Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

mijn kinderen gaan al heel lang overal mee gaan eten en gastronomisch ook het is gelijk je het de kinderen gewoon maakt hé dat is van alles zo

5 likes

helemaal mee eens :dag:

dat vindt ik ook de mijne zijn 11 en 14 en wij hebben ook betaald juist gelijk een ander :mad:

1 like

hey natje wil je morgan even voor
de competer zetten
dan kunnen we is chatten

groetjes pluim (jade)

hallo ik ben morgane

1 like

:vak02:hallo jade ik ben morgane>>>

1 like

jullie zijn toch online
mag ik jullie e-mail adres
misschien ?
aan morgane

groetjes jade:wereld:

jullie zijn toch online
mag ik jullie e-mail adres
misschien ?

groetjes jade:wereld:

hallo,
wij hebben deze brief ook ontvangen vandaag en wij vertrekken 20aug.
op zich heb ik daar geen problemen mee aangezien mijn kinderen ouder zijn dan 12j en die toch nooit willen eten in die a-la carte restaurants, zij eten in het main restaurant en wij gaan dan terwijl a-la carte gaan eten.
natuurlijk met kleine kindjes lukt dat niet zo, jammer

[EMAIL=“morganneke1@hotmail.com”]morganneke1@hotmail.com

1 like

[EMAIL=“morganeke1@hotmail.com”]morganeke1@hotmail.com

1 like

wij hebben deze brief vandaag ook gekregen , alleen moete we onze tickets nog krijgen , binne vandaag en 2 weken vertrekken we , dus hopelijk blijven die tickets ni te lang meer weg … X

kijk is bij je mails
ik heb je er 1 gestuurd
ga jij er een foto,
van jou bijzetten

aan morgane

van jade>>>:zon02:

http://www.lachmee.nl

Morgane hoe zet je een foto van jou of mij maakt niet uit
op deze site
:slapen::kus::slapen::slapen::p:smoke:

beste forum leden

de lig plaatsen gaat zeker in het hoog seizoen problemen brengen en dat weten ze zelf ook,want het hotel sluit in november en word dan voor
TIENTALLEN MILJOENEN aangepast c.q. verbouwd.
maar daar hebben julie we nu niets aan.ik hoop voor julie dat ik het mis heb en dat julie alle een goede vacantie hebben.maar je moet wel (HEEL)
vroeg opstaan. wantdie blockworsten (DUITSERS) doen het wel.
ik wens alle die nog weg moeten een hele prettige en goede vacantie.

grt.
joopenbep

9 likes

Hoi wel vreemd, wij hebben een paar x a la carte gegeten en er stonden bij de chinees-, vis- en Italiaansrestaurant kinderstoelen???.
Gewoon jezelf en partner opgeven, je kind meenemen. Lukt het niet kan je altijd nog naar het lopend buffet.
Veel succes en plezier.
Groetjes Wilma

3 likes

Moeten ze nu echt dit hotel in november sluiten om miljoenen kosten aan verbouwingen te doen??? :paranoid:
Of is dit een grap? :confused:

Het hotel is toch nog maar pas klaar? Of toch bijna?

Ze weten dus nu al (en misschien al vroeger) dat er tijdens het hoogseizoen grote problemen zullen zijn met een nijpent te kort aan plaatsen buiten en in de restaurants of zo?

Hoe gaan ze dit oplossen???

Het is nu wel een beetje laat hé!!!

Wat gaan ze aan hun klanten zeggen in juli en augustus die gaan reclameren over plaatsgebrek?
“We gaan verbouwen in november!!!” :redface:

Ze hadden dan misschien beter gewacht om het hotel te openen?

4 likes

Nou wordt nadenken daar voor mustafa :mad: zou toch belachelijk zijn dat je in een 5 sterren hotel met je rode handdoekje in het gras moest liggen zonder parasolletje :vak02:ben benieuwd wat ze hier weer oplossing voor vinden in het hoogseizoen, wij wachten af 14/7 komen we er achter waar we liggen, nemen het matras van het bed mee na beneden lol2 groetjes margriet :dag:

2 likes

Als ik dat zo lees moeten we allemaal om 4u 's nachts onze wekker zetten en naar de ligbedjes sluipen om onze handdoek te gaan leggen :mad:

Het wordt onze eerste vakantie mét baby in een all-in resort en het zal dus erg spannend worden. Misschien komen we wel volledig gestresseerd terug thuis :dag: Als er in de à la carte-restaurants kinderstoeltjes staan, is het toch maar logisch dat daar kinderen zitten hé. Ik kan mijn dochtertje van anderhalf nog niet naar de kids club sturen lol2

Nu ja, ik hoop nog steeds op een oplossing tegen eind juli en wil vanaf nu alleen nog maar positieve berichten lezen want ik ben volop aan het aftellen en wil ontstressen onder de Turkse zon, en liefst op een ligbed :vak01:

3 likes

Mustafa heeft aan mij het volgende geschreven was wel in maart, maar wij kunnen hem daar wel aan houden natuurlijk:

Thanks for your kind interest to our Hotel, first of all.

There is going to be enough place for everybody at the beach and pool totally.
There is going to be some Russian Guests as well, but it is hard to say how many
Russian will be in the Hotel. This is the first year for us and we can not say this ecxactly now.
But this is clear that the Russian Guests will not be more than 20% during the period of your stay.
in some periods not more than 5%.

We hope that this mail helps enough to answer your question.

Kind Regards,

Mustafa Kadioglu
Granada Luxury Resort & Spa