vliegticket eind juli

Ik ben nieuw op het forum. Wil komende zomer voor ong. 3 weken op vak. naar Thailand. Is het verstandig om mijn ticket nu al te boeken, klopt het dat tickets steeds duurder worden? Ik ben niet perse gebonden aan preciese data, ergens eind juli (23 juli) t/m half aug. Dat is best lastig zoeken, want je kunt maar 3 dagen verschil laten berekenen. Toch? Ik kom nu uit op zo’n €700/800…Heb via www.arkefly.nl €800 voor rechtstreekse vlucht gevonden. Is dat goedkoop?
Maakt het nog verschil om op bepaalde dagen te vliegen? Of vanaf Brussel ofzo?

Hallo,
Ik ben ook nieuw maar flink aan het informeren en struin al vanaf Oktober het net af. De tickets zijn nog niet duurder geworden.
De aanbiedingen worden deze maand verwacht, heb ik vernomen van iemand uit de reiswereld.
Zelf wil ik deze of volgende maand boeken.

Leuke sites zijn: http://www.bmair.nl/Ticket-Bangkok.htm
Vliegtickets naar Bangkok, Thailand (vanaf NL, B en D)
Goedkope vliegtickets : TIX : Nú alle vluchten vergelijken

https://vliegtickets.worldticketcenter.nl/
Misschien komen we elkaar tegen.

Groeten Robin

1 like

Ik zou niet te lang meer wachten om voor juli te boeken .
Wij gaan reeds 6 jaar in juli en kijken uit onmiddellijk ( 11 maand op voorhand )als de prijzen op de markt komen .
Wij betaalden voor 2011 (Egypt) , 560 euro en voor 2012 (Austrian ) , 610 euro.
Bepaalde dagen kunnen zeker duurder zijn , je hebt vergelijkende sites ( zal mogen vanuit mijn zaak eens opzoeken en hier plaatsen ) ook plaats van vertrek kan prijs maken .
:chin:

:chin:

Bedankt voor jullie reacties, fijn dat jullie zo meedenken.
€800 (voor een rechtstreekse vlucht) is dus niet goedkoop?

Als ik mag vragen welke maatschappij en vanwaar vertrek je ?:chin:

Wat betreft vertrekplaats heb ik geen voorkeur, mag ook vanuit Belgie zijn. Volgens mij is vanaf Brussel goedkoper. Wat betreft vliegmaatschappij ben ik er nog niet echt uit. Egypt. spreek me niet zo aan, ik heb ook weinig ervaring met vliegmaatschappijen.

Mijn vraag was eigenlijk die 800 euro dat je gezien had , bij welke maatschappij ?
Heb je al eens gekeken op bovenstaande linken ?
Onze eerste vluchten waren met Thai ( Brussel - Duitsland - Bangkok ) voor een prijs van 1200 euro !
Natuurlijk alles picco bello !

Als ik het mag vergelijken ten opzichte van vorig jaar zijn de ticket’s inderdaad dit jaar gemiddeld 150 tot 175 euro duurder, vorig jaar boekte ik in januari nog rechtstreekse ticket’s naar Bkk/Thailand met China Airline via vliegtickets.nl voor euro 685 dat waren de drie laatste weken van augustus die staat er nu voor euro 1003,- en met EVA voor euro 841, daar wordt je dus echt niet vrolijk van.

Het goedkoopste dat ik heb gevonden komt uit op €672,- met Austrian Airlines.
17-7 t/m 6-8. Wel met een flinke tussenstop. Het gekke is dat ik het nu niet meer gevonden krijg…Die andere van €800 was via ArkeFly (rechtstreekse vlucht).
Geen idee hoe Austrian Airlines is?!

ffkes surfen naar reisconections.be daar vind je ook goedkope tarieven voor Bkk!

Heb soms wel eens het idee dat die zoekmachine’s je Ip adres herkennen/onthouden…

Austrian komt op een ander forum goed uit de hoek , behalve een iets krappere beenruimte dus voor iets grotere personen ( zoals Georges ) niet zo goed !
De overstaptijden liggen meestal goed ± 1.5 u ! Maar het kan ook veel langer…
Indien je goede prijzen ziet moet je niet aarzelen maar boeken !:chin:

Vorig jaar hebben wij gevlogen met Austrian. Echt een hele goede maatschappij. Heeeel goed eten aan boord, echt een heel verschil met het standaard vliegtuig voer. Ruime zit plaatsen. Schermpjes in de stoelen. En de tijd van de tussenstop was ook maar anderhalf uur. Dit jaar waren ze een stuk duurder voor ons, dus dit jaar gaan we met Egypt. Maar ik zou zo weer met ze vliegen!

1 like

Wij hebben ticket geboekt via fly emirates.com…alleen tussenstop in dubai( kan je zelf kiezen hoelang) voor €690 in juli…we vliegen vanaf dusseldorf!

Toevallig van de week ook even wezen surfen bij Emirates gezien de rechtstreekse tickets(EVA & China) allemaal giga duur zijn dit jaar en idd een stopover in Dubai voor een dag of 2 a 3 leek ons ook wel weer eens wat anders, maar ja een hotelletje Dubai p.p.p.d a 3 personen(misschien 4) drijft de prijs ook weer op plus nog een toertje erbij, maar allee het is natuurlijk vakantie, maar toen ging ik de terugweg calculeren vliegen Bkk-Dubai dan wachten en dan naar Dusseldorf >>> en dan nog 2 uur 15 minuten naar Amsterdam met de ICE trein en dan nog naar huis circa 20 km vanaf Amsterdam, dat gaat ik niet trekken…ik heb al zo een hekel aan die lange terugvlucht als het rechtstreeks is mede omdat we weer huiswaarts keren laat staan met een tussenstop, vermoed dat we dit jaar overslaan, ach na een jaar of 10 is dat misschien ook wel eens een keer goed :mad::dag::chin:

ow ja als je weer naar amsterdam moet is dusseldorf niet handig! voor mij is dusseldorf net zo vet als naar amsterdam dus is de keuze snel gemaakt!!

Boek altijd bij Eva, rechtstreekse vlucht.
Betaalde nu voor maart net € 700.00 en ook al voor half augustus geboekt inclusief annuleringverzekering voor net € 800.00 dit is € 200.00 goedkoper dan begin augustus.