:D:D:D Ook ik vind karnemelk, dus ook ayran vreselijk. Kippenlevertjes lust ik wel maar om pens te eten, nee … moet ik niet aan denken. Maar dat zal wel tussen de oren zitten. Misschien smaakt het wel heel lekker.
@ beppie: kan dat rode bietensap zijn dat je bedoeld?
Dat heb idd al zien drinken met raki, heb het zelf ook geproefd maar dit is zeker niet aan mij besteed…
Ayran vind ik echt wel smaken bij een broodje kebap, karne melk lust ik dan weer niet(of toch niet graag).
Ja en die levertjes daar ben ik absoluut ook geen fan van… maar m’n vriend vind ze heerlijk en als ik bij hem thuis ben maakt ie ze dan ook regelmatig klaar en dan eet ik wel maar smaakt het toch niet echt… dat heeft hij ondertusssen ookal door maar snapt niet hoe ik dat niet kan lusten…
Raki… dat is nog een twijfelgeval maar anijs is ook niet m’n favoriete smaak, ach mss leer ik het nog wel drinken.
Olijven en 'feta’kaas mocht ik vroeger ook niet, heb mezelf twee jaar geleden verplicht ze te leren eten en nu ben ik er gek op…
en dat ze overal hele ladingen van die vieze stinkende krachtige witte uien-ringen op gooien!! brrr… dat gaat zo in je eten zitten en dan smaakt echt ALLES naar ui…
ikke vind iskender kebab echt super lekker. ik heb het eens gegeten in ankara, bij ‘het beste kebab restaurant van de stad’ (werd mij gezegd) en het was dan ook super duur, en ik vond het echt super lekker!!
nou ik hou het morgen wel op kalfsvlees of kip…is ook goed te doen, ik lust ook yoghurt maar nee niet op mijn warme eten, wel op de sla, dat vind ik dan nog wel te eten
@Evin: Iets kan niet lekker zijn, maar jouw reaktie op eten, voedsel is walgelijk… Ik lust veel, maar ook genoeg niet. En dan vind ik het niet lekker…
Dingen hebben een eigen smaak, en die is dan helaas minder. De een lust dit niet de ander dat. Ik ben niet gek op pepers… Krijg ik maagbrand van. De smaak is heerlijk…
Die rode sap is niet alleen bietjes. Smaakt iets van peper, drop brrr… Echt niet te drinken…
owh en die groene bibers!! wooowwiiee
dat zijn van die groene kleine pepertjes die altijd in zo’n schaaltje staan… mij was verteld dat het zoiets was als augurken… jajaja… ikke denk, mjammie… zuur, dat lust ik wel
nou!! heeeeetttt en gewoon heet!! niet lekker heet maar gewoon -het-brand-je-mond-uit zo heet… een hele dag last van gehad!!
Nou ik lust wel sambal, maar niet met die gemaakt is van madam jeanette, dat zijn surinaamse pepers, nou bloem jij had het over je mond uit branden, dat brand dus echt en ga maar niet drinken want dan slaan de vlammen je helemaal uit.
@ evin, je mag best zeggen wat je niet lust, maar om voedsel walgelijk te nomen, is gewoon niet erg respectvol, vind je zelf ook niet…?
er zijn andere manieren om dat te omschrijven, dat lust ik niet, ik vind het niet lekker, het is mij te zompig, te heet, te plekkerig enz enz…
dat is een groot verschil…
Hey, leuk onderwerp…
Ik vind de penssoep nou niet echt smakelijk, gewoonweg vies dus…
voor de rest lust ik bijna alles, er zijn alleen een paar dingen die ik minder lekker vind, zoals bijv. yoghurt bij het warme eten. Het enige wat ik ECHT niet lust, ook niet hier in Holland, is ananas, brrrrrrrrrrr!!
owh jammie, ananas! lekker
maar dat heb ik nou nog nooit in een gerecht in Turkije gezien… hihi…
owh, en wat ik ook niet eet, zijn die kruidenpasta’s… die worden gekneed in de hand en zijn best stevig en rood enzo, maar ook die smaken alleen maar heet en kruidig en verder naar nix! krijg je echt :crybaby: van! hihi