Morgen 6/12 gratis tickets naar Turkije in Luchthaven Brussel!!!

Aan alle Belgen (en alle andere die naar Brussel willen komen)

Morgen 6 december verjaardag van Sinterklaas, die oorspronkelijk uit Turkije komt.:teeth:

Thomas Cook geeft gratis vliegtickets:teeth: naar Turkije weg aan de eerste 500 die verkleed als Sint of Piet naar de balie van Thomas Cook komen in de Luchthaven van Zaventem tussen 16u en 17u. :teeth:
Ter promotie van de nieuwe lijnvluchten 3 maal per week naar Istanbul.
Vekleed als de Sint: witte baard, rode mijter en rode cape.:king:
Verkleed als Piet: zwart gesminkt, gekleurde pofbroek en zwart krullend haar.:ninja:

Vliegtickets naar keuze en wanneer je wil. (Istanbul, Antalya, Bodrum, Dalaman, Izmir, …)

Ik heb het vandaag in de krant gelezen maar kan er zelf niet heen gaan…(vanwege m’n werk :disgust: ) Hoewel ik m’n kans wel zou willen wagen uiteraard!

Maar ik gun het jullie allen dus hoop dat er toch iemand een ticket te pakken krijgt.(Nee dit is geen grap dit is echt!!!)

Veel succes!

XXX Summa

Ik heb ook een email ontvangen van Thomas Cook ! Vind het super maar helaas kan ik niet gaan, ik moet naar school en anders verlies ik teveel van de les … Maar anders had ik wss wel mn kans gewaagd !

Onwijs jammer dat ik niet kan, maar joh dit is top!! succes voor de gene die wel tijd hebben!!

Heb het trouwens even gekopieerd en op www.seni-seviyorum.nl gezet…
Hoop dat je dat niet erg vind!

Groetjes

Is er iemand gewees ?

@Linda: welke nick heb jij op Seni ? Heb je daar nog nooit gezien denk ik …

Ojawel, Rojin… Als jij dezelfde nick hebt moeten we elkaar kennen (van Seni dan, niet live!)

Op Seni is een meisje er samen met haar vriend verkleed als zwarte piet geweest en hebben ze idd 2 open tickets gekregen, er zijn er ongv. 400 uitgegeven. De enigste maar is dat de tax excl is (maar dat schijnt in Belgie niet zoveel te zijn als hier) en dat ze niet geldig zijn tijdens de Belgische schoolvakanties (zij woont in Nederland dus geen probleem!)

Hallo Summa,

gaaf en sympathiek dat je dit onderwerp hebt geplaatst !

Ik ben pas vanaf vandaag bekend en lid van wereldwijzer geworden, omdat ik een van de gelukkigen ben, die een ticket heeft gewonnen op Zaventem. Zo kom ik ook bij je artikel uit nu: herkenning.

Het was superleuk en de mensen van Thomas Cook waren geweldig naar iedereen toe. Ik zelf was als Sint Nicolaas gekomen. Er zijn foto’s door ‘wpress’ genomen, maar ik kan hen niet vinden online. Wel heb ik wat digitale foto’s genomen met mijn camera.

Vanaf nu ga ik natuurlijk informatie verzamelen over Turkije, want het wordt de eerste keer, dat ik dit land ga bezoeken. Dus wellicht spreken we elkaar nog, want ik begrijp dat jij (kan ik jij zeggen ?) een Turkije fan bent.

Hartelijke groet,

Bertram Hofmann, Amsterdam
[EMAIL=“bertram_hofmann@hotmail.com”]bertram_hofmann@hotmail.com

@Bertram: wat leuk dat je één van de gelukkigen bent! Wanneer vertrek je naar ons geliefde land? En trouwens van harte welkom hier op wereldwijzer!

idd…geluksvogel!!
heel veel plezier…;)zal vast NIET de laaste keer turkije worden

groetjes

filiz

@bertram: gefeliciteerd! Veel plezier.

Dank je wel Linda !

Eigenlijk zou ik een foto van het gebeuren moeten plaatsen, zodat jullie mee kunnen genieten van het Zaventem evenement.
Kan dat hier, dat je weet ?

Hartelijke groet,
Bertram

Volgens mij wel weet alleen niet precies hoe

Hallo Linda en Bertram

Als ik me er even mee mag bemoeien? :lol: Volgens mij, kun je een foto hierop zetten, bij hier linksbovenaan in: online fotalbums.

Prettige avond nog! :wink:

@roanna: heb t tijdje geledenook gedaan, foto op ww geplaatst, toen was t nog anders

Bedankt Roanna,
waarschijnlijk kan het pas als ik een betaalde account heb.
Ben net nieuw op wereldwijzer.nl en heb een goede eerste indruk, maar ga nog niet meteen over tot betaalde account.
Nogmaals dank voor de tip !

Bertram

Nee hoor je kunt ook foto’s plaatsen met een Onbetaalde account, ik heb ook foto’s geplaatst, je kunt ze aan je berichttoevoegen. even op uitgebreide editor klikken vanaf daar wijst het zich vanzelf! Ben heel erg benieuwd, en idd van harte Bertram…

Heb even verder gekeken, zodat het duidelijk is… Je drukt op Repley, dan kom je in het scherm waar je je antwoord kunt typen aan de rechterkant heb je dan al de smileys…

Onderin staat antwoord verwerken en voorbeeld van post… Even wat verder naar beneden… Overige opties, daar staat bestanden toevoegen…Beheer bijlage, druk daarop en je kunt in je computer zoeken naar bestanden, klik het bestand (foto) aan en het word geupload… Moet je even wachten en dan moet het goed zijn…

Het is een heel verhaal hoop dat het duidelijk is, het is al laat he!!:paranoid:

Heldere uitleg,

dank je wel ! Dit is een foto van een van de aanwezige Zwarte Pieten en mijzelf als Sint Nicolaas.

Hoop dat ie overkomt …

Groet, Bertram

Hey Bertram.
**
*Fijn dat het je gelukt om een foto hier te plaatsen en ik vind 'm heel leuk. :biggrin: *
**
En natuurlijk nog gefeliciteerd met de prijs die ermee gewonnen had. :beef:
**
Oja, volgens mij zijn er hier niet veel die een betaalde account hebben, maar ik kan me vergissen. Ik in ieder geval niet!

Fije dag allen nog! :wink:

Leuke foto!!!

Zeker een leuke foto, ben blij dat het gelukt is!! Al enig idee wanneer en waarheen je gaat , Bertram??