Ticket Bangkok

Hallo ik heb een vraagje ik wil in juli naar thailand . Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk , adviseren jullie mij om een last minute of nu al te boeken en wie weet of dat veel geld scheelt . Ik weet namelijk niet of een ticket in july duur is i.v.m vakanties in nl

in juli is de vraag natuurlijk groot,en loop je kans dat je geen ticket meer kunt bemachtigen,vooral de goedkope tickets zijn het eerst weg,veel maatschappijen hebben ook aktieprijzen die je nu al kunt boeken
je bent er dan in ieder geval zeker van dat je kunt gaan

Ok bedank voor je reactie

Ja kijk goed op internet zijn vaak veel aanbiedingen maar je moed er snel bij zijn.Zoms is het handig om al vroeg te boeken zie all aanbiedingen staan voor 499 zonder belasting(±115) rechtstreeks kan goedkoper door voor over stap te kiezen maar ook langere reis tijd en het is toch al minimaal 11 uur en zo veel scheelt het dan niet meer ± 70 tot 100 euro.
Das mijn mening maar goed suc6 er mee.
Groeten Arjan

ok thanx oo ik wist niet dat overstap goedkoper was , dan zou ik graag in Teheran overstappen ofzo

Houw er wel rekening mee dat je soms lange wacht tijd heb bij over stappen en wat meer kans op vertraging en vraag dat van te voren hoe lang je moet wachten voor je boekt dan weet je waar je aan toe ben.
Heb zelf 1 maal niet op gelet en toen ik naar VS ging ok met over stap en heb toen 7 uur moeten wachten en das echt niet leuk wand het is een lange trip en je mag in die tijd niet van het vlieg veld af.
Maar geef toe kan soms veel geld schelen maar niet altijd kijk ook even hier staat soms voor weinig wat leuks op www.cheaptickets.nl .
Oke suc6 er mee en veel plezier daar en laat even weten als je wat gevonden heb.

Groeten Arjan

ook een ok site waar je alle beschikbare vluchten kunt vinden is www.e-bookers.nl

In Teheran heb je een overstap van 3 tot 4 uur. Ligt eraan welke dag je vliegt.

Tickets worden alleen maar duurder, hoe langer je wacht.

Ik heb gisteren geboekt. Het goedkoopste dat ik kon vinden was met LTU rechtstreeks via de site: www.ltu.de.

05/07-03/08: 846 euro (rechtstreekse vlucht)

je kan via e-bookers een vlucht boeken naar Bangkok voor dezelfde data voor 704 euro, wel met 1 tussenstop. Ik kon op www.ltu.de geen vluchten vinden vanuit Nederland

Hoi,

LTU vliegt ook niet vanaf Amsterdam. Vertrek zal zijn vanaf bijvoorbeeld Dusseldorf.
Een ticket met overstap hoeft absoluut niet goedkoper te zijn dan een rechtstreekse vlucht. Om maar een voorbeeld te noemen: met Singapore Airlines moet je voor eindbestemming Bangkok overstappen in SIN, maar dit is zeker niet goedkoper dan als je rechtstreeks AMS-BKK vliegt met bijvoorbeeld China Airlines.

Hm, da’s 'n beetje jammer… :rolleyes:

alhoewel een Arabisch toestel + een tussenstop op de Verenigde Arabische Emiraten toch al niet mijn voorkeur genoot.

Wel interessante prijzen op die e-bookers-site. Ik vond mijn vlucht er ook terug. Goede tip!

Ik ben inderdaad vergeten te vermelden dat je met LTU vanaf Düsseldorf vliegt (of een ander vliegveld in Duitsland). Ik woon aan de grens, dat scheelt.

Ik heb in November 2005 geboekt via www.klm.nl, ticketprijs was 499 euro en met belasting kwam ik op 635 euro, valt best wel mee.
Vorig jaar vloog ik voor bijna 900 euro, dus goedkoper kan het wel

Groetjes

Aan je nickname te zien ben je nog 24, je zou eens kunnen kijken naar een ticket bij Kilroy http://www.kilroytravels.nl/Azië/Thailand/Bangkok/Bangkok.html. Sommige tickets zijn namelijk alleen verkrijgbaar voor jongeren onder 26 jaar en studenten onder 33 jaar. Ik heb hier al twee keer mn ticket geboekt omdat het erg in prijs scheelt. Je zou eens kunnen bellen om te kijken wat er mogelijk is voor jou.
Omdat ik begin juni voor 3 maanden naar Thailand ga was het voor mij voordeliger om via http://www.vliegtarieven.nl/ te boeken. Ik ben nu 626 euro (inclusief luchthavenbelasting) kwijt zonder overstappen. Ik zou snel boeken, goedkoper wordt het naar mijn mening toch niet. Succes ermee!

Ok ik zal s kijken bedankt!!

Ook alle anderen bedankt voor de vele tips!!

www.waarheenwaarvoor.nl

Voor de mensen die geen angst kennen kijk eens op www.mahan-air.de vliegt vanaf dusseldorf érg goedkoop

Ik heb vorige week een ticket geboekt op www.worldticketcenter.nl voor 696.40 incl. alles. (is wel augustus!) Ik denk net als de rest dat het alleen maar duurder gaat worden als je langer wacht.

Succes!

nou nou, niet overdrijven :wink: vliegen met Mahan Air is goed te doen hoor!!

Soms worden tickets, die eerst duurder lijken te worden, later ineens weer goedkoper (ja, dezelfde tickets, via dezelfde internetsites). Er is op de route naar Bangkok namelijk erg veel competitie, en vluchten zijn niet altijd vol. Al met al denk ik niet dat het veel scheelt. Al zou ik niet tot de laatste dag wachten.