Vliegtickets Juli/Augustus 2014

Hallo,

Ik en een vriend zijn van plan om aankomende zomer 6 weken in Thailand rond te reizen. We zullen gaan reizen vanaf half juli tot eind augustus. We zijn nu aan het kijken voor vliegtickets, en hebben geconcludeerd dat de prijs gemiddeld iets boven de 700 euro ligt. Zal deze prijs de aankomende maanden stabiel blijven of alleen maar stijgen? Dus: is het noodzakelijk om nu al te boeken voor de beste prijs of kan dat ook gemakkelijk over 1-2 maanden?

Gr. Thomas

Persoonlijk denk ik dat het een redelijke prijs is voor het hoogseizoen. Veel langer wachten heeft m.i. niet veel zin omdat de meeste aanbieding inmiddels wel een beetje voorbij zijn…

Daarnaast gelden aanbiedingen nooit in juli en augustus. Ook zit aan de meeste aanbiedingen een maximum reisduur van 30 dagen. Gezien je reistijd en je reisperiode zou ik gewoon boeken!

Op dit moment zijn er gunstige open jaws van Emirates te boeken op ebookers. Je vliegt dan vanaf A’dam naar BKK en terug naar Düsseldorf. Het gaat hier om tickets voor de maanden juli en augustus. B.v heen op 14 juli en terug op 29 augustus voor 640 euro pp :wink:

skyscanner.nl even in de gaten houden en vervolgens gewoon boeken!

Boeken via budgetair is het goedkoopst heb ik gemerkt. Daar hanteren ze een tarief van 19 euro totaal voor het boeken van je tickets. Terwijl dit op cheaptickets of via WTC veel duurder is.

Open jaw kan ook altijd goedkoper zijn. Ik heb nu zelf een ticket dubbel open jaw geboekt (komt beter uit). Heen amsterdam naar Phuket en dan Bangkok terug op Dusseldorf.

Beniewd of je al geboekt hebt, retour Amsterdam - Bangkok juli-augustus is nu € 529 op Skyscanner.nl

Al geboekt Annemiek, voor een prijs rond de 800 euro. Net ook even op skyscanner gekeken, maar voor de data dat wij vliegen (8 juli heen, 20 augustus terug) betaal je evengoed zo’n 800 euro. Ik ben in ieder geval heeeeeel blij dat we geboekt hebben!