Los van het feit dat ik niet wil, denk ik dat de redactie mij ook niet wilt
Nee, ik las laatst iemand van de redactie weer spreken over ‘het land’ Bali, en dan krommen m’n tenen. Ik ben geen meisje van het lieve lachen, ik ga voor de inhoud. En dat past niet binnen het team.
Daarom leek jij me juist geschikt voor het Indonesië forum, waar een harde hand wel eens gewenst is ![]()
Hahaha! Ben je aan het stoken? Laat dat Kiki en Fleur maar niet horen
En Georges.
Hoi Jenny, je krijgt toch geen antwoord! Je bent de enige die op de meeste vragen een antwoord heeft!:kus:
Niet echt moeilijk als het steeds dezelfde vragen zijn lol2 De volgende keer als ik naar Indonesie ga misschien West-Sumatra eens gaan ontdekken, dan heb jij meer te doen!
Vind het wel lastig hoor… Indonesie blijft trekken, en ik zou er het liefst elk jaar (of nog vaker ;)) heen willen. Aan de andere kant: er zijn zoveel meer landen die ik ook interessant vind!
Ik weet ook niet waarom Sumatra blijft trekken, er zijn nog zoveel plekken in de Indonesische archipel die ik zou willen bezoeken. Het komt er maar niet van…:slapen: Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, niet net als vroeger op de bonnefooi maar meer op zeker en met wat meer budget voor meer luxe. :zon02:
Er is en nieuwe forumbeheerder. Paulien, veel succes.
Ja ook van Paulien succes, leuk een naamgenootje.
Het lijkt er steeds meer op dat het Indonesië Reisforum een advertentieblad wordt. Elk antwoord op het Bali Reiscafé is voorzien van een advertentie… Ik word er een “beetje” moe van. Waar is Paulien de nieuwe moderator?
Het lijkt wel of een aantal ondernemers wanhopig zijn.:slapen:
Daarin heb je volkomen gelijk Sumbar, met zulke reclame trek je geen gasten,overal hetzelfde
Dat werkt totaal averechts. Ook de bedankjes van de ondernemers vind ik niet zo op z.n plaats.
Ik word ook moe van de reclames, en heb dit inmiddels al in meerdere topics ook geuit. Heel jammer, want voor mij verpest het echt het plezier om hier op dit forum te zijn. Als er eens een keer een off topic post is, is dat niet erg. Maar aangezien ik eigenlijk alle posts van het Indonesie-forum lees stoort het mij. Ik heb het gemeld bij de redactie, en aan hen om er wat mee te doen. Of niet.
Misschien moet ik ook maar reclame gaan maken.
Ik heb een leuke website die veel bezoekers trekt, dus informeer gerust eens naar de advertentiemogelijkheden. Mijn foto’s zijn te koop, en ik fotografeer ook in opdracht tegen scherpe (doch marktconforme) prijzen. Vanaf nu geef ik alleen nog maar antwoord op vragen in mijn mailbox voor 20 cent per woord. Iemand interesse?
En dat bij elke post die ik plaats :):)![]()
Prima die 20 cent, als je website en die foto,s maar gratis blijven, anders ga ik failliet!!!
foto’s kijken staat vrij, gebruiken/misbruiken niet ![]()
ik kom wel eens foto’s die ik gemaakt heb tegen op websites van anderen. de foto’s die ik online zet hebben bewust een redelijk lage resolutie, maar dan nog ben ik van mening dat je het fatsoen kan hebben om even toestemming te vragen.
maar goed, aan dit forum verdien ik geen cent. ik verdien ook niet aan mensen die via dit forum mijn websites - mochten er mensen zijn die dat denken. ik ben alleen te lui om steeds dezelfde verhalen te typen, dat is de enige reden dat ik wel eens expliciet naar mijn site verwijs. ik ben in ieder geval blij dat Jurjen een aantal reclames van het forum heeft verwijderd, en ik hoop dat dat zo blijft.
Niet alleen reclames maar ook off topic geleuter hopeljk…:slapen:
Voor off topic hebben we dit topic in het leven geroepen ![]()
Driewerf :nod::nod::nod: