Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Dag Hedwig,

Bedankt voor de informatie.Dan weet ik toch ongeveer hoe ik het aan de kinderen moet uiitleggen dat het niet de bedoeling is om in zee te gaan via de pier.Ik zal dan ook waterschoenen voorzien voor het geval ze toch eens in zee willen.Zand hebben ze niet nodig want ze verdragen dat niet aan hun voeten.
Wij zullen dus vooral in en rond het zwembad te vinden zijn :wink:

Ik zou het niet riskeren om kleine kinderen mee te nemen op de pier. Er zijn genoeg andere plaatsen in het hotel waar het minder gevaarlijk is voor kleine kinderen. Ze kunnen gemakkellijk onder de afspanning en kunnen zo in het water vallen van op een redelijk hoge hoogte. Ik zou dit niet doen.
Zowiezo gaan kinderen liever aan de speeltjes en de glijbaden in het water ploeteren.

2 likes

Lieve Joopenbep,

Van harte bedankt voor al hetgeen jullie hier op de site gedaan hebben tijdens jullie verblijf. Zoveel mooie verschillende foto’s, zoveel uitleg over het hotel enz… Echt waar… hartelijk dank. We zien er al naar uit om er te zijn, maar nog 1,5 maand geduld hebben. Wij wensen jullie een fijne terugreis en geniet nog van de laatste dagen.

Thanx. :kus::kus::kus:

2 likes

hallo hedwig dus er zijn wel lig plekken en stoelen genoeg ? ik vindt het altijd zo n strijd dat je er voor op moet staan , maar ze zijn er dus wel mee bezig ? ik heb ook wel eens gehoord dat er borden stonden bij het hotel zo vanaf … 8 uur en wie er dan eerder een handoek neerlegde gooide ze zo op een bult lol2 oke verder bedankt voor de uitleg groetjes margriet :dag:

1 like

onze laatste sorbet
tentjes in de tuin

grt.joopenbep

17 likes

Hoi allemaal,

Wij hebben vandaag een brief gekregen van sunjets dat kinderen onder de 12j niet toegelaten worden in de à la carte restaurants en dat er inderdaad voor de handdoeken een borg moet betaald worden is dit nu ook al zo? Wij vertrekken op 30 juni, zijn er nog mensen die hierover een brief ontvangen hebben?
Groetjes Tania

ja wij hebben deze brief ook gekregen,wij vertrekken op 27 juli,vind dit wel jammer onze jongste is 11jaar dus wij mogen nie gaan eten à la carte:-(:mad:

Ik heb deze brief ook ontvangen vandaag…

Jammer wel dat de kids niet mee kunnen gaan eten…

Binnen een weekje ga ik nu bijna aankomen in het hotel se, ik kan al ni meer wachten!!! :slight_smile:

in een à la carte restaurant wordt wel verondersteld om lekker te eten mijn vraag is dan ook een kind van 11 of 12 jaar die geen ervaring heeft met gastronomie dan daar wel thuis hoort
het is niet omdat het All in is dat alles kan Laat die kinderen genieten overdag in de snacks dat is veel leuker voor hen

De brief ook ontvangen vandaag, misschien dat we dit jaar nog kunnen bekomen dat het wel mag. Met de reden dat bij boeking dit niet vermeld was in de brochure. Is misschien het proberen waard?

Dat wordt dan met z’n 2en maar een keer a la carte eten en de kids maar in het restaurant laten niet echt handig, maar kinderen kennende zijn ze altijd zo klaar met eten en willen dan toch weer naar buiten, wel jammer. Wij hebben trouwens deze informatie niet ontvagen van alltours? Zou het alleen voor Sunjet gasten gelden (haha geintje, beetje flauw). Iedereen die binnenkort vertrekt heel veel plezier en iedereen die er nu nog zit, geniet nog heerlijk :vak02:

Vreemd… dus als je met kids gaat en à la carte wil eten, moet je ze maar alleen laten ofwat??? Sorry, dit vind ik niet kunnen !!! Oze dochter is anderhalf maar wij willen ook genieten van de à la carte restaurants… dat was toch all in ???

Deze brief ook ontvangen van sunjets:mad:. Voor ons gezelschap in september geen probleem (allemaal volwassenen), maar voor mijn broer en zijn gezin (waarvan 2 kinderen) die half juli vertrekken, vind ik het wel jammer en ook natuurlijk voor de andere gasten met kinderen. smkiek
Misschien een oplossing via de monitoren van de kinderclub: Dat zij zich ontfermen (dus samen gaan eten en daarna naar kinderdisco) over de kinderen van de gasten die à la carte willen gaan eten. Het hotel heeft voor dit probleem gezorgd, dus moeten zij een oplossing aanbieden. Want All-in is voor iedereen All-in en moet iedereen van dezelfde faciliteiten kunnen genieten.:wub:

Aan allen die nu in Granada vertoeven, geniet ervan en aan allen die nog moeten gaan, goede reis gewenst.:vak02:

De kindjes kunnen misschien eerst gaan eten in het gewone restaurant, en terwijl de ouders naar de à la carte gaan kunnen de kindjes naar de kinderclub gaan. :idea:

hallo allemaal
wij zijn jammer genoeg weer thuis.
hadden graag langer gebleven.
wat betreft a.la.carte
treur niet want het eten bij de buffetten is van hoge kwalietijd (SUPER)
VOOR DE MENSEN IN JULIE EN AUGUSTUS
ik ben bang dat jullie moeten vechten om een bedje plus parasol
zelf denk ik dat het park niet zo geschikt is voor kleine kinderen
in elk gevalik zou beslist niet OP DE PIER GAAN LIGGEN.het kleine strandje al zou ik er voor niks heen mogen en daar moeten verblijven zou ik niet gaan.en nog wat foto,s

grt.joopenbep

17 likes

foto, eten

grt.joopenbep

14 likes

foto,s
als er mensen zijn die de foto,s van de schilpad willen ff een mailtje

joopenbep

13 likes

Denken jullie dat alles zal klaar zijn tegen 25 juli?
Ook de discotheek?

Alvast nogmaals hartelijk dank voor alles.

Hallo,Forumvrienden cheer
Zo te lezen zal het krap worden met de ligbedden lol2
in JULI
straks moeten wij allen misschien ons eigen ligbed nog meenemen >>>
hoe lossen wij dat op :mad:
groetjes PLUCHE:dag:

1 like

In een hotel moeten ze voorzien dat iedere gast in en rond de zee en het zwembad kan zitten of liggen en dat er voor iedereen genoeg stoelen en zetels moeten beschikbaar zijn. Idem dito met de restaurants, iedereen moet plaats hebben, anders zijn er teveel kamers en te weinig andere accomodatie. Ik veronderstel dat dit hotel (zoals alle hotels) getekend, berekend en geplaatst werd onder begeleiding van ingenieurs die alles ingecalculeerd hebben. Dus… mag dit alles normaal gezien geen probleem zijn, ook niet als het hotel volgeboekt is tijdens de maanden juli en augustus. Indien dit niet zo is, dan zitten ze met een serieus probleem!!!

4 likes