In augustus willen we graag ongeveer 3 weken naar Thailand. We zijn al enige tijd aan het speuren naar vliegtickets. Op de dinsdag lijken de vluchten het goedkoopst te zijn. Als laagste vliegticket zitten we nu op een bedrag van 750 euro. Is dit een beetje een gangbare prijs voor in deze periode? Wanneer we gaan boeken wil ik namelijk graag weten welke prijs ik in m’n achterhoofd moet houden als streefbedrag.
Als het vanaf Amsterdam is en het is retour dan is 750 euro per persoon een goeie prijs.
Ik vond trouwens via www.emirates.com die vanaf mei ook vanaf amsterdam vliegen een prijs voor 2 personen retour voor 1471 euro. Dit is volgens mij ook een mooie deal.
Ik denk dat het iets goedkoper zal zijn als je vanaf Belgie of Duitsland zou vliegen.
Moest je eventueel uit Belgie komen dan kun je best eens surfen op de volgende sites! www.flydrive.be en www.joker.be het laatste heeft momenteel promotarrieven lopen tot en met 31maart voor tickets naar Thailand.gegroet:georgessiam.
het maakt zeker wel uit wanneer in aug je denkt te vertrekken-tot rond de 15/8 is meest hoogseizoen-later low.
Ik heb heel recent diverse data etc. vergeleken-zelfs met EK=emirates is het vanaf AMS nog vaak 100 EUR duurder als vanaf DUS. Dus met 2-3 telt dat alweer aan.
op een site als swoodoo.com/nl kan je makkeijk diverse sites vergelijken.
Ik weet niet wat je kwijt bent om in op Schiphol te komen, maar zoals bkkflyer al zei, via Dusseldorf kan ook interessant zijn. Zo kun je er misschien nog wel een paar daagjes Dubai aan vast plakken, ivm de reistijden.
Super bedankt voor de info. Fijn om de prijzen die jullie hebben gevonden ook even te zien dan weet ik in ieder geval dat ik op de juiste manier en de juiste sites heb gekeken. Wij zullen waarschijnlijk ook een ticket boeken van 3 tot 24-8. Hoop binnenkort de laatste centjes te hebben gespaard dan gaan we gelijk lekker boeken!!!