vliegtickets Thailand juli/augustus 2014

volgend jaar gaan we (2 volwassenen, 3 kinderen) voor de eerste keer naar Thailand. Nu wordt er geadviseerd om zo vroeg mogelijk vliegtickets te boeken aangezien deze periode in de zomer vakantie is. Er is momenteel een mooie aanbieding van UIA (Ukraine), maar de recenties op internet van deze luchtvaartmaatschappij zijn niet zo goed. Er wordt met name geklaagd over vertragingen. De tickets (voor volwassen) zijn 681 euro voor een retourtje. Bij een andere maatschappij ben ik nu bijna 900 euro duurder uit! (in totaal). Wat is wijsheid? Toch boeken bij Ukraine of wachten op een betere deal?

Er zijn geen goedkopere mogelijkheden via Brussel/Frankfurt/dusseldorf.

Wat zoeken wij; 5 vliegtickets naar Thailand in de periode van eind juli tot eind augustus (voor ruim 3 weken). Overstappen prima, zolang de totale reistijd maar niet meer dan 16 uur duurt. Wie heeft er een idee!?

Hi Nadja,

Tegenwoordig is er niet echt meer een “goedkopere of duurdere” periode om tickets te zoeken/boeken. Scheelt dat je nog wel redelijk wat tijd hebt :slight_smile:

Als ik opzoek ben na vliegtickets maak ik er een hele sport van. Dag en nacht (letterlijk) ben ik opzoek. Ik weet altijd ong. wat ik een goede prijs voor tickets vind naar de desbetreffende bestemming. In jou geval, Thailand, denk ik dat je voor 600 eu toch wel tickets moet kunnen krijgen en ook met de betere maatschappijen. Let wel, volgens mij zit je in het hoogseizoen??
Mis ook een tip om skyscanner.nl te gebruiken.
Als je flexibel bent (andere reisdata, ander vliegveld etc) wil ook nog weleens helpen.

Succes ermee.

Eind juli voor 600 euro lukt mij meestal niet. Ik reken voor die periode op 650-700 euro.

hoi

Wij hebben vorig jaar ook voor die periode geboekt. Wij hebben de tickets geboekt bij arke en vlogen met China Southern airlines( een overstap in Guangzhou) Wij betaalden 730 euro per ticket en iets extra voor arke maar zij hebben een apneu apparaat aangemeld en stoelen gereserveerd. Omdat wij voor het eerst vlogen hadden we dat er graag voor over. Finnair was toen ongeveer even duur. wij hebben eind november geboekt.
Het was onze eerste reis buiten Europa en alles verliep prima( 2 volw en 2 grote kinderen)
Succes! Groetjes, Ria

Zie je andere topic :wink:

inderdaad maar ik weet natuurlijk niet of nadja4 dat ook gezien heeft. Ik wilde alleen behulpzaam zijn.

Dat waarderen we hier ook enorm!

ik zit in zelfde situatie, gezin van 5 van eind juli tot half augustus voor het eerst naar Thailand op vakantie :zon02:
heb uiteindelijk geboekt bij klm, 717 per ticket, dus mogelijk niet het goedkoopst maar ook niet heel erg veel duurder en wel comfortabel vanuit A’dam vliegen. was volgens skyscanner de beste aanbieding voor de gegeven periode.
succes!

Kijk eens op we fly cheap.nl gr Rosa

in de maand mei voor 486 euro ,jammer gr Rosa

Via cheaptickets.be: In juli voor ±€650 BRU-BKK met Jet Airways! Is nog €20 gezakt sinds donderdag toen ik geboekt heb…

Heb via Tripair tickets gevonden. Waren 574, met annuleringsverzekering en extra kosten €630. Koopje dus.

Mooie prijs. Waarmee vlieg je? Welke dagen (ongeveer)?

Emirates heeft op dit moment ook een goede aanbieding: Ook fan van Emirates? Bangkok €598, Jakarta €548, Dubai €396 - TicketSpy

http://matrix.itasoftware.com/
Voor de volgende keer, leuke site!

Inderdaad, wij vliegen ook via Emirates maar geboekt via Tripair (15/07 tot 08/08). De vlucht zelf op Emirates is nog steeds stukken duurder…

Weet iemand hoe je via matrix.itasoftware kunt boeken, via de site zelf kan dit niet? Ik heb daar nl een ticket bij Emirates Ams-DXB-BKK en weer terug voor €632,- gevonden (periode juni-juli), de overstaptijd is maar 3 uurtjes dus goed te doen.