Ik wil samen met mijn man en ons zoontje van dan 2jr. een reis van ongeveer 3 weken door Maleisië maken. We willen ongeveer half juni vertrekken.
Graag wil ik alleen de tickets boeken en de hotels daar ter plekke reserveren. Nu ben ik al weken aan het rondkijken voor het goedkoopste ticket. Tussenstop of rechtstreeks, vanaf Nederland of een ander land dat in de buurt ligt. Het maakt niet uit als het maar uiteindelijk het voordeligst uitpakt.
Wie kan mij verder helpen. Alle tips zijn van harte welkom.
Emirates heeft een heel goede aanbieding tot 9 januari. Om geld uit te sparen zou je kunnen overwegen om van A’dam naar Singapore te vliegen. Dat kan op 16 juni heen en 7 juli terug voor 1488 euro voor jullie drietjes als je nu bij tix.nl boekt. Ter vergelijking kost de reis naar KL met dezelfde datums 2060 euro. Voor 570 euro kun je een heleboel rondreizen! Misschien heb je nog wat aan de site van Veelzijdig Maleisië. Wat betreft transport zie: http://www.veelzijdigmaleisie.nl/vervoer-reizen-kualalumpur-singapore.htm
Sowieso heeft Airasia soms heel goedkope tickets om binnen Maleisië te vliegen. Afgelopen zomer had ik daar 10 van geboekt voor m’n zoontje en mezelf.
Emirates is een fantastische maatschappij, die ik je van harte aan kan bevelen!
Hoi Lunah,
Ook ik ben al enige tijd aan het zoeken geweest. Ben gisteren uitgekomen bij Lufthansa. Wij gaan naar Borneo, maar vliegen nu via Singapore, omdat we daar de aanbieding hebben gevonden van €550,- per persoon. Wij gas wel al in mei op vakantie, maar deze aanbieding is volgens mij geldig tot half juni.
Groet Judith
Ik vind www.supersaver.nl heel handig.
En ook natuurlijk Air Asia X.
Wij vliegen binnenkort vanuit Parijs naar KL met Air Asia X, retour voor 2 personen: € 960 incl maaltijden, bagage + taksen. Dus ongeveer € 480 pp retour!!!
Vorig jaar ook met Malysia Airlines geboekt. Een promo heen en terug voor 2 personen naar Ho Chi Minh voor € 1300.