Vliegticket oktober!

Hey Hey,:smiley:
Ik zou graag zoveel mogelijk websites willen verzamelen voor vliegtickets. Ik ga waarschijnlijk(nog niet zeker) in oktober naar Turkije. Ik wil landen op Antalya,maar van waar ik vertrek maakt niet zoveel uit. Het liefste Amsterdam,maar ergens anders zou ook mogelijk zijn. Dusseldorf mag ook,maar geen andere plaatsen in Duitsland. Willen jullie me asjeblief helpen?:blush: Ik heb wel al verschillende websites geprobeerd,maar tis allemaal zo duur. Ik wil namelijk 14,15 of 16 oktober gaan en dan un weekje blijven… Het is dan herfstvakantie dus de prijzen liggen hoger dan normaal,i know!! Het is un verassing voor mn vriend,dus kunnen jullie please helpen zoeken(A) Heeft iemand trouwens ervaringen met lastminutes via Corendon? Dat die prijzen omlaag gaan 2 weken voor die tijd omdat ze het vol moeten krijgen?!
Alvast bedankt!!>>>

Lastige met lastminutes voor jou is dat je op een bepaalde tijd wilt vliegen, en je moet maar net het geluk hebben dat je er een vindt die precies geldt voor de datum dat jij wilt vliegen.

Heb je zelf al goed gekeken wie de goedkoopste prijzen heeft? Ik denk dat je dan toch de meeste kans hebt om goedkoop te vliegen.

Ja ik weet dat het lastig is met lastminutes,daarom reken ik daar ook niet echt op! Ik weet dat het niet echt un goedkoop ticket gaat worden,maar dat heb ik er wel voor over. Bovendien zijn vakanties altijd duurder dusja… Helaas kan ik niet eerder want ik zit met mijn school…
Tot nu toe spreekt corendon mij het meeste aan,omdat ik en un goede vlucht gevonden heb en ik kan de bus vanuit hun boeken voor maar 15 euro. Ik heb ook vervoer nodig van Antalya Airport naar Alanya en dat zit bij andere maatschappijen er niet bij. Misschien als ik un tijdje wacht wordt die vlucht vanzelf iets goedkoper haha als het niet zo is dan helaas moet ik 350 euro betalen…

heb je nog tips?

Ik zou juist zo snel mogelijk je ticket boeken!
Over het algemeen (er zijn uitzonderingen) worden tickets duurder naagelang de vertrekdatum dichterbij komt en je hebt kans dat je vliegtuig volzet is en je dus niet meer op de datum en het moment dat je wil, kan vertrekken. Het is altijd mogelijk dat je ticket alsnog goedkoper wordt, maar dan moet je wel veel geluk hebben.

succes!

Dankje haha dat je me dit verteld, dat wist ik helemaal niet!!
Ja de vluchten die ik in gedachten heb die hebben nog maar 8 stoelen vrij dus zowiezo moet ik snel zijn. Bij 1 staat er dat er nog maar 1 stoel vrij is,kan ik dat risico wel nemen? Niet dat ze dadelijk zeggen ja sorry maar zit toch vol… Maar ik weet nog niet met zekerheid wanneer ik nou precies herfstvakantie heb! Ik moet 6 september pas naar school dus dan krijg ik de vakanties te horen:(
Ik moet wachten tot die tijd met boeken…

Nu ik vlieg ook in oktober met turkishe airlines naar Azie,en had al veel websites opgezocht op het internet.
Moet je wel zeggen dat ik bij vliegtarieven.nl mijn goedkoop ticket heb gevonden.

Jessica: sommige sites geven alleen het maximum aantal tickets van 8 aan, wil dus niet altijd zeggen dat er daadwerkelijk nog maar 8 plaatsen over zijn!

Bij Air Berlin hebben ze een aantal leuke aanbiedingen. Vertrek net over de grens in Duitsland.
Zie http://www.viavakantie.nl/blog/80/voordelige-vliegtickets-bij-air-berlin-vanaf-duitse-grens/

.

Hoi, ik zelf vlieg om de anderhalve maand naar turkije naar mijn vriend.
Ik boek meestal bij condor. Ik heb er ook twee weken een ticket geboekt voor in oktober voor twee weken voor 240 euro, maar des te langer je wacht het wordt meestal duurder en niet goedkoper. En idd met die last minuts weer je niet zeker van welke tot welke datums ze zijn.

Groetjes kim

Mensen allemaal heel erg bedankt! Maar het gaat helaas niet door… Ik mag absoluut niet gaan van mn moeder. Dus het houdt op. MAAAAAAAAAAAAAR ik heb t voor elkaar gekrege dat ik in december ga! Ik ga samen met mn askim het nieuwe jaar in! Dus dat is nog 10 keer beter… Heb toestemming vn mn werk en van mn moeder! Dus niemand houdt me meer tegen haha! Ben super blij hiermee!!
Maar evengoed thanks mensen!!! Ben jullie erg dankbaar!