Vliegtickets september!

Hoi allemaal!
Mijn vriend (ex-,12 jr relatie gehad) regelde dit altijd, vliegtickets voor onze reizen samen,
hij was nogal goed in koopjes spotten!
Ik heb geen idee hoe en waar te beginnen!
Wie helpt me?
Ik heb vakantie van 12 september en dan een maand.
Ik wil zo’n 17 dagen naar maleisie denk ik, 2,5 week.
hoop op hulp!
groetjes!
ps 1 Ik woon dichtbij Duitsland, dus daar vertrekken is oke!

Kijk even op de site van Malaysia Airlines… Ik kreeg vandaag een mail met aanbiedingen vanaf Amsterdam. Maar wellicht zijn er ook aanbiedingen vanaf Frankfurt. Je kon nu voor € 740 retour KL… Weet allen niet de exacte actievoorwaarden.

Veel succes met uitzoeken, eventueel kun je ook op www.vliegwinkel.nl ofzo kijken. Die vergelijkt een aantal aanbieders met elkaar.

Ik heb net van het weekend mijn vlucht geboekt in december. Met egyptair naar bangkok voor 450 euro (enkele reis).
Ook air asia heeft vaak aanbiedingen maar hoe later je boekt hoe duurder het wordt. Kijk ook op de website skyscanner.nl daar kan je veel vergelijken en kijk niet alleen naar tickets vanaf amsterdam maar kijk ook naar eindhoven, dusseldorf of londen.

Dit kan soms erg veel schelen. Veel succes!:zon02:

Ik kijk altijd op ebookers.nl, vind dat persoonlijk de beste site en komt bij steeds als goedkoopste eruit.
Je kan ook zoeken op meerdere vertrek data.

Pas op met Skyscanner boekingen! Nadat je je betaling hebt bevestigd en de boeking nog moet worden uitgevoerd, betekent dit dat als er iets fout gaat in de boekingsystemen, je je geld kwijt bent en je met verkeerde boekingen kunt blijven zitten. Uit eigen ervaring en telefonische navraag bij Skyscanner, blijkt dit gewoon te kunnen gebeuren. Skyscanner geeft aan geen verantwoordelijkheid hiervoor te nemen, alhoewel hun eigen systemen deze boekingsfout maken, met het argument dat zij slechts een bemiddelaar zijn. Skyscanner verwijst je door naar de airlines waar het foutieve ticket is geboekt. Deze airlines verwijzen echter weer terug naar Skyscanner, omdat zij de boekingsfouten maken.

slechte zaak natuurlijk, Skyscanner is een aanbieder en hun moeten de fouten oplossen, in mijn ogen zijn hun fout en dat mag zeker gezegd worden. Dit bedrijf moet zorgen voor een fatsoenlijk en deugdelijk systeem op het internet om tickets te boeken.

Frank

Ook Lufthansa heeft vaak mooie aanbiedingen… En je vliegt met de A380 vanaf Frankfurt geloof ik… Je kunt bij de verschillende aanbieders zelf kijken (Malaysiaairlines, singapore airlines, Lufthansa, Emirates etc…) Of via de verschillende bookingssites… Wat een nadeel is van de bookingssites is dat je via hun boekt, maar als er iets is nemen zij geen enkele verantwoordelijkheid… Dat kan soms een nadeel zijn.