Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

Voor diegenen die elkaar zouden willen ontmoeten spreken we misschien een plaats en/of een uur af.
Als bv. elke avond om 20.00 iemand eens gaat kijken aan de 'kweet niet welke bar, of in de inkomhal. Ik zal in ieder geval een rode handdoek meenemen (van Kérastase).:beef::vak02:

1 like

Goei plan :slight_smile:

Als er ergens voor het wk een groot scherm gaat staan kunnen we daar mss afspreken bij de avondmatch?

Mijn herkenningspunt is een voetbaltruitje van Anderlecht waar ik in de dag rond het zwembad vaak mee ga rondlopen wss :slight_smile:

Da belooft

Wij hebben alleszins ons klein rood handdoekje mee. Valiezen staan klaar en morgenvroeg om 6 uur gaan wij >>> richting Granada. Dus zo rond 13 uur normaal gezien zullen wij daar zijn. Dus voor diegenen die daar nu zijn, tot morgen, en voor diegenen die nog moeten aankomen terwijl wij daar al zijn, tot dan :dag:.
Groetjes, Hedwig

3 likes

29/05 - 13/06: Riesie: Trudy en Richard uit Leiden (Nederland)
01/06 - ??/??: Missyjanice: Kopper met tweelingdochterjes samen met ouders
02/06 - ??/??: Joopenbep: afkomstig uit Den Haag
02/06 - 14/06: Namree: reizen met 3 echtparen uit Aalst en zijn vijftigers
04/06 - 25/06: Joseph: reist met 4 personen, afkomstig uit prov limburg (st truiden)
10/06 - ??/??: Snelleneddy: reist samen met vrienden
10/06 - 20/06: **Hedwig: **2 koppels uit de streek van Aalst
12/06 - ??/??: **Vlem1966: **via zavemtem met sunjets
15/06 - 22/06: Linda &Marc uit Berlaar(B) 2 personen (flipper1960)
15/06 -29/06: Sonja & Marc Nieuwerkerken(Aalst) 2 personen

En dit zijn de mensen die wij daar tegen het lijf zullen lopen en menig potje gaan mee drinken.
Groetjes,
Hedwig

3 likes

Hello Hedwig,

Ik ben enkele dagen terug uit Granada…ik kan je verzekeren dat je tussen die honderden mensen heel moeilijk de forumvrienden zult vinden, ik deed 2 x per dag mijn toer op de pier enz… en enkel Joop Riesie heb ik gevonden ! Rode doekjes heb ik genoeg gezien maar dat was het ook ! Ik wens je nog een prettig verlof !!!
evandous

2 likes

Dag evandous,
oei, dat gaat dus een activiteit worden waardoor we een beetje in beweging blijven.
Misschien kan het volgende lukken : het beste is misschien juist voor de middag afspreken aan de receptie, om half twaalf, indien het niet lukt om met het detectivewerk de forum vrienden op te sporen. Gewoon eventjes langswandelen en rondkijken. Of misschien een boodschap achterlaten op een bord aan de receptie, of waar de boeken liggen van de reisagentschappen. Dit zijn volgens mij twee doenbare zaken om contact te leggen.
Wij gaan deze twee manieren gebruiken en we zien wel.
En natuurlijk nog altijd het rood handdoekje!
Dus, tot morgen en tot ziens.
Groetjes,
Hedwig

1 like

Helaba,

Is er nog geen hoekje aan de bar gereserveerd voor de Belgen en Nederlanders??? Zoals een meetingpoint.
Wij vertrekken pas 2 Aug. en hopen dat dit al in orde is tegen deze tijd.

groetjes

1 like

Wel ja, misschien een gedacht.
Als we Mustafa tegen komen gaan we hem eens vragen of de mogelijkheid niet bestaat om ergens inderdaad een meetingpoint op te zetten dat op de een of andere manier wordt aangegeven dat dat voor het forum is. Bij voorkeur natuurlijk zo kort bij of zelfs in een of anderen bar.
We gaan dat ne keer testen zie.
En nu gaan we slapen want morgen vroeg zeer vroeg moeten we er uit voor het >>>
Groetjes, Hedwig

2 likes

hallo allemaal
ben gister bij de chinees geweest dit was nog beter dan op de foto,s
echt geweldig alleen de chinezen hebben altijd haast.het ging zeer snel
(jammer).het hotel is zo goed als vol.geen last van russen.
ik heb 12 kinderstoelen geteld.vanavond weer heerlijk gegeten doet me denken aan royal dragon.we zijn nu een week hier en liggen elke dag op het stijger aan zee en we zien elke dag grote schildpadden.er is en er komt GEEN STRAND,heb alle forum leden ontmoet zelfs vreemden mensen vroegen zijn julie joopenbep volgden het forum maar schrijven niet,hadden de foto,s gezien bij de rus.a.la.carte. doen ze niet moeilijk over,als je eet zijn er nog plaatsen over.wij hebben verbinding op de kamer,joseph niet daarom hoor je niets van hem maar het gaat goed,net nog een borrel met hun gedronken.
grt.

joopenbep:slapen::slapen::slapen:

11 likes

Hallo Hedwig,

Een fijne reis en doe ze daar de groeten van ons “de eerste Belgen”!
Wij spraken s’avonds af aan de piano… kijken al uit naar onze volgende reis… want hier is 't maar niks met dat rot weer :mad:

1 like

Hoi Marcel,

Alles goed met jullie en de (klein)kinderen?
Ik heb begrepen dat jullie nog een keer gaan dit najaar, wanneer?

Gr,

Geert-Jan

Hoi natje

cheer
hoe gaat het met meisje van 11jaar
hoe noemt jou dochter van 11 jaar
ik noem jade ben 10 jaar oud ,
ik woon in Lebbeke in oost-vlaanderen
waar wonen jullie
ik hoop jullie zeker is te ontmoeten
veel groetjes van
Jade:wub:

Hallo, forumvrienden cheer
Kan iemand zeggen, die nu in granada is
of geweest is, of de mannen 's avonds als je gaat eten, of in de
restaurants een lange broek moeten dragen
of mag een gekleede short met hemd ook !
alvast bedankt
groetjes en een prettige vakantie voor :zon02:
de mensen die daar zijn en nu nog vertrekken :vak01:
PLUCHE:dag:

3 likes

iedereen die mails wil sturen na sunjets met hun problemen ivm het hotel mail naar sunjets@sunjets.be T.A.v. de directie

heb zojuist gebeld en ze zeggen je moet mail sturen en binnen de 24u krijg je één terug

Wat zijn uw problemen dan als ik vragen mag?

de bars zijn niet 24u/14u open ook het eten enz . . lees vorige pagina’s hier op het forum

Ik lees dat de Irish pub open is, toen wij er waren in mei was de lobbybar de hele nacht open.
Ik heb begrepen van de GM dat er een extra buffet buiten wordt opgezet en er een nieuw entertainment team is aangenomen van 20 personen.
De gasten die er nu zijn kunnen dit misschien bevestigen.

G-J

Geef het een eerlijke kans, ga zelf eerst eens kijken voor je klachten gaat sturen…

Het is gemakkelijk om nu al te gaan reclameren als je nog moet vertrekken…

Hier in Brussel gaan ze daar niet veel aan kunnen veranderen vrees ik…

3 likes

Hello Debilde,

Ik neem nog vlug eens de gelegenheid om je een prachtig en aangenaam verlof te wensen!
Volgens mijn mening geen klachten in Granada…lekker eten en dranken in overvloed santé !!!
groetjes
evandous

1 like