Dag Pluche,
Dresscode gaat hier van het moment van short met T-shirt tot echt mooi opgekleed. Er zijn schijnbaar geen echte regels vastgesteld. Enkel dat het vrouwelijk schoon niet in bikini top binnen mag in het restaurant, ook tijdens de middag niet. Alles moet netjes ingepakt worden. lol2
Buiten is er 's middags ook een snack te krijgen maar daar is er geen dresscode. Lekker in de zon of onder parasol iets eten.
Groetjes, Hedwig
Dag Carla,
Er is een prijslijst maar die is natuurlijk flexibel, als je begrijpt wat ik bedoel. Om de mensen te lokken wordt er serieus met kortingen gegooid. Dat moet hier natuurlijk allemaal nog opstarten. Ik ken ze niet meer uit het hoofd maar dat moet zo ergens variëren tussen de 45 en 65/70 euro. Volgens mij moet je gewoon een beetje doen dat je niet geïnteresseerd bent en dan doen ze er wel een pak af. Ze willen dat spa center gewoon vol krijgen. Maar het is wel de moeite. Bij ons eerste bezoek/behandeling konden ze mooi per persoon vertellen wat er vast zat en zo. Zijn dus wel echt goed. Onze volgende behandelingen zijn daarop afgestemd. En het spa center is dus wel echt luxueus ingericht.
Groetjes, Hedwig en Martine
Bedankt voor info, en maar goed ook dat alles netjes
ingepakt moet zijn, want vind het trouwens niet netjes
als je een ganse dag mag rondlopen in bikini of zwembroek:was:
dat je er 'savonds nog moet mee gaan eten, zoals wij al mee
maakten in een 5 STERREN ! Nog een fijne vakantie, en wij tellen reeds
(13juli ) groetjes PLUCHE:dag:
Bedankt voor alle uitleg.
Het zijn misschien de mensen van het hotel die jullie handdoeken weggenomen hebben.
In ons hotel vorig jaar deden ze dit ook, de handdoeken wegnemen. Vind ik niet slecht. Zo krijgt iedereen een eerlijke kans.
Als het toeristen zijn dan is het zeker om de borgen terug te krijgen.
Als je zo iedere dag een paar handdoeken steelt, dan is dat snel verdiend.
Misschien is het ook niet slecht, zo zullen de mensen dan geen stoelen meer reserveren van s’morgens 5 uur.
spijtig genoeg:mad:
:vak01:Zo, de koffers zijn gepakt en ik hoop dat rasser zijn valiezen ook klaar zijn. Marc, ik heb een schoon rood petje meegenomen voor jou, zodat je hoofdje niet verbrand. Nog enkele uren aftellen en weg zijn we makker. We zullen er eens een goei lap op geven.:kus:
Goede reis en heel veel plezier!
En idd handdoekken leggen om 5 uur s’ochtends die moeten weg gehaald worden! Niet als je hem om 9 uur ofzo neerlegd! En de dresscode ben ik het ook zeker mee eens vind het anders zo raar staan! Helemaal opgemaakt enzo tussen de middag hoeft niet maar een jurkje ofzo voor de dames en een shirt voor de heren toch echt wel!
hallo voor de mensen die nu heen gaan probeer eens met die mustafa te praten dat ze daar regels voor maken voor die vroege vogels :mad: met die handoeken neer leggen midden in de nacht :slapen: dacht dat we op vakantie gingen cheergewoon vanaf een uur of 8 half 9 is toch normaal dacht ik nou ieder geval voor die mensen die nu gaan heel veel plezier wij moeten nog even wachten 14/7 tot 28/7 groetjes margriet :dag:
Hoi Joopenbep,
Nog een paar prettige vakantiedagen toegewenst van een neerslachtige en diepbedroefde thuiskomer na een schitterende vakantie in een prachtig hotel samen met leuke forumleden, uitgebreid verslag volgt later:was:
namree en vrienden
Hoi vakantiegangers nog aanwezig in granada, maak er nog een prettig verlof van want de dagen vliegen voorbijcheer
namree en vrienden.
Goede reis vanwege ons allemaal,en hou ons op de hoogte.
Ms wat die vroege uren betreft nu al eens met de chef gaan praten en voorstel doen BV:vanaf 8 uur en anders mogen de redders de handdoeken wegnemen.Wij hebben dit al een paar keer meegemaakt in Riu hotels.Is wel een luxe want je bent tenslotte op vakantie NO STRESS.
hihi wij vertrekke ook bijna ![]()
30 juni komt wel heel dicht bij
maar eerst pff nog examens op school , vrijdag beginne tot en met op mijn verjaardag woensdag 23 juni ![]()
en dan zijn we al thuis en die komende weosndag vertrekek wij ook nar granada , die dag ervoor dinsdat 29 juni rapportafhaling ^^ hopelijk gaat het goed zijn der zal ik zelf voor moete zorge en dan kan ik met veel plezier vertrekken naar hat paradijsje
Xx
cheerHoi Stefaan, veel geluk met je examens en dan maar profiteren in Granada. Succes.:beef:
wel namree ik heb u deze nacht gezien op de luchthaven je bent er niet op vermagerd groetjes wij vertrekken deze nacht:dag:
Hoy forum leden
heb nog wat foto,s van het eten genomen.
Grt.
Joopenbep
FOTO,S
grote zaal
winkeltjes in het hotel
en joseph en vrienden genieten bij de chinees
grt.
joopenbep
Hallo iedereen,
Hier zijn we ook al volop aan het aftellen en de dagen hier duren lang.29 juni vertrekken we en onze oudste zoon(9) heeft nu nog toetsen.Probleem is dat het allemaal zo vlug voorbij.
Willen jullie zeggen dat de plaatsen op de pier zo snel vol liggen met handdoeken of overal?
Nog een vraagje over de steiger is het wel veilig voor kleine kindjes? Onze kleinste is 6 maar is heel erg klein en ze lijkt meer op een kindje van 4.Kwestie van erdoor te vallen tussen de afspanningen
Kan men van daaruit ook in zee of dit te gevaarlijk?
De kleinste heeft een zwemvest.De oudste kan zwemmen maar hij moet zich wel af en toe nog ergens kunnen vasthouden of voet aan de grond kunnen zetten.
Aan iedereen die hier al foto’s en verslagen gepost heeft heeft heel erg bedankt en aan diegenen die er nog zijn of nog moeten gaan have fun en geniet van de vakantie
Dag Margriet,
Wij hebben dat hier al een paar keer aangekaart met de mensen van de receptie. Ze zijn er zich van bewust en beloofden iedere keer er iets aan te doen door bv borden te zetten dat het zal verboden worden maar tot hier toe hebben we daar nog niet veel van gezien. Dit is alleszins al besproken geweest tijdens managementmeetings. Volgens ons zitten ze daar een beetje vast omdat ze waarschijnlijk niet goed weten hoe dit aan te pakken zonder teveel golven te maken. Indien je dit doet moet je het met de juiste logica doen, anders valt het systeem in duigen.
Maar ja, we draaien mee in het systeem omdat we niet anders kunnen maar staan niet op om 5 uur in de morgen hiervoor. Wij gaan ontbijten en nemen dan de handdoeken mee.
Ik heb deze week op een ideaal plekje gelegen voor mij. Ik ben wel graag waar het warm is maar zit niet zo graag in de zon. Meestal onder een boom of zoiets dat de zon goed tegenhoudt. En de ruimte onder het terras aan dat kleine strandje is daarvoor ideaal. Uit de zon, kort tegen het water en frisse bries van de zee. Echt meer moet dat niet zijn.
En nu lekker gaan slapen. We zijn nu wel moe want zijn de ganse dag op pad geweest. Morgen is het dan terug lange afstand slenteren en 100 m rugliggen.
Groetjes, Hedwig
Dag bright,
Dat van die handdoeken is echt overal. Die stijgers zijn afgezet met 3 rijen dikke koorden die nogal slap hangen. Dus niet echt een afsluiting. Je kan van op die stijger in zee via een paar steile, metalen trappen of je loopt gewoon tot op het einde van de pier en daar heb je een brede houten trap die naar beneden gaat tot op zeeniveau.
Je kan ook in zee gaan via het kleine strandje. Daar heb je wel iets nodig aan de voeten om dit comfortabel te kunnen doen. Er is niet echt veel zand aanwezig.
Groetjes, Hedwig