hier gewoon geen plek voor of zijn er gewoon te weinig ligstoelen en parasols ben zeer benieuwd … :mad: groetjes margriet :dag:oja hoe is het trouwens met de russen zijn die er nog aanwezig ?
't Is te hopen dat er genoeg ligbedden zijn. Ik heb dat al meegemaakt in Kervansaray in Bodrum. Daar moesten we verdorie om 5 uur uit ons bed om een plaatske te bemachtigen. Aan de andere kant was het om dat uur wel rustig aan 't zwembad en kon je er nog een paar uur slapen wat soms beter lukte dan in de kamer. Maar iedere dag om 5 uur uit zijn bed om met een hoop handdoeken naar ‘t zwembad te “strompelen”(vooral als je de dag voordien er pas om 2 uur in lag’ en met de nodige drank), was me toch wxat overdreven.
Nu wat betreft dat eten in de à la carte restaurants. In de brochure stond er niets van dat kinderen niet toegelaten zijn. Moeten we die dan aan de inkom vastbinden? Hebben ze wel 't recht om deze te verbieden? We hebben er wel voor betaald hé. Mij persoonlijk interesseert dit niet als 't eten in de restaurants goed is, maar juist is juist. Anders moesten we maar doen zoals de Russen…veel van ons kl… maken en agressief overkomen.
Enfin, we zullen 't er maar 't beste van maken en proberen ons te amuseren hé!
Hallo vakantiegangers,
Hier hoor je nog eens iets van mij. Ik vind dat we niet zo vlug moeten paniekeren, we zullen het moeten afwachten totdat we het ginder zelf ondervinden. Wij persoonlijk gaan al veel jaren naar Turkije en het is toch wel een vaak voorkomend probleem in het topseizoen. Ik heb op al die jaren nog maar 1 keer niet moeten opstaan om een plaatsje te hebben en dat was in Marmaris. Wijzelf zijn nu toch ook aan het aftellen hoor, vandaag 14 dagen zitten we in het vliegtuig richting Granada. Zoals ik al veel heb kunnen lezen op het forum is het eten van goede kwaliteit, wat toch ook belangrijk is. Voor alle mensen die ons zo goed op de hoogte hebben gehouden van het reilen en zeilen BEDANKT. Voor al diegene die nog moeten vertrekken een toffe vakantie, en wie weet tot binnenkort. Wij zijn er van 1 juli tot 15 juli en dit met 13 personen. (jullie zullen ons wel horen)
foto morgane
Hoi Vanderauwera,
Als jullie toch met zoveel zijn als je s’morgens de handdoeken legt kun je ineens de hele pier niet vol leggen dat alle belgen hun plaatsje zeker zijn( grapje hoor) of elk op z’n beurt dan moet niet iedereen iedere morgen om 5u op ?
Maar wat als je s’morgens om 5u je handdoek legt en je om 9u toekomt en alles is weg je kan ze toch niet vastplakken aan je ligbed?
Zoals ik al zei moest je in Kervansaray er gewoon blijven op liggen. Dus om 5 uur op, handdoekje leggen en verder maffen tot 9 uur.
zijn wij ook geweest in kervansaray cheer ook vroeg opstaan in je vakantie waren ook te weinig ligstoelen
dus ik wacht het maar af in granada, denk wel dat ze hier een oplossing voor proberen te vinden zoals ik hier over van alles lees een probleem wordt snel opgelost :chin: teminste ze doen hun best , we zullen zien :dag:
dat is wel waar,maar dit wil ook wel zeggen dat de ouders van jonge kinderen ook gestraft worden om eens a la carte te gaan eten.Waar het hotel dan misschien voor een oplossing kan zorgen is:vb een animator van de miniclub aanbieden om met die kindjes samen te eten en daarna allemaal naar de minidisco te gaan.Wij hebben alvast geen probleem maar mijn zus die samen met ons is wel (6jarige):tear::crybaby:
groetjes
Ronny,Lucie en Shelley:wub:
lol2ik zou beter eerst alle commentaren lezen voor ik zef reageer,lol2lol2maar 'k ben wel blij dat er nog mensen op dezelfde golflengte zitten.cheerAlle klanten van sunjets hebben gisteren die brief gekregen,ze dekken zich in met op voorhand een erratum te sturen,zo heb je geen geldige reden om een klacht in te dienen en is de enige optie die geen optie is:je reis annuleren.slim he!!!dit is de macht van de touroperators:mad:
Ik heb gisteren aan mijn reisorganisatie doorgegeven wat er op deze site stond mbt a la carte, dit is hun reactie:
Het is inderdaad zo dat zij bericht hebben ontvangen dat de a la carte restaurants niet allemaal toegankelijk zijn voor de kinderen.
Wel toegankelijk is het Turks en Frans a la carte restaurant en niet toegankelijk is het Vis, Chinees, Marokkaans en het Japans.
Dit is ontstaan doordat er nogal problemen geweest zijn dat kinderen het eten in deze restaurant niet naar wens vonden en er geen aparte kindermenu’s werden geserveerd.
Daarop heeft het management besloten om het voor iedereen beter te maken. Daarnaast geldt voor de a la carte restaurants dat ze altijd alleen maar op basis van reservering een dag van te voren zijn.
De medewerkster van het reisburo liet weten dat er recentelijk 2 collega’s in het hotel zijn geweest en zij het super naar hun zin hebben gehad en dat er toch echt wel een strand is.
Het probleem van de bedjes is natuurlijk een veel voorkomend probleem en dit zal ongetwijfeld bij het management bekend zijn.
marietje
ik zeg je dat ze liegen want er is GEEN STRAND.
GRT, JOOPENBEP
Hoi Joopenbep,:dag:
Al een beetje aangepast aan thuis, wat is het jammer dat deze mooie vakantie reeds voorbij is, nogmaals dank voor de gezellige momenten samen in een super hotel!!!
De groeten van ons groepje, en inderdaad er is GEEN STRAND maar voor de rest ALLES is aanwezig!!!cheer
Strand
of ze bedoelen dit 25 meter grtote keien.
Grt.
Joopenbep
Toch jammer dat ze dat beetje strand niet echt aanleggen, het zou het plaatsgebrek een beetje oplossen…er zijn altijd mensen die liever aan het strand liggen!
Wij in ieder geval wel, hadden we dit op voorhand geweten hadden we zeker voor een ander hotel gekozen, maar we gaan het avontuur nu toch aan!!
Tot in augustus!
7-18 aug!
strand
als je hier wilt liggen???
grt.
joopenbep
strand
er zij zeven van die hokken
en daar hoef je geen bedje te reseveren
grt.
joopenbep
Da’s daar wel intiem hé.
Hallo iedereen, tijdje van weggeweest, wij zijn naar Granada geweest van 1 tem 14 juni, en hebben eigenlijk echt een goeie vakantie achter de rug, transfertijd is ongeveer een uurtje half in het terugkeren deden wij daar minder lang over, dan hadden we meer een taxibusje en moesten we enkel 1 hotel doen , een koppeltje ophalen, iets verder dan ons hotel.
Het is geen al te groot hotel, het gebouw zelf maar buiten is het beperkter, wel heel erg mooi en luxueus, alles blinkt en is echt prachtig gebouwt…
Dus het domein is kleiner dan ik verwachtte en wat wij ook gewoon zijn, maar al bij al viel ook dit wel nog mee, zwembad groot genoeg, je hebt ook aan de glijbanen achteraan boven een groot en minder diep zwembad.
Wat betreft het eten: geweldig!!! je moet weten dat wij héél wat goeie 5 sterren hotels hebben bezocht en wij echt verrast waren van deze hotelkeuken, elke dag iets anders, enorm gevarieerd, lekker en warm… wel veel turkey en kip enzo maar dat zijn dingen die iedereen lust en het is altijd anders klaargemaakt. De snacks vonden wij iets minder, maar ook wel doenbaar, maar als je elke dag lekker kan lunchen binnen, in de friste, want moet zeggen de snacks staan echt in balkende zon, je kan onder parasol zitten maar dit is het , wij hopen dat ze dit aanpassen of iets voorzien want als je weet dat het in de zomermaanden juli - aug nog veel warmer zal zijn dan nu, dan zal daar geen kat eten volgens mij, je kan ook wel de snacks mee nemen tot aan je ligbed.
Het restaurant is ook krap… aan de buffeten heb je idd op sommige spitsuren 18.30 u a 19.30 bv bij ons toch kan je geen hond een slag geven, loopt iedereen tegen elkaar aan, kunnen ze het ook moeilijk halen om alles tijdig aan te vullen… wij gingen maar altijd iets voor 20u binnen en hadden dan ruim te tijd om soep voorgerecht en hoofdgerecht te halen met dessert, want moet wel zeggen om 21u is het gedaan en echt gedaan, alles wordt weggehaald, je kan ook buiten altijd naar de showcooking gaan , elke avond iets anders, heel erg lekker.
Dus over de keuken waren wij bijzonder tevreden, over de bediening daarintegen … daar is nog werk aan hoor, héél wat dingen zien gebeuren die in een 5* niet kunnen… er zijn er sommigen ook liever lui dan moe… en ze hebben ook nog de talenkennis niet genoeg om ons Belgen te begrijpen, als je Duits kan ben je daar in zeer goeie handen…
Er is smorgens ook een wachttijd aan het brood waar je moet snijden, wij hebben dit doorgegeven aan ons contact van PR en die ging daar werk van maken,… er was maar één snijplank vandaar. Er is vers fruitsap ook.
Betreffende de ligplaatsen… je moet idd je wekker erg vroeg zetten lees: tussen vier en vijf om een goeie plaats te hebben , als je maar om 7u gaat, ligt alles vol, ongeloofelijk dit hebben wij nooit eerder meegemaakt, ze zouden daar nu gelijk verandering in brengen door, de handdoek die je binnenbrengt te vervangen door een kaartje inplaats van andere handdoek en met dat kaartje zou je dan maar sanderendaags om een verse handdoek kunnen vanaf bepaald uur… maar ze moeten nog bekijken hoe ze dit op punt zetten want je hebt altijd vroege vogels die om half zeven al een zwemtje doen hé.
De miniclub is vanaf vier jaar, wel heel erg vriendelijk team, leuke dingen, ik stak mijn tweeling van 16mnd daar even binnen om kennis te maken, ze waren overvriendelijk echt, lief, direct speelgoed gekregen en een babbeltje kunnen slaan.
De a la cartes is idd zo dat je GEEN kinderen kan meenemen ! Dit is verboden, wij wisten dit niet en kwamen voor de verassing te staan, ons gezelschap bleef wij gingen nr hoofdresto.
Dus je moet het niet proberen lukt toch niet. En aan andere kant zo zit je wel eens echt in de rust hoor, wij wisselden eens af met mijn ouders, elk om beurt met kindjes, en het was wel genieten. Wat soms wel vervelend is als je dan een intiem etentje plant, dat je naast andere mensen vliegt, door plaatsgebrek deel je soms de tafel. Ze vragen wel vooraf welke nationaliteiten je verkiest.