Vliegticket naar Maleisie/Singapore, wat is redelijk in augustus?

Hallo,

Ik wil graag samen met mijn man van 31 juli t/m 22 augustus naar Maleisië. Ik heb zojuist op diverse sites gekeken naar de prijzen voor een retourticket en vind de volgende opties:

• Met Lufthansa:
    Amsterdam - Frankfurt - Singapore
    voor €891,-

• Met Emirates:
    Amsterdam - Dubai - Kuala Lumpur
    voor €1041,-

of Dusseldorf - Dubai - Kuala Lumpur
voor €868,-

Goedkoper dan dit kan ik niet vinden. Nu lees ik in andere berichten dat een retourtje al mogelijk is voor zo’n €700,- p.p. Is dit ook in juli/augustus realistisch? En zo ja, waar boeken jullie dit dan?

Ik heb gekeken op cheaptickets, vliegticket, kayak, orbitz enzovoorts.

Thanks!

Het kan wel voor 700 Euro maar dat is afhankelijk wanneer je boekt. het kan goedkoper worden en het kan ook duurder worden. het is altijd heel moeilijk aan te geven wanneer het nou goedkoop is. Door regelmatig te kijken naar de sites waar deze tickets verkocht worden krijg je een beetje inzicht in de prijsontwikkeling.
Over het algemeen hanteer ik de volgende regel: wil je ergens heel graag naar toe dan boek zo vroeg mogelijk, het is voor mij altijd beter geweest en heb op deze manier de goedkope tickets kunnen bemachtigen.

Je kunt ook wachten tot vlak voor de zomer maar de kans is natuurlijk klein dat er nog tickets zijn, het is toch hoogseizoen en de prijzen zijn er ook naar, het zal me niet verbazen als het alleen maar duurder gaat worden naarmate de zomer dichterbij komt.

wat je nog kunt proberen is met Airasia vanaf Londen, deze kunnen nog goedkoper zijn.

succes Frank

Als ik bij Emirates.com de bovengenoemde vlucht (DUS-KUL) intype geeft de site een tarief van 796,46
Ga je 2 dagen later of eerder is het tarief 766,46!

wij hebben via ticketpoint.de geboekt.

Wij betalen 550 euro voor a’dam - KL en terug sing.-a’dam

Gewoon via M.Airlines en is keurig geboekt.

gr.

Petra

Kijk ook eens vanaf Londen. Dat kan soms ook echt een stuk goedkoper zijn. Wij waren volgens mij 800 euro kwijt voor dusseldorf-singapore en terug. Begin Augustus vorig jaar.

Wij gaan via Dusseldorf naar Hong Kong… en vanuit daar nemen we Air Asia…

Zijn we 620 euro kwijt… Valt mee vind ik… we willen heel graag xtje naar Hong Kong, vandaar deze route…

Dat is niet veel geld. Zelf had ik ook prijzen onde de 700 gezien. Ik wil samen met mijn vriendin voor ongeveer 4 weken naar Maleisie. Wat zal ons budget per dag ongeveer moeten zijn?

Hoor van de een dat het land niet heel duur is en de ander zegt dat het wel duur is. Hoeveel kost bv een overnachting? (budget)

Als je goedkope, fatsoenlijke hotels wilt kan je er al voor zo’n 20 euro per kamer vinden.
Er zullen er ook nog wel goedkopere zijn, natuurlijk.

Ik had een actie van cheaptickets. Ik ga 30 juni voor 3,5 week naar Singapore voor 550 euro met Swiss Air. Het is ff het goede moment afwachten :wink: