Helemaal mee eens, wij hebben een prima vakantie gehad begin mei en volgens mij zijn er afgelopen maand alweer veel dingen nog beter geworden.
Probeer positief te denken en je hebt een prima vakantie.
Als je alles negatief benaderd is er op ieder hotel wel wat aan te merken.
Afstand van Antalya, de ligging en geen strand bij het hotel zijn bekend en veranderen niet dus niet iedere keer opnieuw over beginnen
Wij gaan in ieder geval terug en dat zouden we nooit doen wanneer het hotel slecht zou zijn.
We zijn wel zeer nieuwsgierig welke verbeteringen er nog plaatsvinden.
Hou ons op de hoogte.
Ons lijkt het ook zeer leuk om iedereen te ontmoeten van het Forum, ik reageer dan niet heel veel maar we lezen wel alles! Misschien een idee om iets opvallenders mee te nemen als een rood handdoekje want die hebben meerdere mensen ook uit andere landen! En we zullen hopen dat ze daar de wedstrijden van Nl uitzenden daar kunnen we elkaar zeker bij ontmoeten toch?
De foto’s zien er zeer goed uit! We hebben er heel veel zin in! nog maar 2,5 week voordat wij vertrekken! >>>
Het idee van bij de reisboeken op een bepaalde tijd afspreken of aan een bar maar dan iets later op de avond om te zien wie er van het forum zijn lijkt ons zeer gezellig! Voor degene die er nu zijn of al zijn geweest? Is er een makkelijk punt een bar ofzo waar je makkelijk bij kan zitten?
Nog weer een paar vraagjes hebben ze ook iets van Malibu en is er zoete wijn die een beetje te drinken is want voorgaande jaren was dat niet te drinken hihihi? En de kamers aan de landzijde zit daar een verschil in met die aan de zeezijde? En dat van de bars, is er dan geen bar open na 24.00 uur? Als laatste nog de vraag die cocktails van de kaart zoals de sex on the beach zijn die wel gewoon altijd te bestellen enz? En zit er in de kamers een bad en tv met bvn? Nou dit waren al mijn vragen weer hihi!
Zo denk ik er ook over! Ik zie het allemaal goed komen! Je kan altijd en overal gaan klagen als je wilt
Ik ben de dagen aan het aftellen!
@ Manon3004
Wij zullen elkaar dan zeker ontmoeten wanneer het fiere Oranje speelt :dag:
Ik hoop dat ergens een groot scherm of een hoekje voorzien gaat worden om het wk te volgen
dag jade ons dochter noemt morgane wij wonen in wevelgem en ze kijkt er ook naar uit om u te ontmoeten we zullen een rood handdoekje meebrengen ,tot in granada :dag:
Hello ;
het is hier Ellen , 13 jaar
1 van de kinderen
van de familie Cortois
komen met vier kinderen
naar Granada Luxury Resort van 12-26juli
en hoop veel vrienden te maken
hieronder vind u een foto met de kinderen die meegaan
ik ben het meisje met het roze topje aan , deze
foto is vorig jaar getrokken , ook in turkye .
wy hebben allemaal een rode handdoek by :wub:
Cortois & Margriet99.
We zijn daar ook die periode (wel zonder de dochter) maar dat kan ons niet tegenhouden om samen ene te drinken hé
Wij gaan samen met Pluche ( :kus:).
Als jullie het goed vinden zouden we (zoals hier al vermeld) ergens kunnen afspreken om elkaar makkelijk te kunnen ontmoeten?
Selamlamak (zou volgens google Turks moeten zijn voor groeten )
MaCaSa
Ik ga een geel hoedje opzetten gaan jullie ook veel in het
water zitten ?
Hebben jullie de fotos al gezien van de binnen zwembaden
en de sounas
das daar kei cool hoor
ge moet da zien
we zullen elkaar daar dan wel zien hé
groetjes Jade
hoi ellen wij komen van 11-22 juli naar granada en hebben twee zonen van 12 en 13 jaar .
ze vonden de foto trouwens heel leuk .
onze roder handdoek ligt ook klaar .
hoop jullie te ontmoeten
tot dan
:dag:cheercheer
carla chico
damon quinten
Zo de laatste werkdag zit er op, Turkije-Granada here we come(dinsdag)
De rasser zijn valiezen zijn blijkbaar reeds gepakt, wij moeten er nog aan beginnen. Zoals de berichten weergeven zal het hotel wel super zijn. Hopelijk zien we toch wel enkele forum leden.:dag:
flipper als je uw valiezen maakt vergeet Linda haar zwembandjes niet ik heb er geen meer nodig ik blijf gewoon drijven en wat betreft uw laatste werkdag moet nog komen dat is zondag met de verkiezingen ik wens u veel succes we zien elkaar dinsdagmorgen wel op de luchthaven groetjes Marc en Sonja