Ik en mijn vriendin hebben besloten om dit jaar 3 a 4 weken te gaan rondtrekken in Maleisie, nu ben ik al ruim 2 maanden aan het kijken voor het boeken van vliegtickets. Nu heb ik groen licht van mijn werkgever om te boeken, maar helaas de tickets zijn ruim 100 euro duurder geworden.
Ik kan tussen 22 augustus tot en met 16 september.
Ik had vluchten gevonden met Etihad Dusseldorf naar Kuala Lumpur voor 430 euro, nu staan ze er op voor 533.
Wat is jullie advies, om toch de vluchten te boeken of om nog even te wachten?
Bedankt voor de reactie, ik twijfel nog wel een beetje over de veiligheid momenteel in Turkije.
Verder wel een mooie korte vlucht van Amsterdam.
Maar denk je dat nu de prijzen alleen maar gaan stijgen?
En welke site zoek je de tickets mee?
Met cheap tickets vind ik de vlucht voor 503 euro (ams-Kuala)
met kayak 486 euro (ams-kuala)
Ticket vanaf BRU is nog steeds €428,- en vanaf AMS €483,-
Vanaf DUS nu €538,- met Emirates
Ik zoek zelf ook tickets naar KUL, in de meivakantie. Die zijn net weer wat omhoog gegaan (toch te lang gewacht) maar ik hoop nog op een aanbieding van Emirates.
Ik zoek meestal met momondo.nl, beetje spelen met de data kan heel verrassend werken.
25 aug. - 17 sept. €501,- vanuit BRU met nette overstaptijd en goede
aankomsttijd in KUL met Turkish
€433,- met op terugweg minder fijne overstap
25 aug. - 17 sept. €526,- vanuit DUS met Etihad
€537,- met Emirates en wel heel mooie overstap
25 aug. - 17 sept. €541 vanuit AMS met Cathay Pacific
Ligt eraan waar je woont natuurlijk, maar vertrek BRU is toch nog het voordeligst.
Wij hebben vorige week geboekt, met Turkish vanaf BRU, €428,-
Maar wij wonen bij Arnhem dus redelijk centraal, voor ons maakt het niet heel erg veel uit of we nu vanaf AMS, DUS of BRU vertrekken. BRU is wel iets verder maar als het veel geld scheelt vind ik dat niet zo’n probleem.
Als je 16 september of 18 sepetember als retourdatum neemt dan kun vanaf Brussel voor €446 met Turkish Airlines. Kies je 18 september als retourdatum dan kun je met dezelfde maatschappij ook vanaf Amsterdam vliegen voor €503. Je browser voor de zekerheid wel altijd in de incognito-modus zetten.
Inderdaad dat heeft met tracking cookies te maken. Vrijwel elke browser heeft wel een incognito-funktie. Googel even om te kijken op welke manier jouw browser in de incognito-modus of privé-modus gezet kan worden, want dat verschilt uiteraard per browser.
Hoi plan je vlucht via Skyscanner schakel prijs Alarm in de prijzen blijven schommelen stap op het juiste moment in en je hebt een goed ticket voor een lage prijs je moet alleen het wachten aan durven ik heb daar hele goede ervaringen mee heb een hekel aan te veel betalen plus als je het nu doet heb je nog tijd genoeg om het juiste ticket aan te schaffen voor een redelijke prijs