Ik ben op zoek naar de goedkoopste retourticket van Amsterdam naar Dalaman! Graag wil ik vertrekken rond 25 april en terugkomen rond 13 juni.
Ik heb zelf een ticket gevonden van 280 euro met Onur Air…ben benieuwd of het nog lager kan!
Probeer het eens bij airstop.be of fastminute.nl
Airstop is een belgische maatschappij en vliegt vanaf Brussel, maar scheelt vaak wel in prijs. Wij vliegen 16 april tot 28 april voor 180 euro ook naar Dalaman!
Succes!
Hee, ik heb nog even zitten kijken op internet en bij Tourplan is er een ticket te koop voor 230,50 euro! Maar als ik jou was, zou ik wel ff bellen of er niet toch nog een toeslag of zo bovenop komt. Maar deze prijs wordt op hun site genoemd, dus kijken maar op www.tourplan.nl
En laat je even weten of het gelukt is?
wij zijn vorige wek doorgegaan van brussel naar antalya voor 119€ met Thomas Cook airlines en teruggekomen met MNG airlines voor maar 50 € !!! deze laatste hebben we geboekt via jetair…
Tot nu to is volgens mij Tourplan de goedkoopste met 230,50 euro (bedankt Marjan) Ik wil alleen ook graag een transfer regelen vanaf Dalaman naar Marmaris en weer terug, kan dit ook bij Tourplan?
En dan zou ik nog willen weten of het mogelijk is om extra kilo’s bagage aan te vragen omdat ik bijna 8 weken daar blijf!
Ik heb Tourplan al gemaild, maar misschien heeft er hier weer iemand eerder info…!!!
He patricia volgensmij hoef je die kilo`s niet speciaal aan te vragen maar je kunt het ook aangeven als je gaat inchecken.Je moet er dan wel extra voor betalen maar ja.Wat leuk dat je 8 weken naar marmaris gaat ga je daar werken ofzo?
Is dalaman Alanya?? Sorry …BlonT!!!
Zo ja via corendon kun je heenvliegen voor €80 euro dan komt er nog €45,- bij en voor terug zouik tegen die tijd weer eens kijken op www.corendon.nl hoe later je boekt hoe goedkoper!!!
Ticketpot is vaak ook niet zo duur, al kun je die niet maanden van te voren vast leggen.
Kijk eens op de site van Jantalya. Hier kun je eerst een enkele reis boeken en later pas je retourticket vast leggen.Jan zoek dan de meest gunstige mogelijkheid voor je op.
Hij verzorgt ook transfers van de luchthaven van Antalya naar tal van om liggende plaatsen, zoal Side en Alanya.
Veel succes met het vinden van de goedkoopste ticket.
Weten jullie ook nog sites voor een goedkoop ticket in de meivakantie naar Istanbul? Heb alleen een retourticket nodig. Heb al bij komfly gekeken en ticketpot maar is allemaal te duur
De site van corendon doet et nu niet, zal late rnog eens checken…
Maar weten jullie nog meer opties??
188 € is goedkoop, maar ik had idd ook al even gekeken en dat valt net niet in de meivakantie… Misschien kan ik dan wel, maar dat kan ik nu nog niet zien helaas… Maar in de meivakantie voel et bij Corendon op zich ook wel mee (voor een ticket in de meivakantie) Oew en een vriendin van me wil misschien wel met me mee!!! Zij is nog nooit in Turkije geweest en ze kent S en K dus ook helemaal niet, alleen van mijn verhalen. Dus dat zal wel leuk zijn als ze kan!
Hou jullie op de hoogte!
Nou, da’s lekker, zit ik op de site van Fastminute, denk ik, ik zal eens helemaal alles invullen en dan naar het volgende scherm gaan om te kijken of er echt nog geld bij komt, zoals Piedie zei, heb ik opeens een definitieve boeking gemaakt!!!:dead: :sad:
“Gelukkig” wel de goede gegevens en in principe wilden we dit ook wel boeken, maar ik had nog even willen wachten en nog wat verder kijken. Alleen het paspoortnummer klopt niet, ik heb zomaar wat ingevuld, omdat ik alleen maar even wilde kijken hoe hoeveel het uiteindelijk zou worden.
Ik klikte op verder, en toen stond er dat ik definitief geboekt had. ( nee, ik ben niet blond!!) Niet eerst een waarschuwing in de trant van: let op als u nu klikt is uw boeking definitief of i.d.
Iemand eerder ook wel eens zoiets stoms uitgehaald? En wat moet ik nou???
Xx Mar
Ik moet iets bekennen…
Zaterdag avond zat ik bij Toupkan te kijken en ik was ook weer bang dat er op de volgende pagina bakken met geld bij de boeking zouden komen. Ik had wat gegevens ingevuld, maar lang nog niet alles zoals pspoortnummer of telefoonnummers van thuisblijvers…
Klik ik naar de volgende pagina staat er dat ik een boeking heb gemaakt. Ik kreeg meteen een mailtje van Tourplan met daarin een “bedankt voor uw boeking” verhaaltje. Ik schrok me rot. Ik dacht ook echt meteen…DAT HEB IK WEER!!!
Ik heb Tourplan meteen een mailtje gestuurd dat het niet mijn bedoeling was om definitief te boeken omdat ik nog een aantal vragen had. Vandaag is het zondag dus kon ik niet bellen, maar morgen hang ik meteen aan de telefoon!
Op de site van Tourplan staat dat een boeking pas definitief is als je 15% van het totaalbedrag hebt betaald…Ik ben benieuwd!
Hee, zoiets heb ik idd ook weleens gehad. Die lui geven gewoon niet duidelijk aan wanneer je boeking zogenaamd definitief is…Ik heb toen een mailtje gestuurd waarin ik heb gezegd dat ik absoluut nog niet wilde boeken, maar alleen een volledige prijsopgave wilde. Ik heb er niks meer van gehoord en ook geen factuur of zo gekregen. Ja, das maar makkelijk van hun om op die manier een boeking te laten plaatsvinden, maar zo simpel is het niet! Dus mijn advies: stuur een mail of bel op! Succes
Heb ik ook eens gehad, alleen neem ik altijd om dat soort dingen uit te zoeken fake-namen en het tel vaak van mn werk(haha)
Ook ik ga blad boor blad door, en ineens…U HEEFT GEBOEKT!! Ik schrok me rot! Maar verder niet meer aan gedacht, Mevr. en Men. A&B Janssen bestaan toch niet op dit adres!
Gaat een paar dagen later de telefoon, het reisbureau voor men A Janssen! nou werkt er hier geen Janssen, en toen ze vertelden dat het om een boeking ging toen kreeg ik het schaamrood op de kaken natuurlijk. Maar er was niets definitief, vandaar dat ze terugbelden!! Iedereen kan zo voor een ander boeken en dan zit jij met de gebakken peren dus!
Bel ze ff op vandaag, en je zult zien dat het wel meevalt!
Haha ik heb zoiets ook een keer gehad, of eigenlijk mn ex vriend. Zaten we op internet te kijken naar droomvakanties…Werden we een week later gebeld, u had een reis naar de Seychellen geboekt? Nee! Kunnen we helaas niet betalen…
Gelukkig werd die reis toen wel gewoon kosteloos gecanceled. Maar was echt raar… voor mijn idee hadden we helemaal geen gegevens ingevuld…maar ja moest dus zowiezo het telefoonnummer hebben ingevuld…
Nou, meiden, het is geregeld hoor, één simpel telefoontje, even uitleggen, en zonder moeilijk te doen werd de boeking eruit gehaald. Dus weer pijn in m’n buik voor niks! Maar misschien boek ik het over een paar weken wel echt, dan kan ik ook eindelijk in jullie lijstje!
Xx Mar