Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Amaaai echt geweldig dat er een kaart is nu… cheer
Is de discotheek al open ?

Groetjes … :dag:

Dj Smash feat. Fast Food - “Волна” (Dj Antoine & Yoko Mix)

zalig liedje int turks :-p

partyyyy

:zon02:cheer:vak02:

is het mogelijk om ook (champagne) schuimwijn te drinken in verschillende bars ? ? ?

bedankt

efkes melden dat het nummer niet in het Turks is, maar in het Russisch!

ok foutje van de firma

Hallo mensen zijn weer teug na een goede vakantie in Granada. Elke dag wordt het aanbod van eten en drinken groter . Hotel is top .Hebben er van genoten was voor ons helemaal top. Is helaas veel te snel voorbij gegaan.

Bep en Joop jullie nog bedankt voor de gezelligheid .
We zijn weer thuis na een lange reis.Kwamen op het vliegveld om 03.15 en ons vluchtnummer was nergens te vinden .Achteraf bleek dat onze vlucht was omgeboekt naar 10.00
Hebben dus de hele nacht op het vliegveld gezeten.Waren kapot toen we om 15.00 thuis kwamen.
Dus mensen die met ado-travel reizen ik hoop dat het voor jullie beter loopt dan bij ons want wij werden op de heenreis ook niet bij het vliegveld opgehaald.
Na hulp van mensen van corendon na omweg toch in hotel gekomen.
Heel slecht geregeld dus van ado-travel dus mensen die reizen met hun let goed op.

Voor de rest niks dan lof over Granada dus voor degene die nog gaan heel veel plezier

Nog dikke:kus::kus::kus:voor Bep en Joop het was top:dag::dag::dag:

Groetjes Trudy en Richard en geniet nog van de cocktails de laatste paar daagjes Beppie

6 likes

Of anders iets meedoen zodat je goed herkenbaar bent.
Wij hebben nog 2 puntmutsen van Jupiler liggen (ook te gebruiken als toeter) lol2

2 likes

Misschien 2 vlagjes, belgisch en nederlands die doorgegeven worden. En aan de parasol bevestigd worden. Kunnen alle forumlezers samen troepen.

2 likes

Hallo,
Hier een klein live verslag van ons verblijf in Granada.
Het hotel is dus wel supper. Echt de grote luxe. Dat van dat er geen strand is en zo dat is gekend en is voor ons geen probleem. Er is in feite wel genoeg plaats. Alleen is het spijtig dat er voor het moment nog niets gedaan is aan het feit dat bepaalde vakantiegangers van 's morgens 5 uur de zetels gaan “reserveren” en dan pas half namiddag komen opdagen. Wij hebben dit al verschillende malen gemeld aan de receptie en ze zouden er iets aan doen. Onze 2 handdoeken (waarvoor wij een borg van 20 euro hebben betaald) zijn verdwenen. 's Morgens bij ontbijt handdoeken gelegd op zetels, 10 minuten later terug en hocus pocus, weg waren ze. Spijtig voorval. Wij kunnen het niet opbrengen om zo vroeg op te staan om te “reserveren”. Maar we vinden nog altijd een plaatsje bij het ontbijt zo rond half negen. Dus in feite geen probleem.
Maar mensen, voor de rest, het eten is dus goed, zeer goed. Genoeg, zelfs enorme, keuze, van alles en nog wat en zeer lekker. Het ontbijt is reuzegroot. Enorme keuze aan koeken, brood, vlees, etc… echt niets op aan te merken. Onmogelijk om op te noemen wat er allemaal te krijgen is. Het fruitsap is vers. Voor ieder wel iets wat hij of zij lekker vindt.
Shows 's avonds zijn ook zeer goed. Hoogstaande kwaliteit.
Wij en onze vrienden hadden de eerste dag problemen gemeld (kluisje stond niet vast en bubbelbad ging niet) voor het ontbijt. Tegen de tijd dat we terug waren op de kamer was dat al in orde. Dus als er iets is, niet zitten kniezen maar gewoon zeggen aan de receptie. Dat wordt genoteerd en zo snel mogelijk opgelost.
De coctails hebben we nog niet echt geprobeerd. We zullen dat binnenkort wel zeker doen. De Irish Pub is de enige die 's nachts open is. Dat is volgens mij ook wel voldoende. Dat is in de meeste all in hotels zo. Ze kunnen onmogelijk alles bars openhouden. Locale champagne is in alle bars te verkrijgen en is goed. Spijtig dat de temperatuur van alles niet altijd correct is maar dan gooi je er gewoon een paar ijsblokjes in.
En het personeel is supper vriendelijk.
Wij hebben ons hier ook laten verleiden voor het spa centrum. Die massages zijn dus wel overheerlijk (en wat een luxe daarbinnen). Na de eerste massage konden die gasten dus perfect vertellen wat er fout liep met onze fysiek. Indien gewenst kan je afspreken voor volgende sessies en die worden daar dan op geconcentreerd.
En natuurlijk, warm, zeeeeeeeeeeeer warm. Dus de boodschap is, voldoende vocht opnemen.
De discotheek is nog altijd in opbouw. Dat is voorlopig nog op de pier. Vind ik wel supper. Buiten in de openlucht.
We hebben hier al veel vrienden van het forum ontmoet. Niet echt bepaald door die rode handdoekjes maar gewoon door erkenning van foto’s die op het forum hebben gestaan. Ik leg mijn handdoekje wel altijd boven op de zetel.
Watersporten zijn er ook maar daar heb ik niet echt ervaring mee. Er zijn alleszins mensen aanwezig van Granada die hiervoor verantwoordelijk zijn en rondlopen en vragen of er interesse is. Op heuvel iets verwijderd van het hotel is er ook mogelijkheid om een soort benji te springen. Het gaat niet echt van boven naar beneden maar van beneden naar boven. En dan terug naar beneden natuurlijk. We kunnen dat zien vanaf onze zetel op de pier. De rekker wordt opgespannen en je wordt naar boven gekatapulteerd.
Voilà, een kort verslag en ik zal waarschijnlijk nog zaken vergeten zijn. Maar niet getreurd, gooit het maar op het forum. De volgende keer zal ik hierop dan terugkomen.
Nu iets gaan eten van de snacks. Ik begin nu wel een beetje honger en dorst te krijgen van al dat schrijven.
Tot schrijfs, Groetjes, Hedwig

28 likes

Hallo, Hedwigcheer
Bedankt om zo’n groot verslag uit te brengen
zo te zien komt het stilaan allemaal goed in granada
wel spijtig dat jullie handdoeken wegwaren:vak02:
zouden jullie mij ook kunnen zeggen of de mannen 'savonds verplicht
lange broek moeten dragen of mag een geklede short met hemd ook?
Alvast nog een fijne vakantie gewenst, en nog eens bedankt:zon02:
groetjes PLUCHE:dag:

hallo hedwig
ik heb een vraagje wat de prijzen zijn van de welness?
geniet nog van jullie van vakantie!!!
cheer:dag:
grz carla

1 like

hallo
elkedag schildpadden gezien maar vandaag zeer dicht bij.

grt. joopenbep

16 likes

da hadden we 2jaar geleden ook in amara beach toen kwam daar ook iedere middag een schildpad.we konden daar gewoon tussen zwemmen.Is leuk dat er daar ook zitten aan de steiger.
Nog heel veel plezier.
Groetjes:dag::dag:

:vak01:Nog één dagje en het is aan ons om te vertrekken.Mijn Belgische vlag ligt reeds klaar om mee te nemen en als we aan het zwembad vertoeven zal ik deze aan de parasol ophangen zo kunnen andere forumleden ons zeker snel weten te vinden. Morgen koffers pakken en weg wezen.>>>

2 likes

schilpad

grt.

joopenbep

7 likes

Dan wens ik u een super vakantie toe!

Tot wanneer blijf je? We kunnen elkaar misschien nog ontmoeten :slight_smile:

Vraagje aan de mensen ter plaatse:

Pluche vroeg het ook al , maar kan je in korte broek savonds gaan eten?

thx :vak02:

2 likes

tot 22 juni

1 like

Hello joopenbep…cheercheercheer
Prachtige foto’s van de schilpad…toen ik er was geen schilpad gezien !
Nog steeds mooi en warm weer…hier bij ons is het nog redelijk…vandaag geen regen gezien !
groetjes uit Gistel.
evandous :dag:

1 like

Jammer, ik kom de 23e uw kamer overnemen dan :wink:

hallo allemaal

het eten (buffet) is super de luxe.
cocktail kaart is aan gepast maar voor ons nog steeds niets bij ik hoop voor julie wel,allecocktails worden gevuld met serke drank en dan een vruchtensap uit de automaat.geen shaker.
s,avonds mag je in een nette korte broek eten.
bedjes reseveren JA vanaf 05.30 tussen 07.15-07.30 geen bedjes meer op het steiger dus vroeg opstaan.
snackbar:een min puntje 12.30 gaan de rol luiken voor 80% dicht in verband dat de felle zon op het eten staat te schijnen.
parasols op het stijger is de betonnen voet niet zwaar genoeg bij een beetje wind vallen ze om,heb er al twee in de zee zien liggen,en tien tallen bij de buren op schoot dus wakker blijven.
morgen officeele opening met burgemeester,wethouders,vuurwerk en nog LUXER eten.
heb alle forum leden ontmoet,en vanavond namree op de bus gezet
hij wou niet weg hahaha,ook vreemde mensen die vroegen of wij joop en bep waren volgden wel het forum maar schreven niets,de disco is nog steeds op de pier,heel gezellig. nog 3 dagen dan gaan wij weer naar huis
maar zal blij zijn als het october is want dan gaan wij weer terug en
geen spijt van.
er is wel bruiswijn nep champange

grt.

joopenbep

18 likes