Goedkope Vliegtickets!

Haha ik zie net het nieuwe berichtje van je, maar ik heb dus geen accomodatie nodig dus snap ik niet echt haha!

groetjes Stacey

Hallo,

Vanuit Duitsland zijn er voldoende mogelijkheden !
Je vliegt al voor € 99 :smiley: en het voordeel is dat er geen verdere bijkomende kosten zijn, zoals luchthavenbelasting en brandstoftoeslag enz.

Succes !

Als je meer wilt weten, stuur me een berichtje !

Groetjes,
Pittie

Moeilijk hoor, kun je geen geld van iemand lenen?

Hallo,

Voor goedkope tickets vanuit Duitsland kijk hier eens:

http://www.booking.opodo.de/booking/opodo/…0&locale=de_DE

Succes !
Pittie

Ben altijd in voor goedkope reizen, dus snel gekeken, maar dan kun je nog beter bij een hollandse maatschappij boeken!!!
Ik weet toevallig de datum van Assi’s wens, en de goedkoopste prijs ligt dan dus mooi op bijna 300 euri!!!
Vind ik dus echt niet goedkoop eigenlijk! Kun je dus beter, zoals door mij en anderen eerder gezegd, een pakketreis boeken, die zijn er dus al voor rond de 230!!!
En dan heb ik echt bij de charters en andere goedkopere gekeken
hoor
Succes allen die zoeken, ga anders eens langs bij een reisbureau, soms zijn er last-minute campingvluchten, en anders last-minute pakketreizen

Groetjes
Annemiek

Hallo allemaal!

Op www.enka.nl staan ook campingvluchten vanaf € 185,-. Misschien is dat iets?
Succes ermee!

Groetjes Dyonne.

Weet je dat is altijd zo leuk aan die vanaf prijzen!
Lees verder en dan komt er 59 bij voor luchthavenbelasting, 12 retour voor zaterdagtoeslag, en 25 administratiekosten, en als supertoetje 3.40 van het calamiteitenfonds, totaal 100 euro erop, en dan ga je alleen maar vliegen :wink: !

Ik ga me een supermuts voelen, maar ik kom steeds weer terug op een pakketreis

Annemiek

Hoi Allemaal, daar ben ik weer!

Wat zijn jullie allemaal actief met me mee aan het zoeken! Lief hoor!!!

Ter verduidelijking: Ik wil graag zo goedkoop mogelijk op 18 september (dat is de enige datum dat ik echt een weekje weg kan) een weekje naar Turkije, en dan landen op Bodrum Milas Airport. Zonder overstappen op Istanbul, dus gewoon een rechtstreekse vlucht! Ik ben nu ook aan het kijken voor een vliegticket inclusief accomodatie om te kijken of ik dan goedkoper uit ben. Maar dit is meestal ook erg duur! Meestal staat er vanaf … euro en dat is dan goedkoop, maar dan moet je de kleine lettertjes ook nog even goed doorlezen want daar staat dan bij hoeveel je nog extra moet betalen aan luchthavenbelasting, weekendtoeslagen enz enz. En dan kom je vaak nog op rond de 300 euro uit! Balen dus!
Het goedkoopste wat ik nu heb gezien is 250 euro en dat is voor mij nog een hoop geld. Ik kan misschien wel bij andere geld lenen maar ik ben niet zo van het lenen, ik vindt dat altijd erg vervelend voor mijzelf en voor degene waarvan ik het dan zou moeten lenen! Lenen is dus voor mij geen oplossing.
Ik heb ook gehoord dat het vanuit Duitsland een stuk goedkoper is om naar Turkije te vliegen, jammer genoeg woon ik helemaal in het westen van het land en als ik dan ook nog met de auto naar Duitsland moet en daar de auto neer moet zetten dan heb ik wel een goedkoop vliegticket, maar moet ik m’n benzine nog betalen en het parkeergeld, dan ben ik nog erg duur uit! Dat is dus ook geen oplossing!

Wat een onwijse zeikerd ben ik toch he! Haha

Ik ben wel heel erg blij met alle reacties, dat waardeer ik echt!

Alles is nog steeds welkom hoor!!!

Ik ga weer verder met zoeken!

Groetjes Stacey

Daphne: bedankt voor het meedenken, ik zal is informeren!

Ser: heb jij het al bij een reisbureau geprobeerd? Ik zoek verder op internet, hou je meop de hoogte??

Groetjes Stacey

Ji bent geen onwijze zeikerd hoor, jevraagt gewoon wat en je bent erg duidelijk in wat jou wensen zijn. Ik kijk ook voor jou verder.Samen doen is toch mooi he?

:rolleyes: Heb je al eens gekeken bij Transavia.nl? Die vliegen op dinsdag en zaterdag naar Bodrum voor hele redelijke prijzen, en je kan alleen een ticket boeken! Succes, Marretje

Hallo Beppie1,

Het adres wat ik heb gegeven heeft heel goedkope tickets !

Alleen het zijn last-minutes, die boek je dus laat !!!

Je moet ze dus nu nog niet boeken voor 18 september, maar ongeveer 1 week tot 5 dagen van te voren.

http://www.booking.opodo.de/booking/opodo/....0&locale=de_DE

Pittie

Hallo Allemaal,

Vliegen via Eindhoven, ja dan wel naar istanbul, voor 19 euro en toeslag, en van daar met de bus voor 40 miljoen lira, is ook nog een optie. Heb je gelijk een leuke excursie. PS: Die bussen zijn prima met airco, drinken en diverse stops tussen door.

Mithras

Hallo Assie,

Ik heb net even gekeken bij www.ticketpot.com
Dat is Onur Air.
Daar staat 18 sept. heen 89 euro en 25 sept. terug 99 euro
Misschien heb je hiet wat aan.

Groetjes…Ans

Wat Ans zegt lijkt goedkoop, maar ook daar komt nog luchthavenbelasting bij. Dus ook duurder dan Assie uiteindelijk wil.

Hoi Assie,
Je kunt even informeren bij ticketbalie schiphol.op dit moment een retouirticktet turkije in sept voor 99euro ecl. luchthavenbel.

Hoi Allemaal! Daar ben ik weer! haha

Anja: Bedankt dat je ook zo met me mee aan het zoeken bent! Onwijs lief!

Miere011: Ja ik heb ook al bij Transavia.nl gekeken maar dat viel ook jammer genoeg niet echt in mijn prijscategorie.

Mithras: Vliegen via Eindhoven en dan via Istanbul is voor mij geen optie, dit omdat ik in Rijswijk woon en dan eerst met de auto naar Eindhoven moet, dan betaal ik nog veel vanwege de kosten van de benzine en dan eerst via Istanbul dan ben ik nog de hele dag onderweg en ik heb al een keer eerder een busexcursie gehad vanuit Izmir, haha, dit is dus ook niet echt een optie.

Ansje62: Dat is inderdaad voor mij de goedkoopste tot nu toe, maar voor een weekje vindt ik dit nog erg duur! Maar als ik nou echt niks vindt vlak voor de 18de dan denk ik dat ik deze ga boeken, maar we zoeken nog ffies verder haha!

Anja R: Bedankt voor je reactie, alleen hierbij komt ook nog luchthavenbelasting etc. dus ben ik ook weer duurder uit.

Allemaal weer hartstikke bedankt voor het helpen zoeken en ik hou jullie op de hoogte als ik wat gevonden heb, jullie mij ook? Bedankt!

Groetjes Stacey

Die prijzen van Ansje62 via ticketpot.com zijn exclusief belastingen etc. Totaal kom je dan op 248 euro.

Bij http://www.dejongintra.com ben je klaar voor 242 inclusief alle bijkomende kosten.
Bij http://www.oad.nl kost het 236 euro inclusief alle bijkomende kosten.

Hoi Stacey!

Mijn reis zou niet doorgaan dus ik heb nog steeds niet geinformeerd bij een reisbureau. Maar het gaat gewoon weer door, dus ik ga ook weer door met zoeken! :smiley:

xxx

Hoi,
Ik hoorde vanmorgen op mijn werk, dat er iemand via neckerman een goedkope ticket heeft geboekt(189euro) je kan dat niet via internet doen maar moet ze even bellen. misschien heb je geluk. gewoon proberen toch?