Goedkope Vliegtickets!

Hoi Allemaal!

Wie weet er misschien een website waar je hele goedkope vliegtickets kan kopen van onder de 250 euro, het liefst onder de 200 euro, en die niet via Istanboel gaan maar rechtstreeks naar Bodrum Milas Airport??? Ik wil namelijk in september een weekje!

Alvast bedankt!

Groetjes Stacey

Hallo Stacey,

Op www.htcreizen.nl kan je goedkoop een ticket naar Bodrum krijgen. Dit is echter wel enkele reis, maar er zijn vast ook retourtickets te krijgen!
Succes ermee!

groetjes Dyonne

Hoi Dyonne!

Bedankt voor je reactie!

Ik heb op de site gekeken maar volgens mij is dit inderdaad alleen enkele reis en volgens mij kan je niet alleen vliegtickets boeken maar moet er ook gelijk een accomodatie bij! Ik zoek echt alleen vliegtickets!
In ieder geval Bedankt!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey!

Ik zoek ook een goedkoop vliegticket naar Bodrum ik ga namelijk in oktober een weekje! Ik heb ook nog helemaal niks kunnen vinden, alleen met accomodatie dan…
Maar als je iets gevonden heb wil je me het laten weten dan??

Dank je!

Groetjes,

Ser

Hoi Ser!

Als ik iets gevonden heb dan laat ik het je gelijk weten, maar eerst moet ik natuurlijk nog ffies een site vinden met goedkope vliegtickets haha!

Groetjes Stacey

Dank je!

Ik heb op internet verder geen vluchten kunnen vinden… Het lijkt wel of er gewoon geen vlucht gaat in de periode dat ik wil gaan! Maar ik ga het bij een turks reisbureau proberen!

xxx ser

Hallo Meiden,

Na het lezen van jullie berichtjes hier een paar adressen waar je zowel alleen vliegtickets kunt boeken maar adressen waar je complete vakanties kunt boeken. (compleet = vliegticket, en appartement/hotel)

www.pasatours.nl

www.sunweb.nl
www.htcreizen.nl
www.gogotours.nl
http://turkije.pagina.nl
www.neckermann.nl
www.husk.nl
http://marmaris.pagina.nl en i.p.v marmaris kun je diverse turkse plaatsen intypen.

Mocht je verder nog iets willen weten hoor ik het wel

Groetjes
Francesca

boannz@yahoo.com

he dames,
Je kan ook even bij arke kijken die is ook niet zo duur. Of basic air (dat zijn alleen vluchten geloof ik)
Ik ga eind sept 11 dagen en ik heb ook via arke geboekt en wij wilden ook zo goedkoop mogelijk. En dat is gelukt. Gewoon via een turkse vliegtuigmaatschappij, inter airlines.
groetjes karason

Hoi Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties!

Francesca: Ik heb op al je sites gezocht maar of het was alleen met accomodatie (ik hoef alleen maar 1 vliegticketje), of ze hadden geen vlucht op de datum die ik wil, of je moet via Istanbul (wat ook nog is extra duur is), of het ligt boven de 250 euries!

Karason: Arke heeft alleen met accomodaties en Basiq Air vliegt (nog) niet op Turkije. (Balen)

Ser: En, ben je al bij het reisbureau langs geweest?? Misschien was dat inderdaad een goed ideetje van Miss-Eefje!! Ik hoor het wel van je!

Nou wat een zeikerd ben ik he!! haha. Het is gewoon, ik kan niet meer dan 200/240 euro uitgeven, er zal toch wel ergens een vliegticket op internet staan die tot mijn maximum is??!!!

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties en als je nog een site weet, laat het me dan weten!!!

Ik ga weer verder met zoeken!!

Groetjes Stacey

Hey!

Nee ik ben nog niet naar het rieisbureau geweest! Ik heb eerst al de sites die francesca had gegeven bezocht! Maar ook helemaal niks gevonden… Ik hou je op de hoogte! Jij mij ook??

Xxx Ser

<_< Ik weet niet waar je woont maar via duitse luchthavens is het veel goedkoper vliegen naar turkye als nederlandse. Kijk eens op de site van germanwings! Groetjes en veel succes

:rolleyes: hallo, :rolleyes:

op deze pagina heb ik wel t een en ander gevonden maar t hangt af van de datum dat je wil vertrekken. dit komt in de eerste week van september op 217 euro.

http://www.vluchtendiscounter.nl/index1.ph…159&affiliate=

En een echte last-minute reis en gewoon geen gebruik maken van t hotel/appartement is dat geen optie. Als ik nog wat meer vind hoor je t wel, groetjes irene B)

OOh dat is inderdaad balen zeg. Dat wist ik niet eens. Ik had gehoopt dat je er wat aan had gehad maar helaas. Ik hoop voor je dat je uiteindelijk wat vind. Ik hoor het wel.
groetjes karason

Hoi Allemaal!

Ser: Ik hou jou ook op de hoogte!

Scheila: Ik woon in een plaatsje bij Den Haag dus Duitsland ligt dus een beetje te ver weg, maar wel bedankt voor je reactie want het is een goede tip voor mensen die wel dicht bij Duitsland wonen!

Tulpje: Ik wil 18 september weg en dan is het juist allemaal net een beetje duurder, echt balen! Je moet volgens mij altijd wel naar de accomodatie en anders vindt ik het weer zonde om niet naar dat hotel te gaan haha!

Als jullie nog wat nieuws vinden dan hoor ik het wel he!

Ik ga weer zoeken, haha!

Groetjes Stacey

Hoi

Natuurlijk lijkt het zonde om geen gebruik te maken van het appartement of hotel, maar met dit soort aanbiedingen betaal je voor 8 dagen eigenlijk alleen de vlucht! Die is dan ook het duurst, het app kost maar een paar tientjes!

En je hoeft geen gebruik te maken ervan, je check in, gaar weg en komt alleen terug om weer naar het vliegveld te gaan.
Je hebt ook meteen de transfer naar de plaats waar je heen wilt!~

Ik zou dat dus wel boeken, vaak kost een enkel ticket duurder, ik zag bij bravo al een vlucht voor 219!! Zal dus bij anderen ook wel rond die prijs te boeken zijn.

Succes
Annemiek

Hoi Annemiek!

Ik ben nu ook aan het zoeken voor vliegtickets met accomodatie. Het is nog wel steeds heel duur maar ik zie bijna alleen maar voor All In hotels dus nog even verder zoeken en kijken voor goedkopere hotels!

Ik ga weer zoeken, haha!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey

Succes dan
Zag op www.int-travelclub.nl 2 app die waren 219 voor 1 week!!!

Hoor het wel of het gelukt is

Wij gaan over 2 weken naar Kusadasi, dus we zijn aan het aftellen!!!

Groetjes
Annemiek

Hoi Annemiek!

Bedankt voor je tip, ik heb op de site gekeken maar die appartementen zijn in Gumbet en ik wil naar Turgutreis! Haha

Groetjes Stacey

www.onur.nl

Hoi!!!

Ilg: ik heb op deze site ook al meerdere keren gekeken en daar komt ook alle extra kosten nog bij; ben ik nog duur uit haha!

Daphne: Ja hoor goede tip om met een appartementje te doen maar dan kan ik net zo goed een iets duurdere ticket nemen en dan komt m’n vriend me gelijk van Bodrum Airport afhalen en zie ik hem gelijk en ben ik ook heel snel thuis en hoef ik ook niet langs al die andere hotels met de bus! Maar ik blijf toch nog even naar tickets zoeken want misschien vindt ik ineens een goedkope!

Alle berichtjes over goedkope tickets zijn nog steeds welkom!!!

Groetjes Stacey