Morgen 6/12 gratis tickets naar Turkije in Luchthaven Brussel!!!

Leuke foto!

Linda bedankt !
Ik ga in ieder geval naar Istanbul. Die stad stond hoog in mijn wensenlijst. Wellicht kan ik er andere bestemmingen aan toe voegen.

Ik overweeg ook de Turkse taal en cultuurcursus te doen, die via deze post wordt aangeboden.

Heeft iemand daar ervaring mee ?

Bertram

Linda bedankt !
Ik ga in ieder geval naar Istanbul. Die stad stond hoog in mijn wensenlijst. Wellicht kan ik er andere bestemmingen aan toe voegen.

Ik overweeg ook de Turkse taal en cultuurcursus te doen, die via deze post wordt aangeboden.

Heeft iemand daar ervaring mee ?

Bertram

Hey Bertram,

PROFICIAT met je overwinning!!!:smiley: :smiley: :smiley:

OOOh ik heb er nu zoveel spijt van dat ik niet geweest ben!
Heb zoveel zin om naar Turkije te gaan. En eigenlijk was het dan toch niet moeilijk geweest aangezien alle tickets niet weggegeven zijn.:smirk:
Ben allesinds heel blij dat er toch iemand iets heeft laten horen die er geweest is!!!
Ik wens je alvast heel veel plezier in Turkije en ook zeker welkom op dit forum!:teeth:

Ik ben ook geinteresseerd in die turkse taalcursus maar heb er voorlopig geen tijd voor (verbouwingen), maar laat aub zeker of het lukt met de cursus als je die moest nemen. Ik ga er ook wel eens aan beginnen maar dat moet ik toch nog een tijdje uitstellen!:tssk:

Hoop dat ik snel wat van je hoor

xxx Summa

Dank je wel Summa,

ik ben nog steeds blij. Komt ook doordat ik het steeds aan familie en vrienden vertel en die vinden me ook een geluksvogel.
Het meest gave is, dat alle aanwezigen op Zaventem uiteindelijk geluksvogels zijn geworden.

Wat de taal- en cultuurcursus betreft: ik ben zeer geinteresseerd en houd je/jullie op zeker op de hoogte.
Echter ik hoop, dat er al iemand ervaring heeft opgedaan met deze cursus. Dat helpt me om te beslissen om het daadwerkelijk te gaan doen.

Solong, Bertram

Daar kan ik je niet mee helpen, heb wel een cursus Turks gedaan maar dat was via de Fontys…

Je moet trouwens zeker naar Istanbul gaan, een megastad! Ga dan niet een paar dagen, maar als het kan een paar weken, je zou dan ok nog andere plaatsen kunnen bezoeken en je ogen (en oren) goed de kost kunnen geven.

Groetjes

Klinkt cryptisch Linda, wat is de Fontys ?
Wellicht dat er nog anderen op dit forum ervaring hebben met de aangeboden cursus Turks Taal en Cultuur …

Een paar weken naar Istanbul klinkt als muziek in mijn oren. Dit overweeg ik zeer. Het wordt dan wel een bezoek in het najaar met wellicht een uistapje naar een badplaats en op de terugweg nog een week Istanbul.
Zo spannnend om hier naar uit te kijken en stilletjes aan te gaan voorbereiden.

Hartelijke groet, Bertram

Sorry de Fontys is een school hier in Eindhoven.
Plaats eens een topic over Turkse taal cursussen, wellicht krijg je daar reacties op?
Je plannen klinken goed, zou het geen optie zijn om in Istanbul zelf een taalcursus te volgen?? Je hebt cursussen van 4 en van 8 weken…
Meer info even Googlen op Tömer-Istanbul.
Groetjes

Goed idee Linda. Ik keek al tussen de overige topics, maar helaas.

Ik ben nieuw hier, zoals ik zei: dus hoe begin ik een topic ?

Dank je wel voor je antwoord !

Houdoe,
Bertram

Heb via de NHA de cursus Turks

Hey Marion,

Ik ben dus toch maar op zoek gegaan naar een cursus turks, heb ook die van NHA gezien maar vind die nogal duur… Die van ProbeerNu is wel goedkoper;
Waarom heb je die van NHA genomen en wat zijn je ervaringen ermee?

En die vertaalcomputer heb je die ook? Is die handig? Of niet echt praktisch?

Alle info welkom!

xxx Summa

Hoi op de hoofdpagina zeg maar (dus waar een overzicht staat van alle Topics) klik je linksbovenin op New Thread.

Daar kun je een titel invullen en dan je bericht. Onderaan kun je hem dan verzenden en dan verschijnt hij in het overzicht! Succes!!

Hoi Summa,
Wilde al langer turks leren, gewoon voor de fun, maar vond het ook altijd te duur. Vorig jaar oktober was ik weer aan het speuren naar de prijzen en kreeg toevallig een folder in de brievenbus dat de NHA 75 jaar bestond, alle taalcursussen waren in de aanbieding en voor de cursus turks betaalde ik toen 149 euro. Kon het niet laten voor dat geld natuurlijk. De cursus is goed te doen, maar heb gewoon te weinig tijd om ook echt fanatiek te leren. Jammer natuurlijk maar alles wat ik er van op steek is meegenomen.
De vertaalcomputer heb ik ook maar heb hem eigenlijk nog niet gebruikt. Leg ook liever iets met handen en voeten uit dan met behulp van een computer.