hallo ik ben onder nathalie haar naam ingelogd en ik heb een vraag over tickets.
ik zal me eerst even voorstellen! ik ben marissa een nichtje van nathalie. ik heb net contact met haar gehad en allles gaat goed in turkije. ze zei dat ik de groetjes moest doen en dat als ze terug is iedereen op de hoogte zal stellen van wat er allemaal gebeurt is.
nu heb ik een vraagje ik ga van de zomer ook naar turkije toe en ik wil een vlucht boeken waar ik niet hoeft te betalen met creditcard!
wie kan mij helpen aan een site waar je niet met creditcard hoeft te betalen. ik heb het al aan nathalie gevraagd maar die weet het niet!
Hé leuk om te horen dat het goed gaat met Nathalie! Wens haar nog maar veel plezier als je haar nog spreekt!
Succes met de tickets, daar kan ik je helaas niet mee helpen…
probeer het gewoon bij een reisbureau, wie weet geven ze je korting. ik heb dat namelijk ook een keer gehad, € 100.00 korting op een ticket, via Tui. dan gaan ze rechtstreeks bellen met de luchtvaartmaatschappij.
idd of corendon…
vlieg je wel naar istanbul maar 19 euro is dan ook geen geld!!!
als je dan net als ik gewoon een paar dagen geniet van istanbul kun je daarna met de bus naar antalya gaan!!
ben je uiteindelijk nog goedkoper uit!!!
fijn dat natalie t zo naar haar zin heeft… kan ook bijna niet anders natuurlijk als ze bij haar vriendje is!!!
we hopen snel van haar te horen!!!
Ja voor 19€ naar Istanbul klinkt te mooi om waar te zijn… En ik heb ook naar deze tickets gezocht, maar niet gevonden. Als je vervolgens naar hun site gaat, is de goedkoopste vlucht die je tegenkomt 39€ (met een beetje geluk).
Dan denk je ok das ook niet duur… Maar daar komen nog allerlei kosten overheen, waaronder de luchthavenbelasting…
Bovendien heb je dan alleen nog maar een enkeltje. <_<
Maar volgens mij is Corendon idd wel het goedkoopste, maar 19€ klopt dus niet helemaal… Helaas
Ik kan me hier heel erg aan ergeren, van die reisaanbiedingen ed waar alle andere kosten nog niet over zijn berekend…
In ieder geval succes met het vinden van een goedkope ticket!!
er zal vast wel ergens dat ticket van 19 euro zijn maar dan wel op een rot datum met mega k*t vliegtijden!!!
ik heb voor 84 euro een enkeltje naar istanbul en moet dan nog de bus naar alanya nemen en dat is ong. 30 of 40 euro .
dus ik zit straks voor 120 euro in alanya zolang als ik wil!!!
ik kon een retourtje boeken maar dan was ik bijna 300 euro kwijt en moest ik VOOR 31 oktober weer terug vliegen… en wie zegt dat ik dat wil!!! haha
alles is goed daar. ze zit nu bij de family van haar vriend. hele family ontmoeting, ze zei dat ze behoorlijk zenuwachtig was.
Ondanks dat alles goed gaat heeft ze wel regen, maar dat bederft de pret niet.
Het eerst waar ze naar vroeg of ik het forum een beetje op de hoogte wil houden. en dan heb ik ook maar beloofd.
haar vriend is nog steeds ziek maar voelt zich vandaag stukken beter. ze gaan morgen naar oude vrienden toe in alanya. en ze zal aan het einde van de week weer bellen voordat ze vertrekt want het bellen is een beetje onduidelijk. kan haar niet goed verstaan.
maar bedankt voor de leuke reacties en voor mij een beetje te helpen met de tickets.
Wat leuk om te horen dat alles goed gaat!! En wat leuk dat je ons op de hoogte houdt van haar verblijf daar
Ben benieuwd naar de verhalen als ze terug komt!
Succes nog met je tickets!!
Goedkope tickets krijg je bij “komfly”, je vliegt al voor 9,- euro naar istanbul, nog goedkoper dus dan Corendon (19,- euro) wel allemaal enkel en zonder luchthavenbelasting enz. mara toch het blijft spot geodkoop!
hallo allemaal ik ben het marissa morgen komt nathalie weer thuis.
Ze heeft het reuze naar haar zin gehad en vind het naturrlijk niet leuk om haar vriend weer te verlaten.
ik ben reuze benieuwd om de fotos en te verhalen te zien en te horen. wat ik nu weet is dat ze dus naar alanya waren gegaan en dat ze daar bij oude vrienden zijn geweest. ze vonden het heel leuk om nathalie weer terug te zien en zijn blij voor nathalie en huseyin wat ze met elkaar hebben. en nathalie heeft zich laten verwennen door de hamam kon niet ontbreken.
de moeder van huseyin is helemaal weg van nathallie. hun zijn samen aan het koken geweest. soms moelijk om elkaar te begrijpen maar met wat gebaartjes is het gelukt.
ook de rest van de familie vind het helemaal geweldig. ze zei wel dat het thee alleen nu haar neusgaten al uit komt.
@marmarislove 1 bedankt voor je reactie van de tickets!
en nathalie is moregn weer terug dus jullie zullen denk ik wel maandag een reiverslagje te zien krijgen. :rolleyes:
Zoals iedereen altijd problemen bij het zoeken van een betaalbare ticket.
Ik heb een reisbureau gevonden in rotterdam die voor een redelijke
prijs tickets aanbiedt
aardige mensen en keurig verzorgd wat betreft betalen en opsturen
of afhalen.
ik weet niet of de naam hier vermeld mag worden ivm reklame?
mag dat Hans? dan vermeld ik het nog wel even.
joke